ترندهای کسب و کارعمومی

راهنمای کامل خرید میز ناهارخوری چوبی

راهنمای کامل خرید میز ناهارخوری چوبی

امروزه برخلاف گذشته، میز ناهارخوری یکی از وسایل همیشگی خانه است و در کنار زیبایی، کاربردهای فراوانی دارد، پس باید در انتخاب آن مانند سایر مبلمان دقت کرد. بسته به اندازه و سبک خانه، می توانید میزی را پیدا کنید که مقرون به صرفه باشد و ویژگی های مناسبی را ارائه دهد. مراقب باشید که به راحتی در کنار زیبایی فکر کنید. حال سعی داریم در این مطلب راهنمای خرید میز و صندلی ناهارخوری باشیم، پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید!

بدون شک یکی از مواردی که در خرید میز و صندلی شما را نگران می کند، رومیزی است که به سبک خانه شما نزدیک است و استحکام و دوام آن از مواردی است که حداقل در ابتدا شما را نگران می کند. خوب، نگران نباشید، ما به شما کمک می کنیم قبل از خرید انواع میز ناهارخوری را بررسی کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید:

میز ناهار خوری چوبی

یکی از پرطرفدارترین میزهای ناهارخوری که هرگز از مد نمی افتد میز ناهار خوری چوبی تانیل چوب است. این نوع میز علاوه بر زیبایی بی نظیری که دارد، ماندگاری بیشتری نسبت به انواع دیگر دارد و لکه ها و خراش ها قابل ترمیم است.

پایه این میزها عمدتا از چوب راش یا توسکا و رویه میز ام دی اف یا اچ دی اف می باشد که برای افزایش کیفیت از سوپر راش یا مالچ استفاده می شود. همچنین میزهایی از چوب مرغوب از چوب های زیادی ساخته شده اند که در برابر آب، رطوبت، سرما و گرما بسیار مقاوم هستند، اما به دلیل داشتن هسته قوی کمی گران هستند و برای خرید یک میز ناهار خوری اقتصادی گزینه مناسبی نیستند. . یکی دیگر از چوب های مرغوب و در عین حال مقرون به صرفه، چوب راش است که رنگ کرم مایل به قرمز دارد، البته گردو محبوبیت خود را از دست نداده و اکثر میز و صندلی های غذاخوری از آن ساخته می شود. درخت

میز ناهار خوری شیشه ای

میز ناهار خوری شیشه ای کمتر مورد استقبال قرار می گیرد، برای زیبایی و محافظت از میزهای شیشه ای فلزی و چوبی استفاده می شود، اما گاهی اوقات میزهای رویه شیشه ای کامل ساخته می شوند و از مواد مختلفی عمدتا فلز ساخته می شوند. بیشتر برای فضاهای کوچک مناسب است زیرا اتاق را بازتر و روشن تر می کند. در برخی موارد میز از فلز، چوب، پی وی سی و … ساخته شده است. با قاب ساخته شده است. توجه به این نکته ضروری است که این شیشه ها در برابر ضربه و خراش مقاوم هستند. دلیل اصلی استفاده از این الگوی میز ناهارخوری، تناسب آن با انواع سبک های دکوری است.

میز ناهار خوری فلزی

این نوع میز به دلیل مقاوم بودن در برابر رطوبت بیشتر در رستوران ها و کافه ها مورد استفاده قرار می گیرد اما اگر قصد خرید برای منزل خود دارید توصیه می کنیم از آن در آشپزخانه به عنوان میز صبحانه استفاده کنید. این جدول نیز مانند نمونه های دیگر دارای مزایا و معایبی است. قیمت مقرون به صرفه و ضد لک بودن میز ناهارخوری فلزی یکی از ویژگی های بارز آن است، اما مشکلی که می تواند کمی از محبوبیت آن بکاهد وزن زیاد و عدم مقاومت پایه ها است، زیرا پایه ها معمولاً روی میز ثابت می شوند. تخته با چسب و بعد از مدتی جدا می شوند.

میز ناهار خوری ام دی اف

در این قسمت از راهنمای خرید میز ناهار خوری در مورد میزهای ام دی اف صحبت می کنیم در برخی از میزهای ناهار خوری از ام دی اف برای پایه، رویه و نشیمنگاه استفاده می شود که مقاومت کمی در برابر رطوبت نسبت به چوب دارد و به طور کلی طراحی خاصی ندارد. نوع میز و مهندسی CNC می باشد. طرح های دیگر و تقریباً با هر بودجه ای یافت می شوند. اما باید بدانید که این میزها چندان پرکاربرد نیستند و اگر به درستی از آن استفاده نشوند، دوام زیادی نخواهند داشت.

میز ناهار خوری ملامینه

نوع دیگر میز ناهار خوری ملامینه، شبیه ام دی اف، روکش آن نئوپان و قیمت بسیار مناسب است. در کل کیفیت بالایی ندارد بعد از مدتی به پایه های آن شل می گویند و به مرور زمان در تماس با رطوبت خراب می شود پس اگر می خواهید میز ناهارخوری بادوام بخرید. حداقل برای چند سال نباید سراغ این مدل ها رفت!

استانداردهای میز و صندلی ناهارخوری

هنگام خرید بهترین میز و صندلی ناهارخوری و همچنین زیبایی و انتخاب سبک مناسب باید به استانداردهای اولیه و همچنین راحتی بدن توجه کرد. در راهنمای خرید میز ناهار خوری چند نکته را یادآوری می کنیم تا انتخاب ست میز و صندلی مناسب را برای شما آسان کنیم.

یک میز خوب چگونه ساخته می شود؟

اولین بحثی که در خرید میز و صندلی ناهارخوری باکیفیت رخ می دهد، ارتفاع میز و صندلی است که باید متناسب با یکدیگر باشند. مشکل بعدی صندلی و تکیه گاه آن است، باید توجه داشت که هنگام نشستن روی صندلی، ارتفاع میز باید تا سینه باشد و تکیه گاه صندلی با صندلی زاویه 90 درجه ایجاد کند. مشکل دیگر پایه میز و صندلی است. هرچه فاصله بین پاها بیشتر باشد، دوام کمتر و نرم‌تر بودن پاها، میز و صندلی محکم‌تر می‌شود. اما گاهی برای زیبایی در طراحی خط می کشند، باید به خاطر داشت که این منحنی ها نباید از حد معقول تجاوز کنند. نکته پایانی در این مورد نحوه اتصال پایه ها به میز و نشیمنگاه صندلی است که در هنگام اتصال این قسمت ها از چسب چوب استفاده نکنید زیرا پس از مدتی شل شده و از هم جدا می شوند. روش صحیح اتصال این قطعات استفاده از بست فلزی، میخ و پرس است، بنابراین در هنگام خرید به نحوه اتصال قطعات دقت کنید. دانستن نکات طلایی در راهنمای خرید میز ناهارخوری ما به شما در انتخاب درست کمک می کند.

کدام میز ناهارخوری برای خانه شما مناسب است؟

سلیقه و سبک خانه شما در خرید شما مهم است. در اینجا چند نکته برای اینکه این انتخاب خوب باشد وجود دارد. بدیهی است اولین سوالی که ذهن شما را نگران می کند شکل میز شماست، باید گفت که چه مستطیل، مربع، دایره یا هر شکل دیگری باشد، تاثیری در کارایی آن ندارد و نکته اصلی اندازه است. خانه شما و سبک اگر خانه ای با فضای کمتر دارید، میز گرد را توصیه می کنیم زیرا فضای کمتری را اشغال می کند، اما توجه داشته باشید که این میز برای 4 تا 6 نفر بهتر است، زیرا هر چه قطر آن بیشتر باشد، رسیدن به مرکز دشوارتر می شود. هر چه سخت تر خواهد بود. از روی میز اما اگر سبک خانه شما کلاسیک است و مساحت آن زیاد است، بهتر است از میز مستطیلی استفاده کنید. این میزها به اصطلاح پرکننده اتاق هستند و جلوه خاصی به دکوراسیون منزل شما می بخشند. نکته ای که ممکن است عده ای به آن توجه کنند رنگ میز است. شاید ندانید، اما رنگ میز ناهارخوری تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل، راحتی مکان و همچنین اشتهای مهمانان دارد، پس مراقب رنگ خود باشید. قبل از خرید حتما فضایی که میز در آن قرار می گیرد را اندازه بگیرید، زیرا فضا باید به اندازه ای باشد که به راحتی دور میز حرکت کرده و صندلی را در جای خود قرار دهید.

انواع میز ناهار خوبی چوبی از نظر شکل و ابعاد

میز ناهارخوری در اشکال مختلفی مانند مستطیل، دایره، مربع و بیضی تولید می شود که پیشنهاد می کنیم در راهنمای خرید میز ناهار خوری مزیت های این نوع را به شما معرفی کنیم.

میز ناهارخوری مستطیلی

میزهای مستطیلی در بسیاری از خانه ها یافت می شوند زیرا سبک سنتی دارند اما با فضایی مدرن تناسب دارند و در سبک ها و سبک های مدرن قابل استفاده هستند. اگر تیزی گوشه های میز به شما حس اداری و حرفه ای می دهد، پیشنهاد می کنیم از گل و گیاه و تزئینات کوچک برای صمیمی تر شدن فضا استفاده کنید.

میز ناهار خوری گرد

از آنجایی که این میزها گوشه ندارند، بیشتر برای فضاهای کوچک مناسب هستند و اگر قطر میز زیاد باشد، رسیدن به فضای میانی مشکل خواهد بود. هنگام خرید این مدل میز دقت کنید که تک پایه نباشد زیرا میزهای گرد تک پایه معمولاً استحکام بالایی ندارند و در صورت عدم چسباندن پایه به بدنه پس از مدتی استحکام خود را از دست می دهند.

میز ناهار خوری بیضی شکل

این نوع میز به دلیل سادگی و زیبایی بسیار محبوب است. میزهای بیضی بزرگتر از میزهای گرد و کوچکتر از میزهای مستطیلی هستند. برای اینکه میز خود را بهتر جلوه دهید، توصیه می کنیم از آن در مکان های کوچک و باریک استفاده کنید. با این حال، می توانید میز خود را در هر قسمتی از خانه قرار دهید، زیرا به خوبی با اتاق ترکیب می شود.

میز ناهارخوری مربع

آخرین مدل میزی که در راهنمای خرید اتاق غذاخوری خود به آن نگاه می کنیم، میز ناهارخوری مربعی شکل است. اگر از طرفداران طرح های مینیمال و مدرن هستید، میزهای مربعی بهترین انتخاب هستند. این میز برای اتاق های کوچک و مربعی به خصوص برای آشپزخانه بسیار مناسب است زیرا فضایی صمیمی ایجاد می کند اما خرید آن برای فضای بزرگ و مستطیلی توصیه نمی شود. اصولا به دلیل دسترسی بهتر به تمام قسمت های میز از میزهای چهار نفره چهار نفره استفاده می کنند.

سخن پایانی

خوب حالا که با نکات مهم راهنمای خرید میز ناهارخوری آشنا شدید، به ما بگویید میز مورد علاقه شما چه سبک و سیاقی است؟ به فروشگاه تانیل چوب سری بزنید و مدل های جذاب میز ناهارخوری چوبی را ببینید. همچنین در furniturevillage هم میتوانید نمونه های خارجی و اروپایی آن را ببینید.

دکمه بازگشت به بالا