اجتماعی

ماجرای جابجایی یک «کلیه» در تهران

مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران از انتقال موفقیت آمیز کلیه پیوندی توسط موتورلنس از بیمارستان سینا به بیمارستان شهید هاشمی نژاد خبر داد.

ابوالفضل ماهرخ در گفت وگو با شیمیشی با بیان اینکه مسئولیت انتقال اعضای پیوندی در کشور با مرکز پیوند وزارت بهداشت هماهنگ شده است. بر عهده اورژانس است، وی گفت: امروز یکشنبه 8 بهمن ماه برای اولین بار در اورژانس پیش بیمارستانی با آمبولانس اعضای بدن منتقل شد.

وی همچنین گفت: برای سهولت و سرعت حمل و نقل با در نظر گرفتن ترافیک پایتخت، انتقال این عضو از بیمارستان سینا در خیابان امام خمینی (ره) به بیمارستان هاشمی نژاد حوالی میدان ونک توسط یکی از بهترین شرکت ها . . کارشناسان موتورلنس سازمان اورژانس استان تهران حوالی ساعت 15 بعدازظهر اقدام به گرفتن آن کردند.

معاون فنی و عملیات اورژانس استان تهران ادامه داد: یک دستگاه موتورلنس دیگر با موتور ترانسپورت به عنوان پشتیبان در راه بود و تمامی هماهنگی های لازم با معاونت حمل و نقل وزارت بهداشت، بیمارستان تهران انجام شده است. اصل و نسب. و بیمارستان مورد نظر

ماهرکس با بیان اینکه انتقال و اتصال عصر امروز با موفقیت انجام شد، اظهار داشت: این دو دستگاه موتورلنس از سرویس خارج نشده و هیچ مانعی در فرآیندها و وظایف جاری این سازمان وجود ندارد.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا