حوادث

هوای تهران تا ظهر چهارشنبه آلوده است/ پیش‌بینی رگبار باران برای آخر هفته در استان

آفتاب نیوز:

بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای سینوپتیکی وضعیت جوی استان تهران، طی سه روز آینده آسمانی صاف و ابری و گاهی وزش باد ملایم در ارتفاعات و گاهی وزش باد ملایم پیش بینی می شود.

با توجه به تشکیل جوی پایدار و عدم وزش باد قابل توجه، شرایط برای تجمع ذرات آلودگی هوا و افزایش گرد و غبار فراهم است. بنابراین پیش بینی می شود از امروز تا ظهر چهارشنبه (23 تا 25 آذرماه) کیفیت هوای استان کاهش و میزان آلاینده ها در شهرها و نقاط پرتردد افزایش یابد.

از عصر چهارشنبه تا جمعه (24 تا 27 آذرماه) با گذر موج در استان ناپایداری به صورت ابر شدید، وزش باد و بارش های پراکنده رخ می دهد، گاهی در برخی مناطق بارش باران پیش بینی می شود و وضعیت جوی نیز متصاعد خواهد شد. بهتر کردن. در این دوره.

پیش بینی می شود روزهای پنجشنبه و جمعه وزش باد شدید در مناطق جنوبی و غربی باشد.

همچنین پیش بینی می شود از چهارشنبه تا پنجشنبه دمای هوا در استان کاهش یابد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با حداقل دمای 5- درجه در 24 ساعت گذشته سردترین دمای استان تهران اعلام شده است.

در آسمان تهران فردا (23 آذر) هوا صاف و غبارآلود و گاهی وزش باد ملایم با حداقل 6 درجه و حداکثر 19 درجه و در روز چهارشنبه (24 آذر) کمی ابری و غبار محلی از بعد از ظهر. هوا ابری و گاهی وزش باد و حداقل دما 7 درجه و حداکثر 16 درجه خواهد بود.

در شرایطی که میانگین فعلی کیفیت هوای تهران ۱۴۴ و در شرایط نامناسب برای گروه‌های حساس با شاخص آلودگی ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون است، جلسه کارگروه آلودگی هوای تهران امروز ساعت ۱۹ برگزار شد. ساعت صبح اما پس از گذشت بیش از شش ساعت و نیم هنوز تایید آن اعلام نشده است.

نویسنده تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با علاقه زیاد به کشف تازه‌ها هستم. همیشه در جستجوی اخبار تازه، دیدنی و منحصر به فرد هستم تا خوانندگان را به جریان اتفاقات بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا