ورزشی

افزایش تولید و صادرات نفت، برگ زرینی در کارنامه دو ساله دولت است

بازرس مرکز وزارت نفت:

افزایش تولید و صادرات نفت برگ زرینی در کارنامه دو ساله دولت است

رئیس اقلیم کردستان بخش نفت و گاز را بهترین بخش سرمایه گذاری و برگ زرین کارد دولت اعلام کرد و از مدیران وزارت نفت خواست با تلاش برای افزایش داخلی و خارجی، توسعه تولید و افزایش درآمد را تسریع کنند. سرمایه، پایتخت.

به گزارش گروه سیاست جهانی خبرگزاری آنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح دوشنبه و پس از استماع گزارش وزرا و مدیران این وزارتخانه از عملکرد دو ساله و ارائه برخی موانع و مشکلات، در چارچوب نظارت بر دستگاه های اجرایی به وزارت نفت رفت. وی در آینده دستورات و سیاست های مهمی را برای ارتقای عملکرد کمی و کیفی این وزارتخانه تعریف کرد.

رئیس اقلیم کردستان با اشاره به اینکه سرمایه گذاری موتور توسعه اقتصادی است، بخش نفت و گاز را بهترین بخش برای سرمایه گذاری دانست و از مدیران وزارت نفت خواست با تلاش برای افزایش تولید داخلی و افزایش درآمد، تولید را افزایش دهند. سرمایه خارجی. انجامش بده

رئیس جمهور افزایش تولید و صادرات نفت با وجود تحریم ها و تهدیدها را برگ زرینی در کار دو ساله دولت ملی دانست و جلوگیری از خام فروشی نفت را از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری خواند. انقلاب یکی از وظایف مهم وزارت نفت است و گفت: تولید نفت خام باعث افزایش تولید، اشتغال و بهره وری می شود.

«اصرار بر عدم تأخیر در طرح‌های توسعه وزارت نفت به دلیل نظرات کارشناسی»، «تسریع در تکمیل طرح مونتاژ مشعل گاز با استفاده از ظرفیت شرکت‌های علمی» و «توجه ویژه به مدیریت مصرف در کنار تولید». مدیریت» از دیگر نکات مهم مورد اشاره رئیس جمهور است.

رئیسی در ادامه سخنان خود موضوع «قاچاق سوخت» را یکی از معضلات جدی کشور دانست و وظیفه همه نهادهای مسئول با همکاری وزارت نفت است که با آن برخورد کنند و گفت: اگر همسایه ها کشورها به گازوئیل نیاز خواهند داشت. باید از مبادی رسمی و با امکان برخی قراردادها اقدام کنند.» گازوئیل لازم را بخرند تا ضرر زیادی از قاچاق وارد نشود و درآمد آن را صرف معیشت مردم منطقه کنند.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود بر لزوم نظارت و مراقبت جدی برای حفظ نظافت و سلامت مالی وزارت نفت تاکید کرد و تصریح کرد: در مجموعه های ثروتمندی مانند وزارت نفت باید دقت زیادی به خرج داد. ورود نجس روابط اداری ناسالم به ویژه در قراردادها.

این مقام مسئول اجرای وظایف اجتماعی وزارت نفت را از اقدامات خوب این وزارتخانه عنوان کرد و بر اهمیت هزینه کرد این منابع برای توسعه محلات مجاور مراکز تولیدی و نیز شنیدن صحبت های شخصی تاکید کرد. موسسات و سازمان ها برای جذب این منابع، وزیر نفت را موظف به انجام وظایف اجتماعی به صورت منضبط و نظام مند با نظارت و کنترل هیئتی متشکل از افراد مسئول کرد.

«لزوم ایجاد وحدت در قسمت های بالا، میانی و پایین پتروشیمی ها با هدف پیروی از سیاست های کلی وزارت نفت»، «تاکید بر رفع تعارضات به ویژه در حوزه بنزین و گاز و تبدیل این فرآورده ها به ثروت.” “، “برنامه ریزی برای جذب و حمایت از سرمایه گذاران در بخش” خصوصی سازی با تضمین سرمایه و سود، “تجلیل بخش نفت و گاز با استفاده از ظرفیت شرکت های علمی” و “اجرای عمومی سازی در وزارت نفت با مشارکت مردمی”. از دیگر تاکیدات مهم ریاست جمهوری برای مدیران ارشد وزارت نفت است.

رئیسی در ادامه سخنان خود یکی از نویدبخش ترین بخش ها را برای جذب و هدایت توان مردم به سمت تولید، مشارکت و سرمایه گذاری در میادین مشترک نفت و گاز کشور ارزیابی کرد و گفت: بهره برداری از چاه های مشترک یکی از وظایف خطیر است. از دولت جذب سرمایه گذاری شود و نباید از این منابع برداشت شود.

رئیس جمهور در ادامه کیفیت تولید و حرکت به سمت تولید محصولات باکیفیت مانند بنزین و گازوئیل وظایف مهم وزارت نفت را ارزیابی کرد و تصریح کرد: وزارت نفت باید با نظارت جدی میزان اتلاف انرژی را محاسبه کند. زنجیره تولید و توزیع و جلوگیری از برنامه ریزی در این بخش و همچنین مصرف.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود ارتقای کیفی فرآورده های پالایشگاهی، توسعه زنجیره تولید نفت و گاز، برنامه ریزی جدی برای کنترل مصرف انرژی و اقدامات غیر قیمتی بر اساس انضباط تقلب را مورد تاکید قرار داد و گفت: وزرا و ارشد مدیران وزارت نفت، رفع موانع فعلی بر سر راه اجرای طرح های توسعه ای در حوزه نفت و گاز.

رئیس جمهور همچنین بر لزوم بازنگری در انواع روابط وزارت نفت و شرکت ملی نفت تاکید کرد و بر بازنگری سریع قوانین و قوانین سنگین در این زمینه و تداوم نظارت های قانونی تاکید کرد.

رئیسی در آخرین بخش از سخنان خود بر تداوم اقدامات و فعالیت های جهادی وزرا و مدیران برای رساندن این وزارتخانه به وضعیت مطلوب تاکید کرد و همچنین دستور پیگیری برای رفع مشکلات وزارت نفت را صادر کرد. با صندوق توسعه ملی

پیش از سخنان رئیس جمهور، مهندس جواد اوچی وزیر نفت در گزارشی به تشریح کار و فعالیت دو ساله این وزارتخانه در زمینه سرمایه گذاری برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و پروژه های جدید با اهمیت افزایش تولید». اجرای طرح های کلان نگهداری و افزایش تولید گاز»، «اجرا و تکمیل طرح جمع آوری گازهای احتراق»، «اجرای طرح های توسعه ذخیره سازی گاز طبیعی»، «افزایش ظرفیت پالایشگاه نفت و میعانات گازی گازیا پی».

وی گفت: تکمیل و بهره برداری از پروژه های خط لوله انتقال نفت و فرآورده های نفتی، تکمیل و بهره برداری از پروژه های صنعت پتروشیمی، تکمیل و بهره برداری از طرح های توسعه گازرسانی، اولین تولید مواد مصوب و راهبردی با همکاری علمی. “. – شرکت های پایه».

اوجی سپس به سخنان خود افزود: اقدامات دولت در زمینه تامین پایدار انرژی و سوخت مورد نیاز کشور، اقدامات انجام شده در زمینه قاچاق سوخت، آغاز طرح های بهینه سازی مصرف سوخت، رکورد بی سابقه. در ذخیره سازی سوخت مایع شکسته شد.»، «اجرای سیاست های عدم کاهش قیمت مصرف انرژی»، «اجرای طرح بهینه سازی مصرف گاز»، «دستاوردها در توسعه دیپلماسی فعال و متوازن انرژی و ارتقای سطح بین المللی روابط، «خروج خدمات فنی و مهندسی برای سایر کشورها»، «توسعه شرکت های علمی در وزارت نفت»، «عملکرد وزارت نفت در اجرای پروژه های مسئولیت اجتماعی» و «توجه ویژه به سرمایه انسانی صنعت نفت و گاز». سایر اقدامات این وزارتخانه

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا