اجتماعی

افزایش ۲ برابری توان هلال احمر در نوروز ۱۴۰۳

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از دو برابر شدن ظرفیت هلال احمر در طرح نوروز 1403 خبر داد.

به گزارش شیمیشی، صادق محمودی در رزمایش طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر موسسات خدماتی و امدادی که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت: پیش از هر چیز فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را برای ملت ایران آرزو می کنم. ماه رمضان و عید نوروز به ویژه خدمتگزاران مردم ایران که به جای حضور در کنار خانواده و گذراندن تعطیلات روز خود را می گذرانند در خدمت مردم هستند و به ایشان و خانواده محترمشان تبریک می گویم. البته خداوند برای این عزیزان اجر بزرگی در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه جامعه هیوا سور با دو برابر ظرفیت سال گذشته وارد اجرای این طرح شده است گفت: هدف ما ارائه خدمات نوروزی بهتر به مردم است. در این راستا تلاش می کنیم تا آمار تصادفات و تلفات را کاهش دهیم.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه امسال بیش از هزار خودرو به ظرفیت کاری هلال احمر اضافه می شود، گفت: از پلیس راهنمایی و رانندگی درخواست داریم در شمارش خودروهای امدادی ما را یاری کنند.

محمودی وظیفه هلال احمر را شنیدن جان مردم اعلام کرد و گفت: در این راستا پایگاه های ثابت و سیار هلال احمر در جاده ها، مبادی ورودی به شهرها و … احداث شده است.

وی به آمار فعالیت های سازمان امداد و نجات هلال احمر در نوروز سال گذشته اشاره کرد و گفت: سیستان و بلوچستان، مازندران، خوزستان و… با این آمار از جمله شهرهایی هستند که دارای هیئت های هلال احمر زیادی هستند و در یک مسیر هستیم. سفر هستند این روزها زیاد

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر همچنین از راه اندازی مرکز بهداشت نوروز توسط هلال احمر خبر داد و گفت: علاوه بر نیروهای امدادی، داوطلبان، تیم های جوانان و… … نوروز را با مردم و مسافران جشن خواهند گرفت.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا