استان ها

نصب و راه اندازی ۱۵۰ کانکس اهدایی رهبر انقلاب در سی سخت

به گزارش خبرگزاری شیمیشی از کهگیلویه و بویراحمد ، دنا علاوه بر بازدید از مناطق زلزله زده ، گفت: رهبر سپاه پاسداران 300 پناهگاه به مردم زلزله سی سخت که هفته گذشته به سی سخت تبدیل شده اند ، داده است.
وی خاطرنشان كرد؛ پس از بازدید فرمانده کل قوا از منطقه زلزله زده ، سی کارگر برای راه اندازی و استقرار 150 پناهگاه تأمین شده توسط فرمانده سپاه پاسداران برای تیپ 48 فتح استان تلاش کردند و ما به سرعت حرکت کردیم.
وی خاطرنشان كرد؛ تا به امروز 95 ساختمان توسط تیپ 48 فتح آماده ، نصب و راه اندازی شده اند و بقیه کارهای آنها به زودی به اتمام می رسد.
سردار حکمتیان سپس اظهار داشت که تیپ 48 فتح آماده ارائه خدمات به مردم زلزله زده در تعطیلات نوروز است. برقراری نظم و امنیت ، حمل اثاثیه و وسایل زلزله زدگان ، رفع آلودگی از منطقه ، از بین بردن معادن ، ایجاد شغل در کشاورزی ، ایجاد جاده های دسترسی به روستاها و … برخی از فعالیت هایی است که همچنان ادامه دارد.
سردار حکمتیان گفت؛ تیم های گردان حسینمام حسین (ع) همچنین با آموزش تخریب به مردم منطقه کمک می کنند تا درها ، پنجره ها و تجهیزات را از خانه های زلزله زده خارج کنند.
وی تصریح کرد؛ امروزرو به همراه فرماندار دنا ، از مناطق مختلف شهر زلزله زده سی سخت بازدید کردیم و بسته های زندگی و بهداشتی را برای بیماران خاص و درمان نشده ارائه کردیم.
سردار حکمتیان یادآوری کرد؛ تیپ 48 فتح تا آخرین لحظه در کنار مردم زلزله زده خواهد بود و با تمام ابزار و وسایلی که در اختیار دارد به کمک زلزله زدگان آمده است.

46

دکمه بازگشت به بالا