عمومی

نابسامانی در بازار و نارضایتی مردم/انبارهای احتکار کالا کشف شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حمید القاصی آنلاین با اشاره به موضوع فروش کالا ، فروش و فروش کالا در استان و اقدامات انجام شده برای جلوگیری از این امر اظهار داشت: تحریم های دولت در بحث تخلفات اقتصادی در سه حوزه خانه و اداره ، قاچاق کالا مرجع نیمه قضایی است. . پول ارز ، بهداشت ، دارو و درمان.

تعطیلی 6 کارخانه آبجوسازی

وی گفت: “به دلیل آشفتگی بازار و نارضایتی مردم از این وضعیت ، گشت های مشترکی با حضور قاضی شعبه سازمان و بازرسان ایجاد شد.” صمت، اتاقهای اصناف ، مراکز درمانی و پلیس در بازار.

مدیرکل تحریم های دولت لرستان ، با تأکید بر اینکه بلافاصله از واحدهای صنفی بازدید و در صورت تخلف پرونده ای علیه واحد صنفی متخلف تشکیل و قانون اجرا می شود ، گفت: واحدهایی که چندین بار تخلف شده اند ، سعی خواهیم کرد اجازه ایجاد پرونده ای برای تخلف ، و همچنین تنظیم پلاکاردها و دستگیری آنها را می دهد.

القاصی آنلاین در سخنان خود افزود: هفته گذشته بیش از شش تاجر نانوایی را دستگیر و جریمه شدیم.

شناسایی 4 مزرعه و حشرات کشاورزی

وی خواستار ایجاد یک تیم ویژه برای رسیدگی به تخلفاتی از قبیل کم فروشی ، آزار و اذیت ، قاچاق ، کلاهبرداری و … شد. ” بوده است.

مدیرکل مجازات های دولت لرستان ، اظهار داشت: هفته گذشته با همکاری اطلاعات استان سه انبار به ظرفیت هزار تن و ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف و ضبط کردیم.

القاصی آنلاین ، با تأکید بر اینکه در استان با همکاری اطلاعات سپاه یک انبار سموم دفع آفات به ارزش حدود دو میلیارد تومان پیدا شد ، گفت: بلافاصله دستور حراج این اقلام به قیمت مصوب سازمان. صمت جهاد کشاورزی استان داده شد.

وی گفت: “ما امیدواریم كه هر دو سازمان بلافاصله این موارد را برای مردم و مشتریان منتشر كنند.”

کشف 240 تن برنج

مدیرکل مجازات دولت لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ما همچنین 240 کامیون پاکستانی پیدا کرده ایم که با همکاری اطلاعات توسط فرماندار ارشد از استان حمل شده اند. این متخلف بیش از 13 میلیارد تومان تخلف هزینه کرده است.

القاصی آنلاین که در مصاحبه با یک خبرگزاری خصوصی صحبت کرد ، تأکید کرد که پرونده تخلفاتی به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون تومن نیز علیه دو مدیر ارشد دیگر که به طور غیرقانونی برنج را در استان توزیع کرده اند ، تشکیل شده است: 300 تن پیاز با همکاری سپاه سلام کشف شده.

دکمه بازگشت به بالا