علمی و پزشکی

کارت آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی منتشر شد

به گزارش شفاف ، بیست و یکمین آزمون ارزشیابی فارغ التحصیلان داروسازی در خارج از کشور ، پنجشنبه 21 آگوست 1400 برگزار می شود.

این آزمونها برای فارغ التحصیلان داروسازی خارج از کشور برگزار می شود که قبلاً در مرکز امور آموزش و پرورش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی شکایت کرده اند. ثبت نام از 23 تا 29 تیر باز است.

داوطلبان بیست و یکمین دوره تجربه ارزیابی فارغ التحصیلان داروسازی در خارج از کشور می توانند از تاریخ 10 آگوست ، هنگام تکمیل فرم گزارش خود ، با مراجعه به وب سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir.

داوطلبان باید کپی کارت اقامت و اصل کارت ملی یا شناسنامه خود را در روز امتحان داشته باشند ، در غیر این صورت وارد سالن امتحان نمی شوند.

بیست و یکمین آزمون ارزشیابی فارغ التحصیلان داروسازی خارج از کشور ، پنجشنبه 21 مرداد 1400 در سالن های معاینه الکترونیکی یکی از دانشگاه های علوم پزشکی واقع در تهران و به صورت الکترونیکی ، آدرس واقعی روی کارت ورود نوشته می شود.

مرحله بعد از شرکت در امتحان پس از اتمام امتحان سنجش ، طول دوره تکمیلی و تعداد دوره ها مطابق مصوبات مربوطه توسط مرکز امور آموزشی تعیین می شود. معرفی نامه دوره پس از مجوز تنها پس از تأیید نکات توسط کمیسیون ارزیابی داروسازی منتشر می شود.

انتهای پیام /

دکمه بازگشت به بالا