حوادث

رئیس جمهور: اقدامات اطلاعاتی، قضایی و انتظامی برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر تشدید شود

وی گفت: شناسایی و تقویت شبکه های خرد و کلان توزیع مواد مخدر باید در دستور کار قرار گیرد و در حوزه مبارزه با مواد مخدر کار همه جانبه ای انجام شود.

به گزارش شیمیشی، سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر، با وجود یادی از شهدا و رزمندگان این عرصه و شناخت مرزبانان کشور، اظهار کرد: تقدیم 3800 شهید و 12 هزار رزمنده. ” نشان می دهد. اراده قوی جمهوری اسلامی ایران «مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر.

رئیس اقلیم کردستان مواد مخدر را یکی از مهم ترین تهدیدات منطقه ای و جهانی خواند و بر ضرورت همکاری های بین المللی و فعال سازی دیپلماسی مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد چرا که موضوع خرید و فروش مواد مخدر یک موضوع جهانی است و کشور باید به دنبال خود باشد. سیاست ها در این زمینه بازگشت.

زمانی که ما از شر مواد مخدر خلاص می‌شویم، سازمان ملل برای ایران جایزه می‌فرستد، اما واقعاً فقط جایزه دادن کافی نیست، زیرا اگر ایران جلوی جریان مواد مخدر را نگیرد، بحران و بحران خواهد بود. او گفت. . برای اروپا.”

رئیس جمهور در خصوص کشت مواد مخدر در افغانستان گفت: در دو دهه حضور ناتو و آمریکا در این کشور، تولید مواد مخدر در افغانستان افزایش یافته و تولید مواد مخدر سنتی به صنعت خطرناکی برای جهان تبدیل شده است.

رییسی موضوع مواد مخدر را مهم ترین آسیب اجتماعی در کشور خواند و گفت: باید اقدامات هدفمند و برنامه ریزی شده انجام شود و از همه ابزارها و امکانات برای مبارزه با مواد مخدر استفاده شود.

رئیس جمهور مبارزه با مواد مخدر را یک کار کارشناسی دانست و بر لزوم افزایش اقدامات اطلاعاتی، قضایی و انتظامی برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر تاکید کرد تا بتوانیم قاچاق و مصرف مواد مخدر را کاهش دهیم.

این مقام مسئول همچنین با تاکید بر اینکه ابتدا باید جلوی ورود پول های کثیف حاصل از تولید، خرید و فروش مواد مخدر به شبکه پولی و مالی کشور گرفته شود، گفت: خریداران مشکوک، مبارزه با پولشویی حاصل از فروش مواد مخدر.

رئیسی گفت: شناسایی و مقابله با شبکه های خرد و کلان توزیع مواد مخدر یکی از وظایف اصلی مبارزه است و جمع آوری مواد مخدر باید در دستور کار قرار گیرد و نتایج آن رصد شود.

رئیس جمهور بارزانی با تاکید بر اهمیت حرفه آموزی و اشتغال افراد معتاد به مواد مخدر، گفت: جابجایی شده اند تا تعمیر شوند.

وی گفت: حرکت فرهنگی برای مبارزه با مواد مخدر مهم است و باید هوشیاری و حساسیت جوانان و خانواده ها را در این زمینه افزایش داد. سالم ماندن.

رئیس جمهور خواستار حضور و مشارکت فعال دستگاه های دست اندرکار مبارزه با مواد مخدر در جلسات مرکزی و تصمیم گیری شد و گفت: نظارت بر عملیات و اقدامات در زمینه مبارزه با مواد مخدر از جمله حداکثر زندانیان. کشور این یک منطقه مهم و تأثیرگذار است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا