اجتماعی

دستگیری ۳۰ خرده فروش و معتاد متجاهر در گرمسار

شیمیشی/ سمنان فرمانده انتظامی گرمسار از اجرای طرح صلح در این شهرستان با هدف تقویت مذاکرات با فروشندگان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر خبر داد.

سرگرد داود آخ زاده شامگاه 18 بهمن ماه اعلام کرد: در راستای تقویت مذاکرات با فروشندگان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، طرح صلح 24 ساعته توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس شهرستان گرمسار اجرا شد.

وی همچنین گفت: با تلاش بی وقفه نیروهای انتظامی و هماهنگی مراجع قضایی در اجرای این طرح 4 ظروف مواد مخدر جمع آوری و پاکسازی و 30 فروشنده و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 56 گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد. . . کشف شد.

وی ادامه داد: همچنین در این عملیات تعدادی ادوات و ادوات کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی گرمسار با بیان اینکه تعدادی از دستگیرشدگان از فروشندگان مواد مخدر در این شهرستان هستند، گفت: یک سارق نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی گفت: مابقی افرادی که به مواد مخدر شناخته شده بودند به دلیل اعتیاد شدید به انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

وی همچنین گفت: در این طرح درب منزل مسکونی که محل استعمال مواد مخدر بود با رای دادگاه پلمب و بنر نیز نصب شد و این امر اعتراض شدید شهروندان را در پی داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار با بیان اینکه امنیت و ثبات مردم خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: این خط قرمز برای مردم است. وی همچنین خاطرنشان کرد: پلیس در مقابل هرگونه مزاحمت و هنجارشکنی قاطعانه می ایستد و انتظار می رود مردم گرمسار در صورت اطلاع از وقوع یک مورد مشکوک و یا اقدام مجرمانه مراتب را سریعاً از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند. .

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا