ترندهای کسب و کارعمومی

اشتراک GLWIZ چیست و چه کاربردی دارد؟

افزودن برنامه جدید به تلویزیون های اسمارت

افزودن برنامه جدید به تلویزیون های اسمارت ،تلویزیون های هوشمند، یکی از محبوب ترین و پر جنجال ترین محصولاتی از طیف محصولات هوشمند بودند که در طی دهه اخیر به بازار عرضه شدند. این دسته از محصولات را به سهولت می توان متحول کنندگان راستین مفهوم تلویزیون دانست. امروزه تلویزیون های هوشمند به کرات در خانه ها و محل های کار و تفریح ما موجودند و با امکانات و ویژگی های خاصی که ارائه می دهند به راستی زندگی ما را بهتر می کنند.

تلویزیون های هوشمند قابلیت های زیادی دارند لیکن اصلی ترین قابلیتی که این نسل از تلویزیون ها را بسیار بارز تر از نمونه های پیشین کرد ، دارا بودن سیستم عامل و امکان اجرای برنامه های متنوع توسط این تلویزیون ها بود و است. ابعاد باریک و ساختار ظریف این تلویزیون ها در کنار آپشن هایی چون دسترسی جداگانه به اینترنت و نصب اپلیکیشن، باعث گردیده است که تجربه ای شگفت آور را به نوع بشر هدیه کنند.

این تلویزیون های هوشمند می توانند اپلیکیشن های مربوط به اشتراک گذاری و نمایش ویدئو را ساپورت نمایند. این تلویزیون ها با دسترسی به اینترنت این امکان را به شما می دهند که برنامه هایی مانند Netflix ،You Tube ،Pandora، Twitter ،Ebay ،Facebook و غیره را دانلود کرده و نصب کنید. البته بعضی از تلویزیون ها از قبل این نرم افزارها را به صورت پیش فرض دارند اما معمولا برند های سامسونگ و ال جی فاقد این مشخصه می باشند. در این تلویزیون ها شما خود باید برنامه های مورد نظر را دانلود کرده و به نصب آن ها بپردازید.

تلویزیون های هوشمند ال جی ( LG Smart TVs )

افزودن برنامه جدید به تلویزیون های اسمارت ،ال‌ جی الکترونیکس یک کمپانی کره ای الاصل چند ملیتی فعال در زمینه تولید محصولاتی متنوعی نظیر موبایل، لوازم خانه و آشپزخانه، رایانه و … است. که از سال های دور در زمینه صنایع الکترونیک فعالیت دارد. در ابتدا این شرکت با تولید رادیو در کرده جنوبی خود را به عنوان پیام آور صنعت الکترونیک در کره معرفی نمود.

امروزه از آن دوران بیش از نیم قرن می گذرد و تولیدات این شرکت روز به روز افزایش می یابد. از جمله این تولیدات و دست آوردها می توان به تلویزیون های هوشمند این کمپانی اشاره کرده که همپای دیگر رقیبان محبوب، پیشرفته و گاه حتی از آنان پیشی گرفته است.

چگونه برنامه های جدید را به تلویزیون های هوشمند ال جی بیفزایم ؟

افزودن برنامه جدید به تلویزیون های اسمارت ،اولین گامی که در این راستا پیش روی شماست، حصول اطمینان از اتصال تلویزیون مورد نظر به اینترنت می باشد. چرا که دانلود برنامه ها از طریق اینترنت بوده و بدون اتصال به اینترنت این مهم عملی نخواهد بود. حال که از اتصال تلویزیون خود مطمئن شدید، گزینه Power را از روی تلویزیون لمس نموده و سپس گزینه SMART HOME را از منوی اصلی بیابید.

الان وارد مرحله جدیدی می شوید که در آن می باید گزینه LG Smart World را انتخاب نموده و پس از آن نام اکانت glwiz  و پسورد خود را برای تلویزیون هوشمند ال جی وارد نمایید. در صورتی که هنوز نام کاربری برای خود گزینش ننموده اید ، می تواند با انتخاب گزینه Sign Up این مشکل را حل و فصل نمایید.

حال در درون برنامه می باید به جست و جوی برنامه مورد نظرتان، در میان دسته ها و برنامه هایی که در هر گروه های خاص طبقه بندی و مشخص شده اند بپردازید. سپس گزینه جزئیات را به منظور اطلاع پیدا کردن از وضعیت برنامه انتخاب نمایید. این گزینه اطلاعاتی از قبیل توضیحات و هزینه برنامه را در صورت رایگان نبودن به شما ارائه می دهد.

در مرحله بعدی شما باید گزینه Install را پیدا کرده و بررسی کنید که آیا این برنامه با دستگاه تلویزیون شما سازگار می باشد یا خیر؟ این عمل بدان سبب است که برخی از اپلیکیشن ها هستند که ممکن است با تمامی مدل های تلویزیون های ال جی سازگار نباشند.

افزودن برنامه جدید به تلویزیون های اسمارت ،هم اکنون با انتخاب گزینه OK نصب و راه اندازی اپلیکیشن مورد نظر، تایید و آغاز می گردد. برنامه ذخیره شده ی شما، پس از این که فرآیند نصب آن به اتمام رسید، از فولدر More قابل رویت و دسترسی خواهد بود.

منبع : atomiptv.com

دکمه بازگشت به بالا