ترندهای کسب و کارعمومی

آموزش موشن گرافیک چیست

اگر به دنبال پیشرفت در کسب و کار و تولید محتواهای پرطرفدار هستید، بی‌شک به انواع ویدیو احتیاج خواهید داشت. موشن گرافیک راهی است که می‌توانید با کمکش محتواهای ویدیویی باکیفیت را تولید کنید. در این پست از آکادمی اینفوگرام به آموزش موشن گرافیک و چگونگی یادگیری آن خواهیم پرداخت.

آموزش موشن گرافیک: موشن گرافی چیست؟

استفاده از دانش طراحی در کنار المان‌های مکان و زمان

به این معنی که در طراحی یک پوستر یا اینفوگرافیک ساده، المان‌های شما فارغ از زمان و مکان همواره ایستا و بدون حرکت هستند. در حالی که در اینفوگرافیک، اشیا و المان‌ها درون کادر حرکت می‌کنند و حرکت آن‌ها ترتیب مشخصی دارد.

زمانی که از موشن گرافیک صحبت می‌کنیم، بی‌اختیار به انیمیشن هم فکر خواهیم کرد! با این حال، باید بدانید که موشن گرافیک با انیمیشن تفاوت‌های مهمی دارد. بعضی موشن گرافیک را زیرمجموعه‌ای از انیمیشن (به معنی پویانمایی) می‌دانند و بعضی می‌گویند که انیمیشن می‌تواند یکی از زیرمجموعه‌ها و انواع موشن گرافیک باشد.

به هرحال، جا دارد که به تفاوت مهم انیمیشن و موشن گرافیک اشاره کنیم: در انیمیشن «شخصیت‌»های مختلفی وجود دارند که هریک دیالوگ‌های متفاوتی خواهند داشت در حالی که در موشن گرافیک، شخصیتی وجود ندارد و المان‌های گرافیکی با یک موسیقی پس‌زمینه یا نهایتا صدای یک گوینده (نریتور) جابه‌جا خواهند شد.

آموزش موشن گرافیک: انواع موشن گرافی

موشن گرافی انواع مختلفی دارد که هرکدام در جاهای متفاوتی کاربرد خواهند داشت. در ادامه انواع مختلف آن را معرفی خواهیم کرد.

تیتراژ فیلم و سریال

آیا تا به حال به تیتراژ شروع و پایان فیلم و سریال‌ها دقت کرده‌اید؟ این ویدیوهای کوتاه، ترکیبی از المان‌های مختلف و کلمات هستند. به عبارتی، موشن گرافیک محسوب می‌شوند! جالب است بدانید که تیتراژ فیلم و سریال قدیمی‌ترین نوع موشن گرافیک است که در تاریخ ساخته و استفاده شده. اولین بار آلفرد هیچکاک برای ساخت تیتراژ فیلم روانی از این تکنیک استفاده کرده است.

ویدیوهای توضیح‌دهنده

ویدیوهای توضیح‌دهنده مهم‌ترین چیزی هستند که در برندینگ و بازاریابی با آن سروکار خواهید داشت. این ویدیوها معمولا یک فرایند یا دستگاه پیچیده را به چند تکه می‌شکانند و با ترکیبی از حرکت المان‌‌ها، حرکت متن و صدای گوینده آن فرایند را توضیح می‌دهند.

اینفوموشن

اینفوموشن به معنی اینفوگرافیکی است که تبدیل به موشن گرافیک شده است. در این مدل از موشن گرافی، اطلاعات مختلفی به صورت متحرک به اطلاع مخاطب می‌رسد. از آنجایی که در اینفوموشن حافظه بصری با حافظه صوتی ترکیب می‌شود، تاثیر بیشتری در مخاطب خواهد داشت و بهتر می‌تواند در یادگیری موثر باشد.

انیمیشن‌های UI

اگر سایت یا اپلیکیشنی طراحی موشن گرافی کرده‌اید، می‌توانید راهنمای استفاده از آن را به صورت موشن گرافیک در بیاورید. این کار هم بسیار جذاب است و هم مخاطب را بیشتر جذب می‌کند.

لوگوهای متحرک

لوگو اولین نماد از برند شما است که در ذهن مخاطب می‌ماند. پس چه چیزی بهتر از این که لوگو را به حرکت در بیاورید؟ یکی از انواع موشن گرافی و در واقع کاربردهای آن، طراحی لوگوهای متحرک است. مثلا اگر لوگویی دایره شکل است، یکی از راه‌های تبدیل آن به موشن گرافیک، استفاده از حرکات مارپیچی است که آن دایره را بسازد.

پرزنتیشن

پرزنیتشن‌های ایستا می‌توانند حسابی حوصله‌سربر باشند اما زمانی که آن‌ها را به موشن گرافیک تبدیل می‌کنید، جان تازه‌ای می‌گیرند و چندین برابر بیشتر مخاطب را به خود جذب می‌کنند. در این نوع موشن گرافیک، المان‌های مربوط به پرزنتیشن از جمله نمودارها، چارت‌ها و آمار و ارقام بیشتر دیده می‌شوند.

شاید این مطالب را دوست داشته باشید:

برای شروع آموزش موشن گرافیک تسلط به چه نرم افزارهایی ضروری است؟

موشن گرافیک دنیای گسترده‌ای است و نرم افزارهای لازم برای ساخت آن به همان نسبت متنوع هستند. قطعا یادگیری تمام این نرم افزارها همزمان‌ با هم ممکن نیست ولی به تدریج می‌توانید با آن‌ها آشنا بشوید. از طرف دیگر، هرکدام از نرم افزارها کاربرد خاصی دارند و برای انواع خاصی از موشن گرافیک و به طور کلی محتوای ویدیویی مناسب هستند. پس می‌توانید یک یا دوتا را به صورت نرم افزار تخصصی انتخاب کنید و با سایر نرم افزارها فقط آشنا باشید.

افتر افکت بدون هیچ شکی مهم‌ترین نرم افزاری است که برای طراحی موشن گرافیک به آن نیاز دارید. اینطور بگوییم که بدون مسلط بودن به افتر افکت، از موشن گرافی هم خبری نیست! این نرم افزار با استفاده از لایه‌ها کار می‌کند و در واقع تلفیقی از یک نرم افزار ادیت ویدیو و فتوشاپ است.

زمانی که نیاز به موشن گرافی‌های سه بعدی دارید C4D انتخاب بهتری است. مثلا برای شبیه‌سازی‌های سه بعدی و موشن گرافیک‌هایی که نیاز به چرخش در سه بعد دارند می‌توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

پریمیر پرو ابزاری برای طراحی موشن گرافیک براساس تایملاین است. طراحان با استفاده از این نرم افزار می‌توانند ویدیو و صوت را باهم تلفیق کنند. معمولا انیماتورها و طراح‌های موشن گرافیک از پریمیر پرو برای آخرین دستکاری‌های کارشان استفاده می‌کنند. مثلا کات‌های نهایی، گذاشتن متن گویندگی و صدای نریتور و تلفیق موسیقی با موشن گرافی.

هر طراح موشن گرافیک نیاز دارد که المان‌های گرافیکی متنوعی را طراحی کند. اینجاست که فتوشاپ وارد می‌شود تا برای تکمیل کردن موشن گرافیکتان به شما کمک کند. طراحان موشن گرافیک باتجربه از فتوشاپ برای انجام کارهایی مثل ایجاد تایپوگرافی جدید یا تغییر دادن برخی المان‌ها استفاده می‌کنند.

در واقع اگر بخواهید یک طراح حرفه‌ای شوید، فتوشاپ یکی از ابزارهایی است که قطعا به آن نیاز خواهید داشت. چرا که بارها باید سایز یک المان، رنگ آن، جهتش و … را تغییر بدهید. یک کاربرد دیگر فتوشاپ، طراحی استوری برد است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند استوری برد را روی کاغذ بکشند اما فتوشاپ به شما اجازه می‌دهد که یک استوری برد ساده و جذاب را به سرعت ایجاد کنید. همچنین به سادگی می‌توانید از فایل‌های فتوشاپ به عنوان ورودی برای افترافکت استفاده کنید.

ایلاستریتور هم کاربردی شبیه به فتوشاپ دارد با این تفاوت که به جای پیکسل‌ها، از وکتور استفاده می‌کند و به این ترتیب کیفیت هر المان با تغییر سایز آن تغییری نمی‌کند. اگر مایلید از لوگو موشن، شخصیت‌ها و اشیای گرافیکی در موشن گرافیک استفاده کنید، ایلاستریتور نسبت به فتوشاپ انتخاب بهتری است.

مانند فتوشاپ، فایل‌های ایلاستریتور را هم می‌توانید به عنوان ورودی در افترافکت استفاده کنید.

موشن گرافیست کیست و باید چه مهارت‌هایی داشته باشد؟

موشن گرافیست، کسی است که به صورت تخصصی به طراحی و ساخت صفر تا صد موشن گرافیک می‌پردازد. به عنوان یک طراح موشن گرافیک انتظار می‌رود تا شما مجموعه‌ای از مهارت‌های سخت و نرم را داشته باشید.

بعضی از مهم‌ترینِ این مهارت‌ها عبارتند از:

درک نظریه رنگ‌ها و روانشناسی رنگ

شناختن رنگ‌ها یکی از اولین مهارت‌هایی است که به عنوان یک موشن گرافیست به آن نیاز خواهید داشت. اگر می‌خواهید آموزش موشن گرافی را شروع کنید اما چیزی از نمی‌دانید، توصیه ما این است که ابتدا دانشی ابتدایی از این حیطه به دست بیاورید.

هر رنگ تاثیر متفاوتی بر ذهن انسان می‌گذارد و احساس خاصی را القا می‌کند. به دانشی که تاثیر رنگ‌ها بر ذهن می‌گذارد، نظریه رنگ یا روانشناسی رنگ گفته می‌شود. پس باید رنگ‌های موشن گرافیک را براساس احساسی که مایلید القا شود انتخاب کنید. مثلا اگر قرار است یک موشن هشداردهنده بسازید، انتخاب رنگ‌های زرد و قرمز برای طراحی مناسب خواهد بود.

درک اصول انیمیشن

ساخت موشن گرافیک و سایر انواع انیمیشن تنها به معنی به حرکت درآوردن چند پنل و المان نیست. شما باید بدانید هر جزء را چه زمانی، در چه جهتی و با چه سرعتی به حرکت در بیاورید. لازم است بدانید که روند پیشرفت سناریو را چه زمانی کند و چه زمانی سریع کنید. این مفاهیم که «اصول انیمیشن» نام دارند، از مهم‌ترین چیزهایی هستند که هم باید درباره آن مطالعه کنید و هم با تمرین فراوان به آن مسلط شوید.

مهارت‌ طراحی گرافیکی

طراحی موشن گرافیک چیزی نیست جز به حرکت درآوردن گرافیک‌های مختلف! پس مشخص است که برای تبدیل شدن به یک موشن گرافیست خوب باید مهارت‌های طراحی گرافیکی داشته باشید. مخصوصا اگر به صورت فریلنسری کار می‌کنید، داشتن مهارت‌های طراحی باعث می‌شود ۱۰ هیچ از رقیب‌هایتان جلو بیافتید.

درک سه بعدی و آشنایی با طراحی سه بعدی

هرچند بسیاری از موشن گرافی ها سه بعدی هستند، تمایل به موشن‌های سه بعدی روز به روز بیشتر می‌شود. بنابراین باید درک خوبی از داشته باشید و بتوانید اجسام سه بعدی را رسم کنید و بتوانید با توجه به نمای موشن گرافیکتان این اجسام را به سایز‌های مختلف در بیاورید.

مهارت‌های هنری

همه موشن گرافیست‌ها طراحان هنری و نقاش حرفه‌ای نیستند اما موشن گرافیستی که این مهارت را داشته باشد، مسیر راحت‌تری را در پیش خواهد داشت. خوب است که شروع به تمرین طراحی کنید و گاهی المان‌ها، شخصیت‌ها و شکل‌ها را روی کاغذ بکشید و سپس در نرم افزارهای طراحی رسم کنید.

دانش تایپوگرافی

خلاقیت

نوشتن سناریو و روند پیش رفتن موشن گرافیک در اکثر اوقات به عهده خود شماست و کارفرما مطلقا تصوری از خروجی کار ندارد. پس قوه خلاقیت خودتان را تقویت کنید. دیدن نمونه‌های موشن گرافیک می‌تواند در این کار به شما کمک کند.

مهارت‌های تکنیکی

موشن گرافیک و تکنیک‌های آن به شدت وابسته به انواع نرم افزارهای و پیشرفت تکنولوژی هستند. پس باید مهارت خود را در این زمینه بالا ببرید. به نرم افزارهای لازم برای طراحی موشن مسلط شوید، سعی کنید نرم افزارهای دیگر را به تدریج یاد بگیرید و از هرگونه آپدیت در نرم افزارها با روی باز استقبال کنید.

روابط اجتماعی

هیچ فریلنسر یا کارمندی به تنهایی و با قطع روابط اجتماعی در کارش موفق نشده است و شما هم دومین نفر تنها نخواهید بود!‌ به عنوان یک طراح باید بتوانید ارتباط خوبی با مشتری یا مدیرتان برقرار کنید، ایده‌هایتان را به صورت واضح برایشان بیان کنید و ایده‌های آن‌ها را بشنوید. همین رابطه را با همکارانتان هم حفظ کنید. از آن‌ها ایده بگیرید و راهنمایی بدهید. این افراد همیشه باعث می‌شوند در کار خود پیشرفت کنید و پروژه‌های جدیدی برای انجام دادن داشته باشید.

اصالت و امضای شخصی

خوب است که از ترندهای بازار و طراحی باخبر باشید اما چیزی که شما را از سایرین متمایز می‌کند، سبکی است که برای خود انتخاب می‌کنید. اگر در اول راه آموزش موشن گرافی باشید باید تا جای امکان از سبک دیگران تقلید کنید اما به مرور خوب است که سبک و امضای خاص خودتان را برای موشن گرافیک داشته باشید.

نقشه راه آموزش موشن گرافیک از مبتدی تا حرفه‌ای

۱مطالعه تئوری

پیش از هرکاری، لازم است که بعضی مسائل اصولی را به صورت تئوری بدانید. مثلا درباره روانشناسی شکل و رنگ اطلاعات کافی را با مطالعه به دست بیاورید.

۲یادگیری فتوشاپ و/یا ایلاستریتور

قبل از ورود به دنیای موشن گرافی باید وارد دنیای طراحی گرافیکی شده باشید. پس یکی از نرم افزارهای فتوشاپ یا ایلاستریتور را یاد بگیرید. لازم نیست در سطح حرفه‌ای‌ترین طراح‌های گرافیکی به این نرم افزارها مسلط بشوید چرا که این تسلط به مرور به وجود خواهد آمد، اما باید اصول اولیه کار را بدانید.

آیا علاقه‌مند به یادگیری اینفوموشن، اینفوگرافیک حرفه ای هستید؟

۵حرکت کاراکتر و کار با صدا

شما باید بتوانید در طراحی موشن گرافیک زمابندی و سرعت مناسب را انتخاب کنید، مخصوصا اگر موشن گرافی شما به انیمیشن نزدیک‌تر بوده و کاراکتر داشته باشد. همچنین در این مرحله استفاده از نریشن و تلفیق موشن و صدا رو آغاز کنید.

۶موشن گرافی سه بعدی

۷یادگیری سایر نرم افزارها و پلاگین‌ها

شاید این مطالب را دوست داشته باشید:

بعد از پایان آموزش موشن گرافی چطور وارد بازار کار بشویم؟

در اولین قدم، باید چند نمونه کار مناسب یا به عبارتی یک پورتفلیوی قوی داشته باشید. دست به کار بشوید و چند نمونه کار مختلف بسازید تا مطمئن باشید جلوی کارفرما قوی ظاهر خواهید شد. برای این کار هم به یک نوع موشن اکتفا نکنید. انواع مختلفی با مفاهیم و پیام‌های مختلف طراحی کنید تا بتوانید کارفرما یا مشتری را از مهارت خودتان مطمئن کنید.

سپس باید جست‌وجو را شروع کنید. در سایت‌های کاریابی یا شرکت‌های تولید محتوا به دنبال موقعیت شغلی دائمی یا پروژه‌ای بگردید. جا دارد که در این مرحله به عنوان کارآموز وارد یک شرکت بشوید و به تدریج موقعیت خودتان را ارتقا بدهید.

چگونه می‌توان یک موشن گرافیست موفق بود؟

  • صبور باشید: هیچ موشن گرافیستی یک شبه ره صد ساله را طی نکرده است. موفقیت در کار به مرور به دست می‌آید.
  • ارتباط مثبت را از یاد نبرید: همیشه مجموعه‌ای از همکاران، کارفرماها و مشتری‌های خوب را در دسترس داشته باشید و ارتباطتان را با آن‌ها قطع نکنید.
  • حرفه‌ای دستمزد بگیرید: از ابتدای کار تکلیفتان را در رابطه با دستمزد و حقوق مشخص کنید. اگر فریلنسر هستید کارهای باکیفیت را با قیمت پایین انجام ندهید. کلاس کاری خودتان را حفظ کنید تا مشتری‌هایی در سطح خودتان به شما پیشنهاد کار بدهند.

سوال‌‌های متداول آموزش موشن گرافیک

موشن گرافی چیست؟

موشن گرافی به معنی تلفیق طراحی گرافیکی با حرکت است. به این معنی که طراحی‌های به جای ساکن و ایستا بودن، حرکت دارند و براساس سناریوی خاصی جابه‌جا می‌شوند. به کسی که به طراحی موشن گرافی می‌پردازد موشن گرافیست یا طراح موشن گرافیک گفته می‌شود.

برای آموزش موشن گرافی چه پیش نیازهایی لازم است؟

لازم است که برای شروع آموزش موشن گرافیک با حداقل یکی از نرم افزارهای ایلاستریتور یا فتوشاپ آشنا باشید. در قدم بعدی باید نرم افزار افترافکت را یاد بگیرید. آشنایی اولیه با روانشناسی شکل و رنگ هم لازم است.

درآمد یک موشن گرافیست چقدر است؟

یک موشن گرافی حرفه‌ای یک دقیقه‌ای بالای ۳ میلیون تومان به ازای هر دقیقه ارزش دارد. برای موشن گرافیک‌ سه بعدی این رقم تقریبا دوبرابر می‌شود. البته باید توجه کنید که این رقم برای کارهای کاملا حرفه‌ای است و برای طراحان تازه‌کارتر، کف مبلغ ۱ میلیون تومان عددی منطقی است.

یک طراح موشن گرافی باید چه مهارت‌هایی داشته باشد؟

یک طراح موشن گرافیک موفق باید مجموعه گسترده‌ای از مهارت‌های سخت و نرم را داشته باشد. از جمله کار با نرم افزارهای مختلف، داشتن دانش درباره انیمیشن، طراحی گرافیکی و نظریه رنگ‌ها، داشتن زمان‌بندی و روابط عمومی خوب.

موشن گرافیک به زبان ساده، به معنای حرکت دادن طرح های گرافیکی و نقاشی ها است. بطور کلی می توان گفت که هر چیز گرافیکی که حرکت کند، یک موشن گرافیک است.

استفاده از موشن گرافیک در دهه 50 در فیلم ها رایج شد. پس از مدتی استفاده از آن ادامه پیدا کرد تا اینکه امروزه شاهد اهمیت زیاد آن در تبلیغات و رسانه ها هستیم.

اما تفاوت موشن گرافیک و انیمیشن در چیست؟ این سوالی ست که ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده است. موشن گرافیک از اشکال، تصاویر، تیترها، لوگوها، متن ها و نوشته هایی تشکیل شده است که هر کدام در حال انتقال یک پیام هستند و در کل حدودا 10 ثانیه طول می کشند.

توی ، موشن گرافیک رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! بدون هیچ کلاسی، یه سر و گردن از بقیه بالاتر باش یا اصلا با موشن گرافیک پول در بیار

این در حالیست که انیمیشن حاوی داستان و معنا و مفهوم بسیار عمیق تری ست و در سینما کاربرد دارد. به این ترتیب می توان گفت که انیمیشن ها نسبت به موشن گرافیک، به دنبال انتقال مفاهیم عمیق تری هستند و از سناریوهای قوی تری برخوردارند.

موشن گرافیک موجب جذب مخاطبان می شود

مطالعات نشان داده است که انتخاب نهایی بیش از 92 درصد خریداران، از ویدیوهای آنلاین تاثیر می پذیرند. بنابراین باید از گزینه هایی استفاده کنید که بلافاصله توجه مخاطبان را به خود جلب کند. علاوه بر این ویدیوهای موشن گرافیک برای ارسال در شبکه های اجتماعی بسیار مناسب هستند و در اکثر ویدیوهای تبلیغاتی تلوزیون دیده می شوند.

کسب و کارهای مختلف می توانند از طریق ویدیوهای موشن گرافیک، برندها و محصولات خود را به جهانیان معرفی کنند و تصویر مثبتی از خود در ذهن مخاطب ایجاد کنند. اما اکثر شرکت ها هنوز به اهمیت این موضوع پی نبرده اند و در این امر کوتاهی می کنند. به یاد داشته باشید که مخاطبان و خریداران شما می توانند تفاوت میان ویدیوهای پیش پا افتاده و حرفه ای را متوجه شوند. بنابراین باید برای ساخت بهترین ویدیوها، تلاش کنید.

برای اینکار می توانید از شرکت های معروف و تیم های حرفه ای کمک بگیرید. تیم خوبی که از تهیه کننده، فیلمبردار و فیلمنامه نویس خوب تشکیل شده است، می داند که چگونه بهترین مشتری ها را به خود جذب کند و ویدیوهای خلاقانه و بی نقص بسازد.

آیا موشن گرافیک تاثیرگذار است؟

برای درک تاثیر گذاری موشن گرافیک، کافی ست به اطراف خود نگاهی بیندازید و ببینید که در برخی از بهترین ویدیوهای متحرک، از سبک انیمیشن گرافیکی متحرک استفاده شده است.

از موشن گرافیک برای اهداف مختلفی استفاده می شود. دیجیتال مارکتینگ یکی از این موارد است. موشن گرافیک موجب جذب مخاطبین بیشتر و تاثیر گذاری بالاتر می شود.

علاوه بر این هزینه تهیه یک موشن گرافیک، نسبتاً کمتر از یک ویدیوی اکشن زنده است. نمونه ای از موشن گرافیک را در ویدیوی زیر ببینید:

جالب است بدانید که تنها در سه سال، تولید محتوای ویدیویی بیش از 10 برابر افزایش پیدا کرده است. این امر نشان می دهد که تاثیرگذاری و محبوبیت موشن گرافیک در طول زمان در حال افزایش است.

موارد استفاده از موشن گرافیک

موشن‌ گرافیک ‌ها جذابیت بصری، سرعت و انعطاف بالایی در انتقال پیام دارند. بنابراین میتوانند در زمینه های مختلفی مانند ارائه آمار و اطلاعات، معرفی سایت ها و اپلیکیشن ها، کلیپ های آموزشی، تبلیغات و یا ارائه خدمات مورد استفاده قرار بگیرند.

همانطور که در بالا هم اشاره شد، موشن گرافیک ها اثرگذاری بالایی دارند پس می ‌توانند دیدگاه یک جامعه را نسبت به موضوعی معین کنند و یا به طور کلی آن را تغییر دهند.

موشن گرافیک باعث می شود تا مردم بهتر بتوانند با تجارت و یا کسب و کارتان آشنا شوند و برای خرید کردن یا دریافت خدمات از شما توجیه شوند.

موشن گرافیک می تواند پویایی، انیمیشن و جنبه طراحی گرافیک را با هم تلفیق کند و یک سبک داستانی منحصر به فرد از داستان گویی ایجاد نماید.

امروزه اینترنت حاوی موشن گرافیک های متنوع بسیار زیادی شده است. نکته ی جالب در مورد موشن گرافیک این است که با استفاده از آن می توان مفاهیم پیچیده و آمارها را به سادگی هر چه تمام تر توضیح داد.

ابزارهای مورد استفاده در موشن گرافیک

بنابراین اگر دوست دارید به دنیای موشن گرافیک وارد شوید، لازم است که در نرم افزارهای مورد استفاده در موشن گرافیک، تسلط کافی پیدا کنید.

نکاتی در مورد ساخت موشن گرافیک های جذاب

1- اهداف واقع بینانه ی خود را تعیین کنید

اهدافی واقع بینانه و قابل اندازه گیری برای خود مشخص کنید. قبل از ساخت موشن گرافیک، انتظارات خود را تعیین نموده و بودجه تان را مشخص کنید.

2- با سبک های مختلف آشنا شوید

3- خلاقیت داشته باشید

خلاقیت موضوع مهمی در مورد ساخت موشن گرافیک های جذاب است. سعی کنید از یک بک گراند یا تصویر پس زمینه جذاب و یک موسیقی هیجان انگیز برای برانگیختن احساسات مخاطب تان استفاده کنید تا پیغام مورد نظر شما بسیار موثرتر منتقل شود.

4- یک ارزیابی سریع انجام دهید

خلاصه ای از اطلاعات محصول یا خدمات مورد نظرتان را ارائه دهید. این به مدیران و خلاقان کمک می کند تا منظور شما را از موشن گرافیک دریافت کنند.

5- ایده های جدید را با آغوش باز بپذیرید

شما باید از ایده های جدیدی که باعث افزایش خلاقیت می شوند، استقبال کنید. به این ترتیب می توانید مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.

حداقل تعرفه طراحی موشن گرافی گرافیک و تعرفه استوری موشن گرافیک در بهار ۱۴۰۲، با تخفیف ۲۳درصدی برای کسب‌و‌کارهای کوچک:
(۱۵ ثانیه، همراه با نوشتن متن و ضبط صدای گوینده)

نتیجه گیری

موشن گرافیک موجب می شود تا مردم بتوانند با تجارت و کسب و کار شما آشنا شوند و برای خرید و استفاده از خدمات تان توجیه شوند. با کمک موشن گرافیک، مفاهیم و آمار پیچیده را در قالب یک ویدیوی جذاب و ساده توضیح دهید. اگر برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود به تصاویر جالب توجهی نیاز دارید، موشن گرافیک برای شما بسیار ایدآل است.

 

دکمه بازگشت به بالا