ترندهای کسب و کارعلمی و پزشکی

بهترین برند های بوتاکس صورت

داشتن یک چهره زیبا از مهم ترین فاکتور های اساسی در بانوان است که دوست دارند زیبا به نظر برسند. برخی از افراد فکر می کنند که چهره مناسبی ندارند و دچار کمبود اعتماد به نفس می شوند. شما می توانید با استفاده از روش های آسان مانند تزریق بوتاکس یک چهره زیبا موقتی داشته باشید. ما در این مطلب به بررسی انواع بهترین مارک بوتاکس در ایران می پردازیم که می توان در کمترین زمان بهترین نتیجه را بگیرید.

خانم هایی هستند که برای به دست آوردن زیبایی حاضر به انجام عمل جراحی هستند که با این کار سلامت خود را به خطر می اندازند و با هزینه های سنگینی که پرداخت می کنند همچنان آن نتیجه دلخواه را نمی گیرند. اما شما با بوتاکس در کلینیک تخصصی پوست و مو که محبوبیت زیادی هم دارد می توانید همان کار عمل جراحی را انجام دهید و یک چهره طبیعی و مورد پسند را تجربه کنید.

بوتاکس ایرانی خوبه یا خارجی

بوتاکس با تولید یک سم توسط باکتری Clostridium botulinum باعث بوتولیسم می شود، و اگر تاحالا دچار مسمومیت غذایی شده باشید قطعا با این نام آشنا هستید. نام دیگر تجاری ای برای botulinum وجود دارد که Xeomin یکی از آن­ها است.

بوتاکس که مستقیما به عضلات تزریق می شود با فلج کردن ماهیچه ها باعث ایجاد ضعف کنترل می شود. اما شاید شما آن را یک عوارض جدی بدانید که باعث فلج کردن بدن می شود، اما اینطور نیست و دانشمندان راهی را به نفع انسان پیدا کرده اند که مقادیر رقیق و کم این ماده به نواخی مورد نظر تزریق می شود.

از اواخر دهه 1980 ، بوتاکس برای درمان بیماری هایی مانند بلفارواسپاسم (پلک زدن غیر ارادی) و استرابیسم (چشم تنبل)، استفاده از آن را برای ایجاد یک ضعف کنترل می شود و در ماهیچه ها تایید کرد. همه پزشکان سال های زیادی است که از بوتاکس برای رفع چین و چروک های صورت استفاده می کنند. در سال 2003 میلادی بود که بوتاکس، تاییدیه سازمان مدیریت بر صنایع غذا و داروی آمریکا را برای درمان خط های اخم متوسط تا شدید بین ابروها به نام خطوط گلوبلار را گرفت. همچنین بوتاکس در نواحی های دیگر صورت و برای درمان برخی بیماری ها مانند میگرن و… تزریق می شود.

چیزی که باعث محبوبیت بوتاکس می شود ، روش استفاده از آن است که با مسدود سازی سیگنال ها از اعصاب به عضلات باعث منقبض شدن آن می شود و همین علت باعث نرم تر شدن و رفع چین و چروک ها می شود. تزریق بوتاکس نهایتا 15 دقیقه زمان نیاز دارد و با بی حسی موضعی تزریق می شود. بوتاکس با سوزن ریزی که دارد به عضلات مورد نظر تزریق می شود و 3 الی 7 روز طول می کشد تا کامل اثر خود را نشان دهد.

بهترین مارک بوتاکس ایرانی و خارجی

اگر بخواهیم از نظر کارایی برندهای بوتاکس را مقایسه کنیم باید بگویم که یک اندازه هستند زیرا توسط بهترین شرکت های دارویی ایرانی و خارجی تولید می شود.

برند بوتاکس (BOTOX)

بوتاکس، اولین مارک سم Botulinum است، اما یکی از انواع آن Botulinum Toxin است که امروزه علاوه بر آن، سایر مارک‌ های BoNT که معمولاً در ایالات متحده ، اروپا و بسیاری از مناطق دیگر دنیا مانند سنگاپور موجود هستند، تولید می شود و ماندگاری آنها حداکثر تا 6 ماه است.

اگر به این دارو حساسیت دارید و یا سابقه تپخال زدن دارید حتما قبل از تزریق بوتاکس، با پزشک خود مشورت کنید. این محصول به علت دارابودن پروتئین ممکن است باعث بروز آلرژیک یا مشکلات دیگر شود.

برند ایرانی مصپورت (مسپورت)

بوتاکس مسپورت که ساخت کشو ایران است، مشابه بوتاکس خارجی است و از لحاظ قیمت نسبت به بوتاکس دیسپورت بسیار ارزانتر است. با بوتاکس مصپورت می توان خط اخم بین ابروها را از متوسط تا شدید به صورت موقت از بین ببرد. مسپورت دارای تاییدیه سازمان سلامت و دارو بوده که می توانید با خیالی راحت از آن برای زیبایی چهره خود استفاده کنید.

نمی توان گفت که هیچ دارویی بدون عوارض نیست اما عوارض بوتاکس مسپورت که ساخت کشور ایران است، بسیار کمتر است. با تزریق بوتاکس مسپورت از انتقال پیام های عصبی به عظله ها جلوگیری می شود و آنها را بی حس می کند. با این بی حسی عصب ها را مجبور می کنند که ثابت باشند و حرکتی نتوانند داشته باشند. این محصول به علت دارا بودن کیفیت بالایی که دارد حتی به برخی از کشور های دیگر آسیا هم صادر می شود. حتی افرادی هم که از کشور های همسایه برای تزریق بوتاکس به ایران سفر می کنند از این نوع بوتاکس استفاده می کنند.

برند دیسپورت (Dysport)

با معرفی یکی دیگر از برند های بوتاکس خارجی به نام دیسپورت در خدمت شما هستیم. این محصول ساخت شرکت گالدرما بوده و سازنده آن کشور انگلستان می باشد. بوتاکس دیسپورت به کسانی توصیه می شود که می خواهند چین و چروک‌ های گلابلار را رفع کنند. اما باید بدانند به علت ایرانی نبودن این برند و وجود دیسپورت های فیک اصلا توصیه به تزریق نمی شود.

با از دست رفتن کلاژن پوست که نوعی پروتئین های فیبری هستند و مسئولیت ارتجاعی بودن پوست را بر عهده دارند، خطوط روی پیشانی ظاهر می شود و می توان آنها را با بوتاکس رفع کرد یا حتی استفاده از ژل یا محلول که بستگی به نظر پزشک دارد.

پزشک متخصص می‌تواند به شما در بین چین و چروک های خفیف و متوسط از این نوع کمک کند. این برند یکی از انواع بوتاکس است که اثربخشی فروانی دارد. تزریق بوتاکس فقط با بی حسی موضعی نجام می شود که هیچگونه دردی را احساس نخواهید کرد.

برند بوتاکس دیستون

بوتاکس دیستون بهترین مارک بوتاکس صورت است. این بوتاکس توسط شرکت ایمن واکسن البرز تولید می شود و به بازار عرضه می شود. قطعا یکی از بهترین برند های بوتاکس ایرانی دیستون می باشد که موفق به گرفتن گواهی‌ های استاندارد ملی و بین‌المللی شده است.

بنابراین می‌توان گفت که از دید کیفی بوتاکس دیستون همه چیز تمام است و چیزی از محصولات مشابه اروپایی کم ندارد. برای بهره مندی از مزیت‌های آن تنها کاری که باید بکنید انتخاب یک مجموعه معتبر که توسط یک پزشک با تجربه تزریق انجام می شود.

تزریق و ماندگاری دیصپورت

تزریق بوتاکس دیصپورت فقط چند دقیقه طول می کشد. باید در طی دو روز اثرات تزریق را شروع کنید. پزشک شما قبل از تزریق، از مواد بی حسی ملایم یا کمپرس یخ استفاده می‌کند. این کار کمک می‌کند تا هرگونه درد در طول عمل احساس نشود. برای درمان خطوط اخم، پزشکان به طور معمول 0.05 میلی لیتر (میلی لیتر) را در هر زمان و حداکثر پنج بخش در اطراف ابرو و پیشانی شما تزریق می کنند. مدت ماندگاری این بوتاکس متغیر است. در برخی مواردی که این ماده به خوبی عمل می­کند، می­‌تواند تا ۴ الی ۶ ماه خوبی دوام و ماندگی داشته باشد.

برند زئومین (Xeomin)

زئومین یک داروی تأیید شده توسط سازمان مدیریت غذا و دارو است که به منظور بی حس کردن عضلات صورت و زیبایی تزریق می شود. این دارو یکی از انواع بوتاکس است که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می ­گیرد و ساخت یک شرکت آلمانی است. از آن جایی که آلمان قطب تولید دارو در اروپا است، بدون شک این محصول یکی از بهترین برندهای بوتاکس در سراسر جهان محسوب می­ شود. زئومین به طور موقت خطوط اخم متوسط ​​تا شدید بین ابرو و خطوط گلابلار را صاف می کند. Xeomin حاوی نوروتوکسین است. تزریق زئومین برای معالجه بزرگسالان مبتلا به دیستونی گردن رحم و بلفارواسپاسم ، اسپاسم پلک تأیید شده است.

اخم و در هم رفتن چهره باعث می شود که عضلات صورت بین ابروهای شما منقبض شود. با گذشت زمان، این انقباضات باعث شکل گیری خطوط اخم می‌شوند. زئومین به طور موقت با فلج کردن این عضلات صورت، این فعالیت عضلات را کاهش می دهد و به صاف کردن خطوط اخم کمک می‌کند.

در طی درمان شما، که حدود 10-20 دقیقه طول می‌کشد ، پزشک شما زئومین را به پیشانی شما تزریق می کند. برای کاهش ناراحتی ممکن است از یک بی حس کننده موضعی یا یک کمپرس یخ خیلی سرد استفاده کنند. مدت ماندگاری این نوع بوتاکس بین ۳ تا ۵ ماه است.

اگر چه هیچ دارویی (حتی داروهای خارجی) بی عوارض نیستند اما عوارض این داروی تولید داخل به  طور معجزه آسایی خیلی کمتر است. این ماده مانع از انتقال پیام‌های عصبی به عضله‌ها می‌شود و آنها را بی‌حس می‌کند. بی­حس شدن این عصب­ ها آن­ها را وادار می‌کند که ثابت و بی‌حرکت باقی بمانند. مصسپورت چنان کیفیت بالایی دارد که در برخی از کشورهای دیگر (خصوصا در آسیا) به عنوان مورد استفاده قرار می­ گیرد. همچنین افرادی که از کشورهای دیگر برای تزریق بوتاکس به ایران می ­آیند نیز گهگاه از این نوع دارو استفاده می ­کنند.

تزریق و ماندگاری مصپورت

تزریق این نوع بوتاکس تفاوت چندانی با سایر بوتاکس­ها ندارد. ماندگاری مصپورت روی صورت معمولا ۴ تا ۶ ماه است و معمولا بین 3 تا 10 روز طول می­ کشد تا بتوانید اثر آن را روی چهره خود حس کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا