ترندهای کسب و کارعمومی

نحوه تشخیص تلگرام اصلی

همانطور که می دانید تاریخچه پیام رسان واتس اپ بیشتر از تلگرام است، اما تلگرام در مدت زمان بسیار محدودی توانست از دیگر رقبا پیشی بگیرد و به یکی از محبوب ترین سرویس های پیام رسان دنیا تبدیل شود، زیرا هر نرم افزار محبوب پس از مدتی برعکس، طبق میل وی نسخه های غیر رسمی نیز وجود دارد که تلگرام نیز از این قاعده مستثنی نبود و نسخه هایی مانند تلگرام پلاس، تلگرام طلایی، موبوگرام، هاتگرام، تلگرام فارسی و … به تدریج تولید و روانه بازار شدند که برخی از آنها عبارتند از. حتی قابل مشاهده ادعا می کرد خدمات بیشتری نسبت به تلگرام اصلی ارائه می دهد و یکی از ویژگی های اصلی آن تبدیل شدن به روح تلگرام بود.

امروز در گروه مشاوره هایواتک به نشان دادن ویژگی های تلگرام اصلی و تحلیل تفاوت تلگرام فارسی با تلگرام اصلی می پردازیم. مهم ترین نکته و نگرانی کاربران این نسخه های غیر رسمی این است که آیا جدای از سایت ها و امکانات زیبایی که این نرم افزارها در اختیار ما قرار می دهند، مشکل امنیتی نیز برقرار شده است یا خیر؟ دانلود تلگرام اصلی با لینک مستقیم . آیا ارسال و دریافت پیام های صوتی، تصویری، متنی و سایر پیام ها به صورت امن امکان پذیر است؟ با ما همراه باشید تا مهمترین دلایل محبوبیت تلگرام اصلی را بررسی کنیم. برای دانلود بازی اندروید و برنامه های اندروید تا انتهای این مقاله همراه باشید.

از آنجایی که تلگرام بارها و بارها موضوع ما در مقالات مختلف بوده است، تعدادی از پرطرفدارترین مقالاتی که ارزش خواندن دارند را معرفی می کنیم.

در اینجا به ویژگی های اصلی تلگرام می پردازیم

تلگرام یکی از سرویس‌های پیام‌رسان بین پلتفرمی است که توسط پاول دوروف تأسیس شد و در 20 اکتبر 2013 برای سیستم عامل اندروید طراحی و راه‌اندازی شد. این نرم‌افزار در حال حاضر حدود 200 میلیون کاربر ماهانه دارد و ویژگی‌های اصلی تلگرام را دارد. برنامه های دیگر، برنامه های پیام رسانی دیگری نیز وجود دارد: می توانید برای سایر کاربران تلگرام پیام ارسال کنید، مکالمات گروهی ایجاد کنید. تماس با مخاطب ارسال فایل ها و برچسب ها

در راستای مهم ترین دغدغه کاربران یعنی امنیت، ویژگی اصلی تلگرام حفظ حریم خصوصی است و برای اطمینان از این موضوع از رمزگذاری سرتاسر استفاده می شود. این امر باعث می‌شود افراد خارج از یک مکالمه دو طرفه (یک تجارت، دولت، هکرها یا هر شخص دیگری) نتوانند آنچه را که ارسال می‌شود ببینند.

ویژگی های اصلی تلگرام:

1. امکان گفتگوی مخفی یا Secret Chat

2. امکان تنظیم تایمرهای خود تخریبی برای مکالمات خصوصی

3. امکان ارسال فایل های حجیم

4. قابلیت تغییر و تغییر رنگ مورد نظر شما …

5. امکان برقراری تماس صوتی

6. برای عضویت در تلگرام برای کاربران جدید تبلیغات و اعلان ارسال کنید

7. امکان تغییر شماره تلفن تلگرام

8. امکان افزودن عکس به پروفایل

9. امکان استفاده از ربات های تلگرام.

10. امکان تنظیم حالت های شبانه در تلگرام

11. امکان خاموش کردن اعلان ها برای مخاطبین و گروه ها

معرفی ویژگی های تلگرام فارسی

تلگرام با بیش از ۴۰ میلیون کاربر، سلطان خبر/رسانه در ایران است. تلگرام فارسی نسخه غیر رسمی تلگرام است که برای کاربران فارسی طراحی شده و امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهد که می تواند کاربران را نیز جذب کند. در این برنامه می توانید گروه هایی با 200 ممبر ایجاد کنید، استیکرهای خود را درج کنید و کش را مدیریت کنید، طبق گفته سازندگان برنامه، تمامی چت ها و ارسال و دریافت پیام ها از طریق سرورهای اصلی تلگرام و آنها انجام می شود. ایمنی تضمین شده است

استفاده از امکانات این برنامه رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه است و تفاوت آن با سایر نسخه های غیررسمی تلگرام در این است که قابلیت تبدیل شدن به روح را ندارد، حتی ممکن است این قابلیت در آینده و پس از آن فراهم شود. . بازسازی.

تاریخچه تلگرام در ایران

تلگرام چند سال پیش توسط پاول دوروف در آگوست 2013 تاسیس شد. در اواسط سال 2014، اپلیکیشن پیام رسان محبوبیت بیشتری در بین کاربران ایرانی پیدا کرد و از آن زمان تاکنون حدود 30 تا 40 میلیون کاربر در کشور دارد.

یکی از اصلی ترین ویژگی های مفید تلگرام در آن زمان کانال ها بود. با معرفی کانال های تلگرامی، استفاده از برنامه های پیام رسان تغییر چشمگیری پیدا کرده است. برنامه های پیام رسانی اهمیتی ندارند زیرا هیچ اتفاق مهمی در آنجا رخ نمی دهد. با معرفی کانال های تلگرام در سپتامبر 2015 به عنوان راهی برای پخش پیام ها به مخاطبان گسترده تر، کانال ها همه چیز را تغییر دادند. کانال ها یک بستر ارتباطی یک طرفه هستند که فقط یک فرستنده در آن ارسال می کند، بنابراین افرادی که به کانال می پیوندند فقط می توانند پیام دریافت کنند.

ایجاد مفهوم کانال، نحوه تعامل مردم با برنامه‌های پیام‌رسان را تغییر داد. مردم شروع به درک امکانات این برنامه ها کردند. کانال ها به بسیاری از شرکت ها اجازه داده اند که مستقیماً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. و این فقط به خاطر یک ترفند کوچک، ارتباط یک طرفه بود.

یکی دیگر از ویژگی های جالبی که تلگرام به ارمغان آورد ربات بود. ربات‌ها حساب‌های تلگرامی هستند که توسط نرم‌افزار پشتیبانی می‌شوند و اغلب دارای ویژگی‌های هوش مصنوعی هستند. آنها می توانند آموزش دهند، بازی کنند، جستجو کنند، بازی کنند، به خاطر بسپارند، متصل شوند، با سرویس های دیگر ادغام شوند یا دستورات خود را به اینترنت اشیا ارائه دهند.

این ویژگی ها در کنار گروه های بزرگ فرصت های جدیدی را در بازار باز کرده و بسیاری از شرکت ها شروع به استفاده از تلگرام به عنوان یکی از کانال های اصلی رسانه های اجتماعی خود کرده اند.

آمار استفاده از تلگرام در ایران

در این قسمت از مقاله می خواهیم آمار استفاده از تلگرام در ایران را ارائه دهیم. این اینفوگرافیک رفتار کاربران تلگرام در ایران را نشان می دهد.

برای مشاهده آمار استفاده از تلگرام در ایران به اینفوگرافیک زیر مراجعه کنید و اطلاعات زیر را دریافت کنید:

ایرانی ها چقدر از تلگرام استفاده می کنند؟

تلگراف کنگانی میران آنوترسا؟

– میانگین جلسات ایرانیان در تلگرام چقدر است؟

– در این ساعات ایرانی ها تلگرام را چک می کنند

– دلایل اصلی استفاده ایرانیان از تلگرام

– ایرانی ها چقدر به تلگرام به عنوان منبع خبری اعتماد دارند؟

دکمه بازگشت به بالا