عمومی

فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان غربی تا آخر هفته تداوم دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مهدی صابری در گفتگو با خبرنگار آنلاین در خصوص آخرین وضعیت جوی استان گفت: سامانه بارشی از ابتدای هفته جاری وارد استان شده و تا پایان هفته در اکثر شهرستان های استان به ویژه در استان ادامه دارد. استان منطقه جنوبی

وی ادامه داد: بر اساس آخرین بررسی نقشه های پیش یابی، تا پایان هفته جاری بارش متناوب باران و برف در استان به ویژه در شهرستان های جنوبی خواهد بود.

صابری با بیان اینکه در روزهای پنج شنبه و جمعه در شهرستان های استان به ویژه در نیمه جنوبی استان وزش باد پیش بینی می شود، گفت: تغییر محسوس دما نخواهد بود و هوا تا پایان هفته ادامه دارد.

رئیس اداره پیش بینی هوای آذربایجان غربی گفت: بیشترین میزان بارندگی در شهرستان های تکاب و پلدشت 4 میلی متر در 24 ساعت گذشته بوده است.

صابری همچنین گفت: در این راستا در شب، ارومیه چالدران با ۹ درجه زیر صفر و ارومیه مرکز استان با ۶ درجه زیر صفر سردترین شهرهای استان بودند.

رئیس اداره هواشناسی آذربایجان غربی به آبگرفتگی معابر شهری، بسته شدن جاده ها و عوارض این سامانه بارشی اشاره کرد و گفت: توصیه می شود مسافرانی که قصد سفر به شهرهای آذربایجان غربی را دارند نکات ایمنی وسایل گرمایشی را رصد کنند. . لاستیک خود را به همراه داشته باشید و تا حد امکان از سفرهای غیر ضروری به استان به دلیل باد و باد دوری کنید.

دکمه بازگشت به بالا