اجتماعی

پلیس کلاهبردار ۲۲۰۰ میلیاردی ارز دیجیتال را به کشور برگرداند

رئیس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دستگیری و استرداد یک متهم به کلاهبرداری به آن کشور خبر داد.

به گزارش شیمیشی، سردار مجید کریمی با اعلام جزئیات این خبر گفت: متهمی که اقدام به ایجاد سایت جعلی با ادعای خرید قانونی ارزهای دیجیتال کرده بود و به طور مشابه ۲۲۰۰ میلیارد ریال از همشهریان خود کلاهبرداری می کرد، سرانجام پس از کلاهبرداری و فرار به خارج از کشور دستگیر شد. به کشور بازگشت.

با تشریح روند عملیات پلیسی در این پرونده، با اعلام مقامات انتظامی مبنی بر فرار نام وی به خارج از کشور، مشکل هویت، دستگیری و افراط گرایی در دستور کار پلیس بین الملل جمهوری اسلامی قرار گرفت. ایران این تبهکار پس از تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی پس از کلاهبرداری از کشور خارج شد و به یکی از آن کشورها گریخت. در همین راستا پلیس بین الملل علیه وی با مقامات ذیربط داخلی و خارجی که پس از آن تحت تعقیب و در نهایت دستگیر و در نهایت دستگیر و در نهایت دستگیر و در نهایت دستگیر شدند.

کریمی جنایت متهم و پول را در سه سایت جعلی تشریح کرد. وی تصریح کرد: با رصد فنی و رصد بین المللی مشخص شد وی از طریق یکی از مرزهای هوایی کشور خود را ترک کرده و وارد یکی از کشورهای همسایه شده و تحت رصد رئیس سازمان اینترپل قرار گرفته است. توسط مقامات پلیس آن کشور و این استرداد حاصل همکاری بین المللی دو کشور است.

سرانجام ، کریمی توجه خود را به تلاش پلیس بین المللی Feraca برای ردیابی ، شناسایی و دستگیری این جنایتکاران جلب کرد و خاطرنشان کرد که آنها در مرزهای کشور تحت تعقیب هستند و گفتند: متهم امروز توسط پلیس بین المللی Feraca بازگردانده شد. ضابطان و تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا