استان ها

تشریح عملکرد تعمیرات الکتریک واحد شماره3 بخاری نیروگاه شهیدرجایی

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين از قزوين; محمد آگزاداش پور مدیر تعمیرات برق کارخانه بخار در خصوص آماده سازی تجهیزات برقی واحد شماره 3 بخاری گفت: در روند تعمیرات واحد 250 مگاواتی شماره سه کارشناسان این امور آماده بازدید هستند. ، آزمایشات و تعمیرات مختلف تجهیزات الکتریکی را انجام داد و در ساخت این واحد برای تولید مستمر برق به ویژه در روزهای اوج تابستان مشارکت داشت.

مدیر تعمیرات برق نیروگاه بوهر جزئیات اقدامات این مسائل در تعمیر واحد شماره 3 دیگ بخار را تشریح کرد و گفت: با خروج این واحد از چرخه تولید، کارگران سرویس برق. به راه خود رفتند جهت تعمیر و بازرسی ژنراتور و سیستم تحریک آن و همچنین بازدید از ترانسفورماتورهای این واحد و تعمیر، تست و بازرسی رله های حفاظتی این تجهیزات جهت اطمینان از قابلیت اطمینان آنها.

آخداداش پور ادامه داد: بررسی وضعیت عملکرد 6.6 کیلوولت و 400 ولت “بریک” به همراه انجام تست های مربوط به رله های حفاظتی این دستگاه ها از دیگر فعالیت هایی بود که طبق برنامه در این دوره از برنامه های تعمیر و نگهداری انجام شد.

وی گفت: همچنین تست باتری، بازدید و تست و سرویس سیستم های DC، تست و سرویس تابلوهای برق، نمونه دیگری از فعالیت های انجام شده توسط کارشناسان این موضوعات بود.

مدیر تعمیرات برق کارخانه بخار تصریح کرد: تعمیرات اساسی الکتروموتورهای 6.6 کیلوولت و الکتروموتورهای 400 ولتی نمونه ای از طرح های تعمیرات این واحد توسط متخصصین برق کارخانه بخار در این مدت نگهداری بوده است. فعالیت ها.

گفتنی است تعمیرات اساسی این واحد در سه حوزه مکانیک، برق و ابزار دقیق توسط کارشناسان این شرکت انجام شده و با توجه به پیشرفت کار، پیش بینی می شود این واحد آماده شود. مجدداً ظرف یک هفته پس از اتمام کلیه کارهای تعمیراتی، بهره برداری و تولید برق باید پایدار باشد.

46

دکمه بازگشت به بالا