ترندهای کسب و کارعمومی

معرفی انواع کارواش صنعتی

اکثر تماس هایی که دریافت می کنیم از بهترین برندها و … برای پاسخ به این سوال باید گفت که از نظر کیفیت پمپ های موجود در بازار بسیار خوب هستند، بهترین آنها. یکی ماشین اینتر ایتالیا که به دلیل کیفیت ساخت بالا و طول عمر پمپ (بدنه بزرگ است و پمپ سریع کار می کند).

در حال حاضر یکی از پرفروش ترین و موثرترین تجهیزات پاکسازی کثیفی و آلودگی از سطوح و اجسام کارواش صنعتی در صنایع مختلف می باشد. پمپ کارواش برتولینی این دستگاه که در سایزها و مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است، یکی از قوی ترین تجهیزات کارواش صنعتی می باشد که ضامن پاکسازی و از بین بردن کامل کثیفی در نقاط مختلف با آب فشار قوی می باشد.

شکی نیست که وجود انواع ناخالصی ها و ناخالصی ها در محیط، نه تنها باعث کاهش کارایی کارگران و عملکرد ماشین آلات و تجهیزات می شود، بلکه باعث افزایش افت کیفیت و نامرئی می شود. معمولا چنین فرآیندی زمینه ساز اختلال در تولید و کاهش کیفیت محصولات و خدمات می شود. بنابراین انجام اقدامات عملی در رابطه با نظافت برای حذف بسیاری از آلاینده ها و بهبود کیفیت زندگی در محیط زیست امری مهم و اجتناب ناپذیر است. پمپ کارواش تجاری با بهره مندی از برنامه تجهیزات تجاری نقش مهمی در رفع این گونه مشکلات ایفا می کند. از طرفی عمر مفید ماشین آلات و تجهیزات را نیز افزایش می دهد. امیدواریم در این قسمت از مقاله ما هر آنچه که در رابطه با انواع ماشین لباسشویی و کارکرد هر یک از آنها است را در اختیار شما قرار دهیم. با ما بمان.

کارواش صنعتی چیست؟

کارواش صنعتی یا واتر جت به ماشین لباسشویی بسیار قدرتمندی گفته می شود که برای تمیز کردن سطوح، تجهیزات و قطعات مختلف در محیط های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی استفاده می شود. این دستگاه از 2 قسمت اصلی پمپ کارواش و پمپ برقی تشکیل شده است که بر اساس فشار آب خروجی عملکرد عالی شستشو و لایه برداری را انجام می دهند. تمامی ابزارهای به کار رفته در طراحی و ساخت این دستگاه ساخت ایتالیا بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

به طور کلی ماشین لباسشویی صنعتی با توجه به دبی آب فشار قوی در دسته بندی های مختلفی تولید می شود تا بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان در صنایع مختلف باشد. در واقع هدف اصلی از تولید این دستگاه تامین کلیه نیازهای نظافتی صنایع مختلف جهت رفع آلودگی به صورت بهینه، با کیفیت بالا و مقرون به صرفه با پاشش آب زیاد است.

کارواش صنعتی

قیمت کارواش صنعتی

اساس مشاغل کارواش صنعتی چیست؟

بر اساس عملکرد یک کارواش صنعتی باید گفت که اکثر مدل های آن باید برای تکمیل کار به شیر آب متصل شوند. پمپ فشار قوی قسمت اصلی این دستگاه است و از آنجایی که وظیفه افزایش فشار آب را بر عهده دارد، برای تمیز کردن و شستشوی سطوح مختلف، ابتدا باید به منبع آب وصل شود و در زمان جا ماندن باید باشد. فشار، تحویلی است که واقعاً می خواهید، میزان فشار آبی که پمپ به دستگاه وارد می کند افزایش می یابد و از طریق دستگاه های دیگر مانند تیغه ها و نازل ها به بیرون ریخته می شود.

دو عامل مهمی که در کارواش ماشین یا واتر جت صنعتی باید در نظر گرفت، جریان یا سرعت و فشار آب است. هر چه سرعت پاشش آب با پمپ دستگاه بیشتر باشد، دستگاه در فرآیند نظافت موثرتر است. هرچه فشار آب بیشتر باشد، قدرت دستگاه در پاکسازی کثیفی ها و حتی لایه های قدیمی تر و عمیق تر از کثیفی بیشتر می شود.

کارواش صنعتی چه مزایایی دارد؟

واترجت صنعتی

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از خریداران را درگیر کرده این است که در مشخصات فنی پمپ شستشوی صنعتی به جز پاشش آب فشار قوی چه مزایای دیگری را می توان در نظر گرفت؟ به طور کلی وقتی می خواهید آب کمتری مصرف کنید از جت های صنعتی استفاده می شود. این صرفه جویی در آب است. بدون شک در استفاده از چنین تجهیزات مکانیکی نسبت به روش های سنتی و قدیمی به دلیل پاشش با فشار بالا، آب کمتری برای از بین بردن کثیفی ها مصرف می شود.

علاوه بر این با استفاده از کارواش تجاری می توان کارهای نظافتی را به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاه انجام داد و کیفیتی منحصر به فرد و ماندگار را به جا گذاشت. صرفاً کاهش تعداد نیروهای خدماتی که تأثیر بسزایی در کاهش هزینه ها دارد از مزایای این ابزار می باشد. از دیگر مزیت های استفاده از واتر جت صنعتی می توان به این نکته اصلی اشاره کرد که استفاده از فشار قوی و ابزار قدرتمند آن و اقدامات استاندارد مانند نازل ها، نظافت تمامی مکان های کوچک و در دسترس را آسان می کند. از طرفی کاهش استفاده از مواد شوینده باعث می شود تا انواع کارواش های تجاری سازگار با محیط زیست باشند.

ارائه انواع کارواش های صنعتی

طراحان و سازندگان کارواش های صنعتی با توجه به مصارف مختلف، انواع مختلفی از محصولات را تولید و با قیمت مناسب در بازار عرضه می کنند. همه آنها از قطعاتی مانند موتور، پمپ دستگاه، نازل و شیلنگ تشکیل شده اند که با استفاده از وسایلی مانند نازل و لنج به منبع آب متصل می شوند. در زیر شما را با انواع تولیدی این محصول آشنا می کنیم:

ماشین لباسشویی برقی صنعتی: همانطور که از نامش پیداست، این نوع ماشین لباسشویی از موتور الکتریکی برای نظافت استفاده می کند و برای مصارف نیمه صنعتی و خانگی بسیار مناسب و کاربردی است.

کارواش صنعتی بنزینی: این مدل از کارواش صنعتی از بنزین برای تامین انرژی مورد نیاز برای انجام وظایف خود استفاده می کند. این دستگاه در سایزهای مختلف تولید می شود و برای مصارف صنعتی و سنگین استفاده می شود.

واتر جت صنعتی بنزینی: در هنگام نظافت صدای زیادی ایجاد می کند بنابراین بهتر است در محیط داخلی استفاده نشود.

کارواش آب سرد و گرم صنعتی: این مدل جت صنعتی برای نظافت مناطق مختلف مناسب است. در بیشتر موارد به دلیل عمق کثیفی باید از آب گرم برای نظافت استفاده کرد. از آنجایی که جت آب گرم در صنعت به دلیل اسپری قدرتمند آب گرم باعث افزایش دمای آب می شود، بافت کثیف از سطح جدا شده و کار نظافت به راحتی انجام می شود.

دکمه بازگشت به بالا