حوادث

خطر ریزش بهمن در ارتفاعات شمال تهران/ از تردد غیرضرور در مسیرهای کوهستانی پرهیز کنید

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به بارش برف در ارتفاعات شمالی پایتخت هشدار داد و گفت: کوهنوردان از صعود به ارتفاعات شمالی و شمال غرب استان خودداری کنند.

به گزارش شیمیشی، حامد یزدی آنلاین بعدازظهر امروز جمعه از هشدار نارنجی کارشناس هواشناسی با فعال شدن دو سامانه بارشی و وزش باد شدید خبر داد و اعلام کرد: بر اساس این اخطار از فردا شنبه هفتم بهمن ماه تا قبل از ظهر دوشنبه. در نهم بهمن شاهد این اقدام باشید ما دو سامانه می شویم.

یزدی آنلاین با بیان اینکه بر اساس پیش بینی هواشناسی در روزهای شنبه و یکشنبه 7 و 8 بهمن ماه در نواحی شمال و شمال غرب به ویژه ارتفاعات استان تهران بارش برف، وزش باد و مه گرفتگی پیش بینی می شود، گفت: توصیه بحران. مدیریت به کوهنوردان پرهیز از صعود به ارتفاعات است.

وی با اشاره به اینکه با فعال شدن سامانه بارشی احتمال افزایش سطح آب رودخانه ها وجود دارد گفت: مردم از ایستادن در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند زیرا خطر طغیان وجود دارد. سنگ و برف در ارتفاعات، از تمامی کسانی که می خواهند در جاده های کوهستانی تردد کنند، خواهشمندیم در صورت عدم لزوم از تردد در این مناطق خودداری کنند و در صورت لزوم در این جاده ها، هماهنگی لازم برای آن ها ضروری است. تجهیزات زمستانی

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران بر آمادگی صددرصدی کارکنان و اعضای مرکز مدیریت بحران تاکید کرد و گفت: بر لزوم حفر رودخانه ها و نهرها تاکید شده است و از همه دستگاه های ذیربط تقاضای آمادگی داریم. ابزار لازم برای برف روبی گردنه ها و مناطق دورافتاده جهت خدمت رسانی به مردم.

یزدی آنلاین تصریح کرد: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی، فعالیت سامانه دوم به معنای وزش باد شدید در میانه جنوب، غرب و ارتفاعات استان تهران در روزهای هشتم و نهم بهمن ماه پیش بینی می شود. توجه. بر تقویت سازه های موقت و ضعیف و تامین استحکام تاکید کرد.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با علاقه زیاد به کشف تازه‌ها هستم. همیشه در جستجوی اخبار تازه، دیدنی و منحصر به فرد هستم تا خوانندگان را به جریان اتفاقات بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا