ورزشی

بازیکن مازاد یحیی به داد فرهاد رسید!

به گزارش خبرگزاری شیمیشی ، تیم های فوتبال صنعت نفت و استقلال در اواخر بازی هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان که به تنهایی به پایان رسید از ساعت 21:30 امشب (دوشنبه) به مصاف یکدیگر رفتند. دریاچه آرمان رمضانی به نفع استقلال.

ارتباطات صنعت نفت: فرزین گروسیان ، محمد طیبی ، محمد اهلوشاخه ، امید خالدی ، مهدی حنفی ، محمود مطلق زاده ، حکیم نصاری ، امیرحسین فرهادی ، طالب ریکانی و رضا خالقی فر

گروه استقلال: سید حسین حسینی ، وریا غفوری ، محمد نادری ، سیاوش یزدانی ، مسعود ریگی ، محمد حسین مرادمند ، آرش رضواند ، عارف غلامی ، فرشید اسماعیلی ، مهدی قائدی و ارسلان مطهری.

نیمه اول:

2 ساعت: سر اوبول استقلال در ماه اوت در محوطه جریمه صنعت نفت به طور خطرناکی بالا بود ، اما قبل از سر مباشر استقلال ، پرچم دستیار در آفساید برافراشته شد.

دقیقه 36: آرش رضواند از داخل محوطه جریمه به مهدی قائدی که پس از مشاجره با بازیکن صنعت نفت روی زمین افتاد ، پاس داد و حمید حاج ملک صحنه را توهین آمیز تشخیص داد و به قائدی کارت زرد نشان داد.

هوردم 39.: حرکت خوب وریا غفوری از سمت راست و پاس او روی خط محوطه جریمه به جایی رسید که ضربه مهاجم استقلال با اختلاف زیاد از دریاچه بیرون آمد.

هوردم 41: حرکت خوب بازیکنان صنعت نفت از سمت چپ به توپ مطلق زاده پشت محوطه جریمه رسید اما سیدحسین حسینی ضربه محکم و تیز این بازیکن را دفع کرد.

دقیقه 42: عبدالله ناصری به زیبایی از کنار پرچم کرنر از محمد نادری بیرون آمد و وارد محوطه جریمه شد اما حسینی پاس خود را قطع کرد اما توپ دوباره به ناصری رسید و این بار حسینی ضربه محکم بازیکن را مهار کرد. سومین توپ ناصری این بار بیرون.

دقیقه 45 + 3: یک ضربه آزاد در گوشه محوطه جریمه صنعت نفت برای استقلال به ثمر رسید که مهدی قائدی توپ را مستقیماً به سمت دریاچه زد که فرزین گروسیان با زیبایی کرنر را از گوشه دور کرد. گل زد و کرنر ساخت.

بازیکن اضافی یحیی به فرهاد می رسد!

نیمه دوم:

دقیقه 52: حرکت و پاس فوق العاده این بازیکن و پاس دادن بغلانی ضمن ایجاد موقعیتی تک به تک برای استقلال ، مهاجم آبی ها توسط کاپیتان صنعت نفت اخراج شد که داور را با کارت قرمز بغلانی از دست داد.

دقیقه 61: حرکت خوب استقلال و ارسال از پشت محوطه جریمه به فرشید اسماعیلی رسید ، ضربه او توسط گروسیان مهار شد.

دقیقه 63: وریا غفوری از مدافعان قائدی عبور کرد اما گروسیان ضربه بازیکن را در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه 73: فرشید اسماعیل میلادی ، دستیار استقلال ، در پشت محوطه جریمه با ضربه ای روبرو شد که فرزین گروسیان ، وکیل آبادانی مانع آن شد. آبادانی ابتدا در گرفتن توپ بی تأثیر بود. اما شادی استقلال چند ثانیه طول نکشید که حمید نادری ، کمک داور دوم بازی ، پرچم خود را به عنوان نشانه آفساید مهدی قائدی بالا برد تا گل استقلال را رد کند.

دقیقه 1 + 90: ارسال پاس به درب صنعت نفت با هدایت آرمان رمضانی انجام شد اما فرزین گروسیان توپ را به خوبی مهار کرد.

دقیقه 5 + 90: پاس برگشت محمد طیبی مدافع صنعت نفت توسط آرمان رمضانی مهاجم استقلال به ثمر رسید.

بازیکن اضافی یحیی به فرهاد می رسد!

258 41

دکمه بازگشت به بالا