علمی و پزشکی

کاهش محدودیت‌های سفری در دانمارک

بر اساس گزارش شفاف منتشر شده توسط فوربز ، دانمارک یکی از کشورهای اروپایی بود که با کاهش محدودیت های سفر فعالیت های گردشگری را از سر گرفت.

اکنون دانمارک به گردشگران از اتحادیه اروپا و منطقه شینگن اجازه ورود قانونی به این کشور را می دهد.

تصمیم جدید دانمارک ، که از 14 مه اعمال شد ، به ساکنان کشورهای اتحادیه اروپا و کشورهای نارنجی یا نارنجی اجازه ورود به این کشور را می دهد. پیش از این فقط سفرهای مهم به دانمارک امکان پذیر بود.

محدودیت های سفر برای گردشگران قرمز باقی مانده است ، اما یکی از کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه منطقه در حال حاضر در گروه هلال احمر است. در نتیجه ، دانمارک اکنون پذیرای گردشگران از تمام کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه شینگن است.

با این حال ، مسافران باید قبل از پرواز اثبات نتیجه منفی آزمایش تاج را ارائه دهند. البته این قانون درمورد مسافرانی که از کشورها و مناطق زرد سفر می کنند اعمال نمی شود.

مسافران کشورهای پرتغالی که می خواهند به دانمارک بروند و می توانند در برابر ویروس کرونا واکسینه شده و ایمن باشند و از نظر Corona منفی آزمایش می شوند ، اجازه ورود به دانمارک را دارند. کسانی که این امکان را ندارند باید حداقل چهار روز در قرنطینه بمانند تا نتیجه نهایی آزمایش عروق کرونا ثبت شود.

از 12 ماه مه ، تعداد افراد آلوده به ویروس در دانمارک 262159 نفر و تعداد کل مرگ و میر ناشی از ویروس 2499 نفر بوده است.

فرآیند واکسیناسیون پس از ممنوعیت استفاده از تزریق آسترازنکا در دانمارک به تأخیر افتاد. تا به امروز ، 52/27 درصد از دانمارکی ها حداقل یک بار تزریق کرونا انجام داده اند و 16/72 درصد نیز کاملاً واکسینه شده اند.

دکمه بازگشت به بالا