اقتصادی

اخباری درباره کالابرگ الکترونیکی و ساماندهی کوله‌بران

مهم ترین خبر در حوزه کار و همکاری در هفته جاری پیوستن سه استان دیگر برای طرح ای کالابرگ، آغاز به کار ایستگاه پایش میدانی پروژه های کاری، برگزاری مسابقات کشوری مهارت های جوانان بود. ، و تصویب سریع لایحه قانون تنظیم شهرک های مرزی و معدنچیان.

به گزارش شیمیشی، در هفته ای که گذشت، طرح صورتحساب الکترونیکی که پیش از این به صورت آزمایشی در هرمزگان اجرا می شد، در سه استان منتخب دیگر قزوین، مرکزی و قم اجرا شد.

حمید فرداد – مدیر پروژه الکترونیک کالابرگ، اجرای این طرح در زمینه حمایت از زندگی و کمک به سبد غذایی خانگی وی دانست و تاکید کرد که با اجرای این طرح هیچ کمک مالی قطع نمی شود.

به گفته وی، شرکت در این طرح برای فروشندگان و فروشندگان مواد غذایی، شیر، پروتئین، زنجیره ای و تعاونی های مصرف اختیاری است، می توانند از طریق اپلیکیشن مارکت و نرم افزار مایکت و یا از طریق درگاه الکترونیکی اقدام کنند. shoma.sfara.ir با نصب اپلیکیشن «شم» و ثبت نام از پنل فروشنده به این سامانه متصل شوید.

ارزش ریالی این سبد 530 هزار تومان است و شیر، پنیر، ماست، مرغ، تخم مرغ، برنج، کره مایع، ماکارونی و شکر 10 قلم اساسی است که در طرح کاتالوگ الکترونیکی پیش بینی می شود.

این هفته با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایستگاه رصد میدانی وی با هدف رصد حضوری طرح های کاری ثبت شده در سامانه پایش کار بر روی طرح های کاری استان ها را آغاز کرد که فعالیت این ایستگاه از روز شنبه 19 بهمن ماه آغاز شده و تا شنبه 29 اسفندماه ادامه دارد. در استان مدیریت روند پیگیری را دنبال خواهد کرد

مدیر کل امور استان های وزارت کار گفت: مقرر شده است تا 40 روز پس از برگزاری اردوی کاری، استان با هماهنگی مشاوره و مدیریت قرارداد، تمامی پروژه های ثبت شده در سامانه نظارت را رصد کند. مراکز خدمات به صورت میدانی و حضوری هر 48 ساعت یکبار نظارت و گزارش می دهند.

معاون وزیر کار از افزایش نرخ مشارکت اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری در 19 استان کشور خبر داد و این تاکیدی بر پیشرفت دولت سیزدهم در زمینه توسعه است. محل کسب و کار می دانست

وی به کاهش اشتغال در حوزه های صنعت و کشاورزی و افزایش اشتغال در بخش خدمات اشاره کرد و به تزریق 100 تلاش در فضای اشتغال اشاره کرد که یکی از سیاست های تحول آفرین دولت برای رونق اقتصاد است. اقتصاد کشور

قرار است اولین دوره باشد مسابقات ملی استعدادیابی جوانان این مسابقه با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه آزاد یادگار امام (ره) در سنین 12 تا 15 سال برگزار می شود و شرکت کنندگان این مسابقه در زمینه های برنامه های ویندوز، برنامه های موبایل، فناوری گرافیک خواهند بود. و طراحی وب 15 فوریه است و اولین دوره مسابقه در 27 بهمن به صورت آنلاین از طریق سایت می باشد. www.eskill.ir برگزار خواهد شد.

در هفته گذشته ساکنان بهارستان لایحه قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت فرامرزی (کلبری و ملوانی) که به تصویب وزارت کار و مرکز پیشگیری از تجارت در دولت رسیده بود را با شرط یک فوریت تصویب کردند.

پیش از این نایب رئیس مجلس گفته بود: در چند سال اخیر تبادل ملوان و ملوان در مناطق مرزی یکی از راه های کسب درآمد و تامین معیشت مرزنشینان است. کمبود منابع مالی مرزنشینان و عدم آگاهی آنها از قوانین و مقررات مرزی باعث شده تا منافع مرزنشینان از این طریق تامین نشود و قاچاق سازمان یافته سعی در بهره برداری و استفاده از فرصت های مبادلات مرزی دارد. به مرزنشینان

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا