اقتصادی

روحانی: بازار سهام ایالات متحده باید با کمترین ریسک به یک بازار بزرگ قابل اعتماد تبدیل شود

رئیس جمهور در مصاحبه ای با فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی دستور داد تا بودجه بازارهای بزرگ مالی تسریع و ادامه یابد رفع هرگونه موانع احتمالی

به گزارش شیمیشی ، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز جمعه از کلیه دست اندرکاران شرکتهای مالی و امنیتی به دلیل تسهیل و تسهیل در ارائه بخش شستا به عنوان یک هلدینگ مهم تجاری و اقتصادی قدردانی کرد ، گفت: شرکت های بزرگ ارتباطی از راه دور همچنان در لیست نرخ ارز و موانع احتمالی این مسیر قرار دارند.

رئیس جمهور اظهار داشته است که وزارت اقتصاد و صرافی باید تلاش کند بازار سهام را در یک بازار مناسب و مطمئن برای سرمایه گذاری ایمن و مطمئن با یک کلاه ادغام کند. برای جلوگیری از هزینه کردن پول در بازار ، کمترین خطر برای جامعه است. از مصرف غیرقابل اطمینان و غیرمولد خودداری کنید.
در همین راستا ، وزیر امور اقتصادی و دارایی گزارشی را از آخرین روند بازار مالی و هدف آن در تسهیل و ادامه تأمین اعتبار شرکتهای بزرگ بازار ارائه کرد.

پیام تمام شد

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا