فرهنگ و هنر

وقتی تئاتر به کمک دانش‌آموزان می‌آید

“نشستن و…. به آواز خواندن و…. نوشتن!” این خریدار است که مرتب توسط پدران و البته معلمان جاری است که امیدوار است که کودک گریزپای دست کمی بازیگوش قلب است که اختصاص داده شده خواندن بدهد اما در بسیاری از موارد گوش می شنود وجود ندارد.

با توجه به یاهو! فرایند یادگیری برای بسیاری از دانش آموزان., آن را سخت و خسته کننده است و آنها آماده هستند برای درب پرتاب آن درس مشق و غیره. به منظور فرار. اما تجربه کشورهای پیشرفته و البته برخی از خلاق معلمان کشور خودمان حاکی از آن است که ما می توانیم. این فرایند سرگرم کننده است و کار کارآمد تر.

هنرمندان تئاتر به خصوص کسانی که به هیچ وجه با این فیلم و همه مرتبط هستند و یکی از بهترین راه های آموزش تئاتر از بسیاری از کشورهای پیشرفته ، دوره های آموزشی در مدرسه برای کمک به تئاتر آموزش داده که به طور طبیعی نه تنها یک فرایند با دلچسب خواهد بلکه مفاهیم آموزش و پرورش در ذهن زندگی کودکان درونی خواهد شد و چنین نیست که آنها برای حفظ محتوا به پرداخت و آن را کاربردی در زندگی خود انجام برخی از پریدن بیش از حد از حافظه آنها حذف خواهد شد.

لازم است در این مقاله این است که برای ایجاد انگیزه در دانش آموز بعد نوشته شده است. ما تاکید می کند که مهم ترین عنصر در تمام آموزش و پرورش دولت, که, یعنی جایی که آموزش و پرورش و آموزش نسل های حال و آینده کشور ما نیز کشیده شده است.

بنای انتقاد از سیستم آموزش و پرورش نیز خواهد بود ما نمی خواهیم جغرافیایی برای اجرای آن به سیستم آموزش و پرورش ما مشکل اعتراض. فقط می خواهم یک مکانیزم برای بهبود سیستم آموزش و ارائه; راه حل این است که سعی کنید برای پس داده و می توان به آن امید داشت.

ژاله مورفولوژيک ، یک معلم با تجربه آموزش و پرورش سال آموزش ریاضی در پایه دبستان انجام می شود و یکی از معدود اساتید ریاضیات در کمک تئاتر تکنیک ها و انجام آموزش دانش آموزان.

او همراه با چند تن از هنرمندان تئاتر شیوه زندگی, آموزش, ریاضی, تئاتر, باز, و هنوز هم نمی تواند ثبت شود. تحقیقات خود را در سال است. 96 سومین همایش پژوهشی دانشگاه تربیت دبیر رجایی رتبه اول را دریافت کرد.

صرفی چرا که در سال های اخیر این راه از یادگیری در مورد چندگروه سن اعمال می شود در گفتگو با خبرگزاری رویترز توضیح مزایا و امکانات آموزش ارائه.

او آغاز شده و با ارائه تعاریفی از تئاتر و همچنین آموزشی توضیح می دهد که این دو دسته به دلیل ویژگی های مشترک از با هم تداخل دارند و بهترین شیوه ها در آموزش مفاهیم درسی. تئاتر است.

ظاهری گفت: تئاتر با ویژگی های هستند که در تمام وجوه یک فرد می تواند کارآمد و موثر باشد بنابراین بهترین راه برای آموزش آن است.

او توضیح می دهد: زمانی که روش نمایش برای کمک به آموزش مدارسه, پدر, معلم, الهیات عصبی در مقابل دانش آموزان به اجرای آن است. در این شیوه, آموزش, راهنمایی, روند, یکطرفه, اما دانش آموزان خود را در این فرایند حضور فعال داشته باشد.

او می افزاید: در این شیوه دانش آموزان این موقعیت نمایشی قرار میگیرند و فرد به طور مستقیم در فرایند یادگیری خواهد بود.

مورفولوژیکی در مزایای شیوه زندگی, آموزش, ریاضی, تئاتر, گفت: آن را در راه است که دانش آموزان نیز درس خود را یاد کنید با هم بازی, یادگیری, مهارت های روانی و جامعه شناختی آنها آن را ارتقا دهید و از همه مهمتر مفهوم کلاس را با گوشت و پوست خود درک کنند که آنها در فرایند یادگیری درگیر و یک معلم فقط انتقال.

با توجه به استفاده از ابزار مانند عروسک اشیاء بسیار ساده تر و آموزشی تر و کارآمد تر متمرکز و رفتن به محل کار.

وی با بیان رضایت به همکاران در فرایند یادگیری در این شیوه ادامه می دهد: دانش آموزان در طول مدت کلاس درگیر مشارکت و خلاقیت برای درک عمیق مفاهیم درسی و ارتقاء. این مفاهیم اگر چه آنها در داخل است نه فقط یادگیری سطحی رخ دهد و یا اینکه آنها باید مفاهیم آموزشی به نگه داشتن.

با توجه به خودارزیابی ، ابزارسنجی و روش های جدید پایان ، در قلب آموزش این روش وجود دارد.

اما این وسیله به یکی دیگر از مهم نقطه, هم, ” او گفت:, و از آن به سوالات معمول معلمان است. او در توضیح این نکته می گوید: یکی از سوالات دستاندکاران همیشه یادگیری خود را می پرسد دانش آموزان چگونه برای یادگیری بهتر و توبه باید گفت هنگامی که دانش آموزان درگیر در فکر و اندیشهورزی آماده برای تعامل و هماندیشی و همدلی و یک چالش خلاق و همچنین درگیری ها و موارد مثبت از سوی دیگر به تولید و ساخت و ساز مورد نیاز و از طرف دیگر با تجزیه و تحلیل عملکرد خود را که همان ارزیابی خودپالایی ایده برای کسب اطلاعات بیشتر. برای پاسخ به این رسیدهایم. در اینجا این است که تئاتر می تواند همه جانبه پاسخگوی نیاز خواهد بود.

مورفولوژیکی در مورد نحوه عملکرد تئاتر در این شیوه از آموزش توضیح می دهد: با اجرای این دیدگاه, راه, مجموعه, همراه با مذاکرات و روند با اشکال عملی است که منجر به ساخت و ساز از دانش و ایجاد معنا در ذهن است. چنین تلاشی ، دلپذیر و لذت بخش و شادیآور آموزش خواهد بود. آیا این به این معنی است که یادگیری عمیق اتفاق می افتد برای ما دانش آموزان آموزش و پرورش است و آموزش برای زندگی آنها دیگر با ناراحتی و سختی و اکراه ما ارتباط برقرار کنید.

اما در برخی از خانواده ها فرزندان خود را به دلیل ریاضی تحت فشار گاز ، می تواند در شرایط دوم شماره درس ریاضی فقط یک درس در مدرسه اما حقیقت این است که ریاضیات یک راه زندگی است. ریاضی فقط درک این صورت در حق فکر کردن برای دریافت پاسخ. آموزش ریاضیات با استفاده از تئـاتر بچه یک فرصت واقعی به موقعیت و حواس از طریق نرم افزار از صفحه نمایش با مشارکت دوستان با ابتـــکار و خلاقیـــت., این موضوع در عمق درک فقط فکر من می خواهم بگویم آن را به حافظه بلند مدت کودک و نه یک مکان و زمان. راه حل های مختلف کشـــف انجام می دهند.

در طول کرونایی که بسیاری از خانواده ها و در کلاس مشق فرزندان خود نگرانی جدی وجود دارد. در این روش نیز می تواند بخشی از این نگرانی درست است و دانش آموزان به دروس مدرسه به او علاقه مند. شاید وقت آن است که وزارت آموزش و پرورش محافظه کاری و پا وری به هنرمندان تئاتر بگشاید و به برکت این روش مدرن آموزشی برای رفتن به.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا