ترندهای کسب و کار

بهترین قالب وردپرس شرکتی چیست؟

بهترین قالب وردپرس شرکتی

هنگامی که قصد دارید یک وب سایت شرکتی راه اندازی کنید، قطعا باید به دنبال بهترین قالب وردپرس شرکتی باشید. بدون شک می توان یک وب سایت شرکتی را با وردپرس راه اندازی کرد.

اما قالب مناسب برای شما سوالی است که ذهن مدیران سایت یا طراحان وب را به خود مشغول کرده است. در این مقاله بهترین قالب های وردپرس را از شرکتی که می شناسیم با بیش از 10 سال سابقه کار با وردپرس به شما معرفی می کنیم.

بهترین قالب های وردپرس شرکتی

البته شما باید نیازهای خود را در نظر بگیرید. آیا سایت شرکتی به سایت شرکتی معمولی که شرکت را ارائه می دهد اشاره دارد یا به سایت ارائه دهنده محصولات اشاره دارد؟

شاید قصد دارید محصولات خود را در وب بفروشید. بنابراین در این صورت فرمت مورد نیاز باید با ووکامرس سازگار باشد. البته تمامی قالب هایی که در این مقاله ارائه می کنیم با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس سازگاری دارند.

برخی از افراد می خواهند نمونه کار خود را در سایت به اشتراک بگذارند. در این مورد ما باید یک قالب داشته باشیم که از بخش نمونه کارها پشتیبانی کند.

بنابراین، قبل از خرید، نگاهی به نمای کلی هر قالب بیندازید تا انتخابی درست و مبتنی بر قانون داشته باشید.

قالب وردپرس اهورا

برای شروع، بیایید نگاهی به قالب های شرکتی پیشرو در سایت خود بیاندازیم. البته اگر دوستان شما این موضوع را تبلیغاتی نمی دانند، قالب وردپرس اهورا توسط تیم وردپرس میهن ساخته شده است و اگر بخواهیم یک وب سایت شرکتی راه اندازی کنیم، قطعا از این قالب استفاده خواهیم کرد.

تیم ما بیش از 6 ماه را صرف ایجاد بهترین الگو برای شرکت کرده است. در حال حاضر این قالب قابلیت های مشابه قالب های بین المللی را دارد، بنابراین می توانید از آن برای ایجاد هر نوع وب سایت شرکتی یا خدماتی استفاده کنید. آیا شک دارید؟ دموهای تم اهورا را بررسی کنید.

قالب اهورا با صفحه سازهای Elementor سازگاری کامل دارد. در حالی که اکثر قالب های تجاری دیگر با صفحه سازهایی مانند ویژوال کامپوزر یا صفحه سازهای اختصاصی خودشان ساخته می شوند. المنتور در حال حاضر بهترین صفحه ساز در جهان است و به عنوان بهترین افزونه وردپرس در سال 2020 جوایزی را کسب کرده است.

ناگفته نماند سازگاری با موبایل و تبلت. زیرا امروزه، اگر قالب وردپرس برای موبایل و تبلت سازگار نباشد، در لیست بهترین قالب های وردپرس شرکتی قرار نخواهد گرفت.

پوسته آوادا

پوسته آوادا در حال حاضر بهترین قالب وردپرس در جهان است. این پوسته به عنوان پرفروش ترین قالب وردپرس در جهان در بازار بین المللی Forest رتبه بندی شده است.

قالب وردپرس آوادا دارای امکانات زیادی از جمله امکان ایجاد صفحات با صفحه ساز سفارشی، امکان ارسال نمونه کارها، ایجاد اسلایدر و … می باشد و این ویژگی ها در این چند خط پاراگراف قابل پیاده سازی نمی باشد.

ما از سال 2014 تا 2018 نسخه فارسی آوادا را در بسیاری از وب سایت ها پیاده سازی کردیم. تنها مشکلی که می توان از آوادا حذف کرد این است که باید پلاگین هایی را برای قسمت های مختلف مدل نصب کنید. این افزونه به‌روزرسانی می‌شود تا فقط مجوز قالب اصلی را در خود داشته باشد و اگر آن را تغییر ندهید، نمی‌توانید از قالب استفاده کنید.

قالب انفولد

قالب انفولد دقیقا تمامی ویژگی های قالب آوادا را دارد و جایگاه سوم این لیست را به خود اختصاص خواهد داد. نکته مثبت Enfold در مقایسه با Avada این است که برای استفاده از Enfold نیازی به نصب پلاگین های مختلف نخواهید داشت.

تمام پلاگین ها در خود قالب گنجانده شده است. نیازی به نصب پلاگین لغزنده لایه که به صورت جداگانه با قالب ارائه می شود ندارید، که بسیار عالی است. یعنی نصب و آپدیت قالب کافی است.

همچنین، برای نصب ماژول دمو نیازی به مجوز ندارید. (البته الان) اما همه اینها باعث نمی شود که توصیه کنیم از سایت اصلی مدل نخرید. توصیه ما این است که از نسخه اصلی قالب استفاده کنید زیرا استفاده از قالب پولی مشکلات بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت.

بهترین قالب وردپرس شرکتی
بهترین قالب وردپرس شرکتی

قالب وردپرس تم B

تم B یکی از بهترین قالب های وردپرس موجود است. همه ویژگی‌های Enfold و Avada در قالب بدون هدر هستند. به جرات می توان گفت که Bay Theme به جای Avada باید در لیست پرفروش ترین تم های Theme Forest باشد.

قالب وردپرس بیش از 500 دمو دارد که فقط با خرید لایسنس اصلی از وب سایت Theme Forest می توانید آنها را نصب کنید.

البته برخی از دوستان ایرانی به نوعی گزینه نصب قالب دمو را به صورت لایسنس ارائه می دهند و می توانم بگویم تا حدودی جواب می دهد.

اما از آنجایی که مشخص نیست چه تعداد تغییر در قالب ایجاد شده است، توصیه نمی کنیم یک قالب غیر اصلی به سایت خود اضافه کنید. چون همون داستانی که شد 2 … جای شما رو مشکل میکنه.

تم 7 وردپرس

این قالب در لیست پرفروش ترین قالب های وردپرس قرار دارد. اگر با منطق پیش برویم باید درست باشد. چون ویژگی های فوق العاده ای دارد.

امکاناتی مانند سازگاری با صفحه ساز، سازگاری با افزونه های چند زبانه، امکان انتخاب سربرگ ها و پاورقی های مختلف و… باز هم نمی توان لیست بلندبالایی از این ویژگی ها را در این مقاله ارائه داد.

تنها ایرادی که می توان از این فرمت گرفت این است که حالت پیش فرض دمو از تصاویر و ویدئوهای با حجم بالا استفاده می کند که در نگاه اول سرعت این فرمت را کاهش می دهد. حتی اگر المان های پیش فرض قالب را تغییر داده باشید، شاهد افزایش سرعت قالب خواهید بود، اما پس از نصب، به دلیل استفاده زیاد از CSS و JS در این قالب، سرعت کمتری نسبت به سایر مدل ها در آن خواهید داشت. این لیست.

قالب استادیار

یکی دیگر از قالب های معروف و پرطرفدار وردپرس، قالب استادیار است. برای تهیه این قالب میتوانید به ژاکت مراجعه کنید.

ژاکت

مرجع وردپرس فارسی و رهبر بازار اولین پلتفرم ارائه دهنده خدمات و محصولات دیجیتال در ایران که با گردهم‌‌‌آوری منابع انسانی توانمند و برجسته بدنبال خلق ارزش برای ذینفعان خود می باشد.
دکمه بازگشت به بالا