استان ها

وحیدی: برداشت لیتیوم از دریاچۀ ارومیه کذب است

وحیدی: گرفتن لیتیوم از دریاچه ارومی کذب است

وزیر کشور در چارچوب جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اعلام کرد: حذف لیتیوم از دریاچه ارومیه کذب است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاست و دنیا خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد واحدی وزیر کشور امروز چهارشنبه (23 دی ماه) در چارچوب نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر چه نزدیکتر شویم. به انتخابات برسند هرچه به این موضوع اهمیت داده شود، سخنان ارزنده و تاکید رهبرانقلاب برای مشارکت گسترده، اقدامات خوبی را انجام داده است و امیدواریم به عنوان رهبر معظم استان شاهد آمادگی همه احزاب باشیم. و مشارکت گسترده مردم. او انقلاب می خواست.

وی همچنین گفت: انتظار داریم در روزهای آینده اسامی کاندیداها از سوی هیات های نظارت اعلام شود و این امر می تواند انتخابات را در مسیر محکم تری قرار دهد.

وزیر کشور تاکید کرد: امنیت مرزها مشکل جدی است اما برخی مناطق جنوب شرق صعب العبور است و تروریست ها گاهی از آنها استفاده می کنند و انتظار داریم همسایگان به صورت جدی با آنها همکاری و با آنها برخورد کنند. هیدود

وحیدی ادامه داد: ما قبلا با پاکستانی ها صحبت کرده ایم و آنها همچنان قول داده اند، امیدواریم که بتوانند پایگاه های تروریست ها را در سرزمین خود منهدم کنند، کار جدی برای دستگیری تروریست ها انجام شده است و امیدواریم مسئولان دستگیری کنند. برخی از آنها را بگیرید.”

تصریح کرد: برای اتباع خارجی شرط داشتن حساب بانکی مجارستانی بودن آن است و سپس توزیع آن حساب طبق روال انجام می شود.

واحدی با تاکید بر اینکه استخراج لیتیوم از دریاچه ارومی کذب است تاکید کرد: استخراج لیتیوم از دریاچه ارومی کذب است.

وزیر کشور تصریح کرد: فتا، نیروهای دفاعی و وزارت ارتباطات مسئولیت هک اپلیکیشن ها را بر عهده دارند و طبق دستورالعمل داده شده باید امنیت را حفظ کنند.

دکمه بازگشت به بالا