ترندهای کسب و کارعمومی

چرا پاسپورت دومینیکا ؟

آشنایی با پاسپورت دومینیکا

امکان کار و زندگی در یکی از آرام‌ترین و زیباترین کشورهای منطقه کارائیب از عالی‌ترین مزایای به شمار می‌رود. درست است که باید نگاهی نیز به معایب پاسپورت دومینیکا داشته باشیم اما مزیت‌های اخذ این گذرنامه به قدری زیاد است که عملا اگر معایبی هم داشته باشد، به چشم نخواهند آمد. زندگی کردن و تلاش برای آینده‌ای بهتر، در کشور دومینیکا با چنین پاسپورت معتبری، چیزی شبیه به رویا به نظر می‌رسد اما ما در تحقق این رویا شما را یاری خواهیم کرد. برای اطلاع دقیق از مزایای بی‌نظیر بهره‌مندی از این پاسپورت و دریافت اطلاعات تکمیلی و جزئی‌تر، به شما پیشنهاد می‌کنیم که مطالعه ادامه این مقاله را هرگز از دست نداده و با ما همراه شوید.

 یکی از مهم‌ترین مزایایی که به همراه اخد پاسپورت و برای افراد ایجاد می‌شود، سفر بدون ویزا به تعداد زیادی از کشورهای دنیا است.

بد نیست بدانید شهروندان این کشور با داشتنا می‌توانند به بیش از 140 کشور دنیا بدون ویزا سفر کنند و همین موضوع به تنهایی افراد زیادی را ترغیب به اخذ پاسپورت دومینیکا می‌کند.

کشور دومینیکا جزو معدود کشورهایی است که علی رغم نیازمند بودن هزینه پایین برای اخذ پاسپورت آن، مزایای فوق‌العاده‌ای را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

با اخذ پاسپورت این کشور (دومینیکا) می‌توانید از فواید زیادی برخوردار شوید که در ادامه قصد داریم تعدادی از مهم‌ترین آن‌ها را ذکر کردیم. با ما همراه باشید

 کشور دومینیکا یکی از جزایر حوزه‌ی کارائیب است. این کشور از شرایط و رفاه قابل قبولی برای زندگی برخوردار بوده و می‌توان آن را مقصدی مناسب به جهت مهاجرت و دریافت اقامت دانست.

را می‌توان از چند طریق با توجه به شرایطی که برای هریک تعریف شده است دریافت کرد. اخذ اقامت دومینیکا علاوه بر مزایایی که به خودی خود در بردارد، موارد دیگری شامل امکان سفر به بیش از 140 کشور بدون ویزا و … را نیز شامل می‌شود.

اگر شما هم علاقه‌‌مند به دریافت اطلاعات بیشتر درمورد شرایط و چگونگی دریافت اقامت دومینیکا هستید در ادامه با ما همراه باشید.

 برای دریافت اقامت و پاسپورت دومینیکا می‌توان به دو روش اقدام کرد:

دریافت اقامت دومینیکا یکی از بهترین و به صرفه‌ترین راه‌های برخورداری از پاسپورت دوم و اقامت در کشوری دیگر می‌باشد.

در واقع می‌توان گفت تنها اقامت در این کشور دلیل این امر نیست بلکه با دریافت این پاسپورت می‌توان از امکانات منحصربفرد زیادی برخوردار شد. این امکانات عبارتند از:

 برای اخذ و بهره‌مندی از تمام امکانات آن لازم است تحت شرایطی تعریف شده مراحلی را بگذرانید.

از جمله این شرایط می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

با برخورداری از این شرایط نوبت به اقدام برای دریافت اقامت دومینیکا می‌رسد. در ابتدا مشخصات متقاضی باید در سامانه‌ی ثبت شود و در نتیجه‌ی ثبت آن شماره پرونده‌ای برای فرد متقاضی صادر گردد.

قدم بعدی ارسال مدارک لازم به اداره CBIU است. پس از آن، این مدارک برای بررسی سوابق امنیتی متقاضی به بخش مربوطه فرستاده می‌شود.

در صورت عدم وجود مغایرت و تایید صلاحیت متقاضی برای دریافت اقامت دومینیکا، گواهی صلاحیت وی صادر می‌گردد. صدور این گواهی به منزله‌ی پاسخ مثبت و دریافت پاسپورت دومینیکا می‌باشد

پاسپورتی بسیار قدرتمند است که با در دست‌ داشتن آن می‌توانیدبه بدون ویزا سفر کنید. همچنین با این پاسپورت مجاز به درخواست هستید تا شانسی برای سفر به ایالات متحده هم داشته باشید.

علاوه بر قدرت سفر، این پاسپورت دارای مزایای دیگری مانند دریافت پاسپورت، امکان دریافت پاسپورت ، عدم نیاز به حضور فیزیکی در دومینیکا حتی برای یک روز و عدم نیاز به امتحان زبان، مصاحبه و شرط مدیریتی است. به همین دلایل است که .

شما یک بار برای اقدام می‌کنید و برای همیشه از درگیری‌های ویزا راحت می‌شوید. برنامه دومینیکا راهی برای مهاجرت نیست و به درد افرادی می‌خورد که به دنبال آزادی سفر هستند. در حال حاضر، این برنامه تنها برنامه‌ای است که شهروندان ایرانی می‌توانند از طریق آن مستقیما برای پاسپورت دوم اقدام کنند و دیگر برنامه‌های اخذ پاسپورت برای ایرانی‌ها بسته است.

چرا پاسپورت دومینیکا؟

اطلاعات مهم دریافت پاسپورت دومینیکا

هزینه پاسپورت دومینیکا

برای ۲ راه وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به بودجه و تعداد افراد وابسته خود، یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید.

کمک بلاعوض به دولت دومینیکا

در این روش، شما مبلغ مشخصی را به اهدا می‌کنید و در قبال آن، تابعیت و پاسپورت دومینیکا را دریافت می‌کنید.

سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تایید شده دولت

دومین روش، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تأیید دولت است که شامل هتل‌ها، اسپاها و ویلاها می‌شود. در این روش باید ۲۲۰ هزار دلار آمریکا را در یکی از این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید برای دریافت درخواست بدهید. احتمالا می‌دانید که در حال حاضر پروژه‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری در دومینیکا وجود دارد، اما بهترین انتخاب است. با توجه ‌به اسم‌ و رسم این پروژه می‌توانید از آینده آن مطمئن باشید، سود خوبی از این سرمایه‌گذاری به‌دست آورده و از سهام‌داران برند بزرگ و معتبر هیلتون شوید و در نهایت را به‌‌دست آورید.

منبع: youtube.com

کنکاش، نماینده فروش سهام هتل هیلتون دومینیکا در ایران

تنها نماینده فروش سهام هتل هیلتون دومینیکا در ایران است. ساخت این پروژه که یکی از پروژه‌های تایید شده دولت دومینیکا است، در ژانویه سال ۲۰۱۹ آغاز شد و در حال نزدیک شدن به مراحل پایانی است.

این مجموعه همان‌طوری که از نامش پیداست، یک هتل ساحلی با بهترین امکانات است که با چشم‌اندازی بی‌نظیر به طبیعت دومینیکا بنا شده و خدماتی از جمله اسپا، ماساژ، انواع استخر، سالن ورزشی، سالن همایش، کلاب و … را در اختیار مهمانان قرار خواهد داد.

این هتل شامل سوئیت‌‌های فول‌امکانات یک و ۲ خواب و ویلاهای یک، ۲ و ۳ خواب است. سرمایه‌گذاری در پروژه هتل هیلتون دومینیکا خرید سهام غیرقابل‌تقسیم در کل پروژه است. به این ترتیب، یکی از سهام‌داران شده و از مزایای بی‌شمار این سهام‌داری استفاده می‌کنید و از همه مهم‌تر را برای خود و خانوده به‌دست می‌آورید.

چرا کنکاش؟

کنکاش به‌عنوان قدیمی‌ترین شرکت مهاجرتی در ایران با بیش از ۳۰ سال سابقه، تجربه، اطمینان و تخصصی که شما در این امر خطیر نیاز دارید را فراهم می‌کند.

طی ۲۰ سال، پاسپورت دومینیکا باید حداقل ۲ بار تعویض شود، زیرا مدت اعتبار این پاسپورت برای بزرگسالان ۱۰ سال و برای کودکان ۵ سال است.

چه چیز بهتر از اینکه بدانید شرکتی که از طریق آن پاسپورت دومینیکا را دریافت کرده‌اید، هنوز بعد از ۲۰ یا حتی ۳۰ سال فعال است؟ به این ترتیب، می‌توانید خدماتی که در آینده به آنها نیاز پیدا خواهید کرد را از همان شرکتی دریافت کنید که از سال‌ها قبل به آن اعتماد داشتید

منبع : globalcitizensolutions.com

دکمه بازگشت به بالا