اجتماعی

پیش‌بینی آب‌وهوای تهران طی روزهای آینده

به گزارش شیمیشی، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با ورود سامانه بارشی به تهران از روز جمعه (4 اسفند) و تداوم آن تا روز شنبه (26 این ماه) بارش شدید باران. و برف پیش بینی می شود. منطقه.

به گزارش شیمیشی بر اساس نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدید جوی استان تهران، طی 4 روز آینده آسمانی ابری و ابری همراه با وزش باد گاهی اوقات و امروز (31 اسفند) در برخی نقاط وزش باد شدید پیش بینی می شود. به ویژه در نواحی جنوبی و غربی استان در ارتفاعات فیروزکوه بارش گسترده پیش بینی می شود.

برای عصر روز سه شنبه تا صبح جمعه (4 اسفند) با تشکیل جوی آرام و عدم وزش باد محسوس در بیشتر مناطق شهری، افزایش نسبی گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

از اواخر وقت جمعه تا شنبه (5 اسفند) با فعالیت سامانه بارشی در برخی ساعات ابر و بارندگی افزایش می یابد و در مناطق مرتفع بارش باران و برف پیش بینی می شود.

پیش بینی می شود دمای هوا در روز جمعه افزایش و در روز شنبه دما کاهش یابد.

بر اساس این گزارش، آسمان تهران فردا (23 ماه جاری) برای ساعاتی مه آلود و گاهی وزش باد با حداقل دمای 7 و حداکثر 16 درجه و در روز پنجشنبه (24 اسفند) همراه با وزش باد پیش بینی می شود. . چند ساعت ابری، مه محلی با حداقل دمای 9 و حداکثر 18 درجه.

در 24 ساعت گذشته ایستگاه های آبعلی 10 میلی متر، ژئوفیزیک تهران 9.6 میلی متر، شموان 4 میلی متر، شمیرانات-قدسیه 2.5 میلی متر، لواسان 2.3 میلی متر، فرودگاه مهرآباد 0.8 میلی متر، فیروزکوه 0.8 میلی متر، چیتگر 0.4 میلی متر، شهریار 0 ثبت کردند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای 12- درجه سردترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته اعلام شد.

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا