ورزشی

منتظر اعلام زمان رسمی انتخابی شنا هستم/ هیچ مانعی جلودار حضورم در المپیک نیست

سینا غلامپور که به فینال بازی های آسیایی جاکارتا رسیده بود ، در 50 و 100 متر آزاد و تمرین در مشهد زیر نظر مربی تیم ملی میثم سعادتی رکورد می زند تا جواز کسب سهمیه را بدست آورد و در المپیک توکیو بدرخشد. دنبال کرد یک بورس تحصیلی ایرانی در فینا وجود دارد و آینده درخشانی در انتظار این جوان 21 ساله است.

سینا غلامپور در مورد آخرین شرایط تمرینی به خبرنگار ورزشی آنا گفت: البته همه گیری ویروس کرونا کار را دشوارتر کرده و ما نمی توانیم مانند گذشته در مسابقات شرکت کنیم. تعطیلی استخرها بر انگیزه شناگران تأثیر منفی گذاشت و من باید از همه کسانی که سعی کردند شرایط را برای هموطنان فراهم کنند تا بتوانند در حیاط خود در این دوره آموزش ببینند تشکر کنم.

وی افزود: من با کمال میل آموزش خود را زیر نظر آقای سعادتی دنبال می کنم و از آنجا که بالاترین امتیاز جهانی را در تمام آبهای داخلی دارم ، قطعاً انتظارات من متفاوت خواهد بود. هدف من در ورزش قطعاً کسب سهمیه المپیک و رقابت با بهترین های جهان در توکیو است و هیچ مانعی پیش روی من نیست. امیدوارم کمترین امکانات و مساعدت برای توسعه شنا فراهم شود و با اقدامات مناسب فضای آموزشی مناسبی در اختیار همه کودکان قرار گیرد تا در شرایطی که هنوز مشخص نیست با حداکثر آمادگی در مسابقات انتخابی شرکت کنیم. ه

سرود ملی گفت: “ما نمی توانیم بیش از حد در مورد وضعیت فعلی آب صحبت کنیم و باید منتظر آینده باشیم.” من می خواهم هر شناگری انگیزه خود را ادامه دهد و اگر قادر به تمرین در آب نیست ، با راهنمایی معلمان آموزش خود را در زمین ادامه دهد. در نهایت ، نحوه تماس با ویروس کرونا پیدا می شود و وضعیت عادی می شود.

غلامپور یادآور شد: تردیدی ندارم که فدراسیون شنا و کمیته ملی المپیک تصمیمات بهتری برای موفقیت شناگران در میادین داخلی و خارجی اتخاذ می کنند. شناگران ملی همچنین می خواهند این رشته ثابت کند که آنها برای خدمت به ورزش های کشور چه می کنند. من منتظر اعلام زمان رسمی برگزاری المپیک هستم تا بتوانم به کشورم افتخار کنم.

سینا غلامپور

انتهای پیام / 4048 /

دکمه بازگشت به بالا