ترندهای کسب و کارعمومی

بهترین کرم سفت کننده و ضد چروک صورت

بسیاری از افراد از شل شدگی پوست خود رنج می برند و به دنبال یافتن راه حلی برای سفت کردن پوست خود می باشند؛ از این رو می خواهیم چند مدل از بهترین کرم سفت کننده پوست را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با خیال آسوده محصول مورد نظر خود را بیابید؛ کرم سفت کننده گاتیو می تواند پوست صورت را تا حد امکان سفت کند و از شل شدگی پوست جلوگیری نماید؛ اگر شما نیز به دنبال یافتن کرم سفت کننده مناسب برای پوست صورت خود هستید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در این زمینه اطلاعات کافی کسب کنید.

کرم سفت کننده پوست چیست؟

پوست انسان ها در دوران کودکی و نوجوانی دارای قابلیت کشسانی است و با گذر زمان این خاصیت کمتر می شود و به دلایل مختلفی دچار شل شدگی می شود، به عنوان مثال ژنتیک، نحوه صحیح زندگی، استفاده از محصولات آرایشی نامناسب و غیره می توانند موجب بروز این مشکل شوند.

کرم سفت کننده پوست می تواند کمک بزرگی به رفع مشکلات پوستی کند اما کرم ها مانند روش های جوانسازی پوست نمی توانند به طور صد در صد موجب از بین رفتن شل شدگی پوست شوند؛ در ترکیبات این محصولات موادی وجود دارد که تنها تا حدودی می توانند این مشکل را برطرف کنند.

در صورتی که شل شدگی پوست انسان برطرف شود، پوست مرطوب و شاداب می گردد؛ از این رو استفاده کردن از کرم سفت کننده پوست می تواند پس از گذشت مدت زمانی جلوه ای بسیار زیبا و شاداب، به پوست صورت هدیه دهد، به طوری که بیشتر افراد مجذوب و شیفته ی زیبایی شما می شوند.

کاربردهای کرم سفت کننده پوست و ضد چین و چروک

کرم ضدچین و چروک گاتیو از خواص و کاربردهای خاصی برخوردار است که در ادامه آن ها را برای شما ذکر خواهیم کرد :

  • علائم پیری پوست را از بین می برد.
  • چین و چروک و افتادگی های پوست صورت را رفع می کند.
  • از پیر شدن زودرس پوست جلوگیری می کند.
  • پوست را سفت می کند.
  • پوست را مرطوب می کند و آبرسانی انجام می دهد.
  • پوست را جوان می کند.
  • کلاژن و الاستین را افزایش می دهد.
  • دارای اسیدهای چرب ضروری برای پوست صورت است.

انواع بهترین کرم سفت کننده پوست

بهترین کرم سفت کننده پوست نیز خود انواع مختلفی دارد که در ادامه آن ها را برای شما شرح خواهیم داد :

نوعی از کرم ها اثرشان طولانی مدت است؛ به طور معمول این نوع از کرم های مربوط به لیفت صورت تاثیرشان را بعد از گذشت مدت زمانی تقریبا دو الی سه ماه نمایش می دهند و موجب سفت و محکم شدن پوست در صورت استفاده مداوم از آن می شوند؛ در حقیقت نحوه عملکرد این نوع کرم ها بدین گونه است که به دلیل داشتن مواد مربوط به جوانسازی در فرمولاسیون شان، موجب آغاز کلاژن سازی در پوست می شوند.  نوعی دیگری از کرم های مناسب برای لیفت و محکم کردن پوست صورت، بسیار سریع اثرشان را بر روی پوست می گذارند؛ در حقیقت این نوع از کرم ها دقیقا بلافاصله پس از استفاده اثرشان را نمایان می کنند.

بهترین زمان آغاز استفاده از کرم سفت کننده پوست

بدن هر یک از انسان ها دارای ماده ای به نام کلاژن می باشد؛ کلاژن به نوعی پروتئین گفته می شود که موجب سفت ماندن پوست، افرایش انعطاف پذیری و داشتن ظاهری جوان و پوستی شاداب می شود؛ در صورت گذر زمان سن بالاتر می رود و از این رو میزان تولید شدن این ماده کاهش می یابد و کم کم پوست ظاهری افتاده پیدا می کند که در نهایت سبب بروز چین و چروک در پوست می شود و شاداب به نظر نمی آید. برای بهبود وضعیت پوستتان بهتر است کرم گاتیو را در روتین پوستی خود قرار دهید.

طبق گفته از زمانی که انسان دهه دوم زندگی خود را آغاز می کند، پوستش دچار تغییراتی می شود که این تغییرات شامل کاهش یافتن میزان کلاژن پوست است؛ در صورت آغاز دهه سوم یعنی سی سالگی، قطعا میزان این تغییرات افزایش می یابد و پس از آن در صورت گذر زمان کلاژن از دست می رود.

از این رو جهت پیشگیری کردن از افتادگی پوست و پیر شدن آن، می توان اقدام به استفاده از درمان های مراقبتی از دهه بیست سالگی کرد؛ ولی شروع استفاده کردن از محصولات مربوط به ضد پیری و هر یک از انواع محصولات مناسب لیفتینگ پوست صورت از سن سی سالگی ضرورت پیدا می کند؛ در ضمن نه تنها سن، بلکه موارد دیگر از جمله اشعه UV و استرس اکسیداتیو می تواند موجب تسریع فرایند پیری پوست شود.

چند مدل از بهترین کرم سفت کننده پوست را بشناسید!

کرم سفت کننده پوست سینره

کرم سفت کننده سینره برای افرادی که بالای 40 سال هستند مناسب می باشد؛ این محصول جزء پرفروش ترین و بهترین محصولات برند سینره می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد؛ حجم این کرم برابر 40 میلی لیتر است و کسانی که سن شان بالای 40 است می توانند به راحتی از این محصول استفاده نمایند.

این کرم لایه ای بسیار ملایم و محکم بر روی پوست به وجود می آورد و کمک بزرگی به بهبود یافتن افتادگی پوست و شل شدگی آن می‌کند و در ضمن موجب کوچک تر شدن منافذ و رفع چین و چروک های روی پوست می‌شود؛ ترکیباتی که در این محصول به کار رفته است موجب تحریک شدن تولید پروتئین‌های رشته در پوست می شود و حالت ارتجاعی پوست را افرایش می دهد و سبب از بین رفتن اثرات جاذبه می شود؛ از این رو این کرم را به عنوان بهترین کرم سفت کننده پوست می شناسند.

کرم سفت کننده پوست درمالیفت

با استفاده از این کرم، استحکام بافت پوست افزایش می یابد و موجب تحریک شدن میزان تولید رشته‌های کلاژن و الاستین می شود که تمامی این موارد جزء عوامل مهم و تاثیرگذار در جوانسازی پوست می باشد که از شل شدگی پوست جلوگیری می کند؛ ویژگی‌های بسیار خوب و بارزی که این محصول دارد، محافظت کردن از پوست انسان در مقابل آسیب‌های مضر خورشید می باشد؛ از این رو این محصول را به عنوان بهترین کرم سفت کننده پوست می شناسند.

کرم سفت کننده پوست درمالاین

کرم سفت کننده درمالاین یکی از بهترین کرم سفت کننده پوست می باشد که در مدل Soylift به بازار عرضه می شود؛ این کرم جزء پرطرفدارین و تاثیر گذارترین کرم های سفت کننده پوست صورت است و متناسب با بازخوردهایی که فروش این محصول داشته، نشان داده است که این کرم به طور بسیار خاص و حتی در بازه زمانی بسیار کوتاه موجب سفت شدن پوست صورت می‌شود.

کرم سفت کننده پوست درمالاین فیبرهای کلاژن و الاستین را تحریک می کند و موجب لیفت بسیار سریع پوست صورت می شود و در ضمن از شل شدگی و افتادن پوست صورت هم ممانعت می‌کند؛ از جمله ویژگی‌های بارزی که این محصول دارد، داشتن خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی کردن آن است که از خشکی پوست صورت جلوگیری می‌نماید.

کرم سفت کننده پوست درماتیپیک

کرم سفت کننده پوست صورت و ضد چروک درماتیپیک جزء محصولات بسیار پرطرفدار می باشد که جهت جلوگیری کردن و درمان چروک های بسیار عمیق مورد استفاده قرار می گیرد؛ به طور معمول در صورتی که سن افراد بالا برود، کلاژن سازی کاهش می یابد و نه تنها خطوط سطحی پوست عمیق می شوند، بلکه پوست نیز شل می شود؛ هر یک از این چین و چروک ها ممکن است بر اثر حرکت کردن عضلات صورت (میمیک صورت) یا روند طبیعی پوست صورت ایجاد شوند.

با مصرف کردن کرم سفت کننده پوست صورت درماتیپیک، هر نوع چروک ها کاهش می یابد؛ در ترکیبات این محصول مواد آبرسان و گیاهی وجود دارد که موجب حجم دهی به پوست شده و پر شدن خطوط می شود؛ این کرم بافتی بسیار سبک دارد و هیچ گونه ممانعتی برای مصرف انواع پوست ندارد؛ وجود مواد آبرسان و رتینول در این کرم، سبب تغذیه کردن و نرم شدن پوست می شود و ظاهری کاملا نرم و شفاف برای پوست به ارمغان می آورد؛ این کرم تحت لیسانس فرانسه است که به عنوان یکی از بهترین کرم سفت کننده پوست شناخته می شود.

کرم سفت کننده پوست فابریگاس

کرم سفت کننده پوست فابریگاس جزء محبوب ترین محصولات این برند می باشد؛ در ترکیبات این کرم موادی به کار رفته است که تولید کلاژن را تحریک می کند و تعادل آنزیمی کاملا استاندارد بین آنزیم‌هایی که موجب از بین رفتن کلاژن و تولید کلاژن می‌شوند را برقرار می کند؛ هیالورونات سدیمی که در ترکیبات این کرم به کار رفته، جزء مهم‌ترین ترکیبی می باشد که کمک بزرگی به آبرسانی و احیای لایه‌های بیرونی پوست می کند.

کرم سفت کننده فابریگاس می تواند خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش دهد و توناژ پوست را یکدست کند؛ با این کرم پوست سفت و محکم می شود؛ در ساختار این محصول از گیاه کمیاب منیانتس استفاده شده است و در ضمن حاوی آلانتوئین می باشد؛ آلانتوئین بافت‌های تحریک شده را بهبود می دهد و امر بازسازی پوست را سرعت می بخشد؛ البته لازم به ذکر است که کرم فابریگاس فاقد SPF است؛ با این وجود این کرم به عنوان بهترین کرم سفت کننده پوست شناخته می شود.

عناصر موجود در کرم سفت کننده پوست

در کرم سفت کننده پوست عناصر خاصی وجود دارد که هر یک از آن ها به نوعی می توانند کمک بزرگی به رفع مشکلات پوستی کنند؛ عناصری که در ترکیبات یک کرم سفت کننده وجود دارند، از خاصیت آنتی اکسیدانی قوی برخوردار هستند که موجب خنثی شدن رادیکال های آزاد مضر می شوند؛ در ضمن کرم سفت کننده دارای رتینول است که باعث تحریک تولید کلاژن می شود و منافذ باز موجود در پوست صورت را کاهش می دهد و مکملی مغذی و مفید می باشد که ضد پیری قوی است.

در ساختار کرم سفت کننده پوست، نیاسین نیز وجود دارد که می تواند به آسانی از سطح پوست عبور کند و به لایه های تحتانی پوست صورت نفوذ می کند و موجب بهبود یافتن حالت ارتجاعی پوست و رنگ پوست می شود؛ در نهایت این ماده چین و چروک های پوستی را کاهش می دهد.

از جمله عناصر به کار رفته در این کرم آلفا لیپوئیک اسید است که نقش ضد پیری دارد و سبب بهبود یافتن بسیاری از معایب پوست می شود؛ این ماده می تواند به آسانی درون پوست نفوذ کند و با رادیکال های آزادی که وجود دارند مبارزه کند؛ همچنین این ماده رطوبت رسانی به پوست را انجام می دهد.

هیالورونیک اسید نیز در کرم سفت کننده پوست وجود دارد که می تواند نقش یک مکمل قوی جهت سفت کردن پوست را ایفا کند؛ همچنین در این کرم مواد مرطوب کننده موجب بهبود یافتن حالت ارتجاعی می شود و پوست اطراف چشم را سفت و محکم می کند.

آلفا هیدروکسید و بتا هیدروکسی اسید نیز جزء عناصر و مواد تشکیل دهنده کرم سفت کننده هستند که می توانند از پیری پوست جلوگیری کنند و موجب از بین رفتن چین و چروک های بسیار عمیق پوستی شوند؛ این مواد می توانند به راحتی به دورن پوست صورت نفوذ کنند و روش درمانی بسیار عالی برای رفع منافذ باز پوست در نظر گرفته شوند.

ویژگی های بهترین کرم سفت کننده پوست کدامند؟

بهترین کرم سفت کننده پوست باید از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی برخوردار باشد تا افراد بتوانند برای سفت کردن پوست صورت خود از آن استفاده کنند و رضایت داشته باشند؛ این ویژگی ها شامل موارد زیر هستند :

  • کرم سفت کننده پوست باید از عناصر و مواد به خصوص و مناسبی تشکیل شده باشد تا تاثیر مثبت بر روی پوست بگذارد.
  • ابن کرم باید بتواند در بازه زمانی کوتاه بر روی پوست اثر بگذارد و موجب از بین رفتن خطوط و چین و چروک پوست شود و در ضمن خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش دهد.
  • کرم سفت کننده باید تاریخ مصرف داشته باشد و در صورت استفاده از آن تاریخ انقضای آن نگذشته باشد.
  • این کرم باید محفظه مناسبی داشته باشد تا افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.
  • کرم سفت کننده پوست باید از قیمت مناسبی برخوردار باشد تا افراد بتوانند این محصول را به راحتی خریداری و استفاده کنند.
دکمه بازگشت به بالا