استان ها

الاتحاد – سپاهان؛ پایان طلسم ۱۱ ساله در جده

سپاهان در دیداری مهم و سرنوشت ساز در جده به مصاف اتحاد می رود.

به گزارش شیمیشی، امشب (دوشنبه) از ساعت 21:30 در جده در چارچوب دیدار پایانی گروه C لیگ قهرمانان آسیا، دیدار تیم های سپاهان و اتحاد برگزار می شود. اتحاد با 12 امتیاز صعود کرد و در رده اول و سپاهان با 10 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

نبرد برای برتری در جده

نکته اصلی برای صعود سپاهان به دور بعد کسب حداقل یک امتیاز این دیدار است. با توجه به شرایط سایر گروه ها در پایان مرحله گروهی 3 تیم برتر دسته دوم از 5 گروه منطقه غرب راهی مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان آسیا خواهند شد.

خوزه مورایس با تمام بازیکنانش به مصاف الاتحاد می رود و تنها امید نوفرافکن به دلیل مصدومیت نمی تواند در لیست 18 نفره تیمش باشد. او همراه کاروان سپاهان راهی عربستان شد تا در کنار تیمش باشد. بر خلاف شرایط گایاردو، سرپرست جدید اتحاد چندان مناسب نیست.

اتحاد - سپاهان;  پایان طلسم 11 ساله در جده

انگولو کانته و کریم بنزما دو ستاره تیم اتحاد به دلیل مصدومیت بازی امروز را ترک کردند. بنزما در آخرین بازی تیمش دچار کشیدگی عضله کمر شد و برای بازگشت به میادین به 7 تا 10 روز استراحت و درمان نیاز دارد. نکته جالب این است که بنزما قبل از بازی مصدوم شد و به اصفهان نیامد. همچنین شنیده می شود رومارینیو نیز مصدوم است و مشخص نیست در این دیدار به میدان می رود یا خیر.

بازگشت مورایس به عربستان سعودی

سرمربی پرتغالی سپاهان که تجربه هدایت الهلال را در کارنامه خود دارد و با این تیم قهرمان لیگ عربستان شد، این بار به عربستان بازگشت و به مصاف الاتحاد رفت. وی در خصوص این دیدار گفت: ما برای رسیدن به هدف خود به عربستان آمدیم. همه درها برای صعود به مرحله بعد باز است. اگر این کار را انجام دهیم خوشحال می شویم و اگر نه به فکر سال آینده خواهیم بود. می دانم فردا کدام تیم برنده می شود اما بازی مقابل این تیم باعث افتخار است. آنها سخت یا آسان با کیفیت هستند و ما باید با کیفیت کار کنیم. مهم نیست چند گل می زند یا می زند. باید خوب کار کنیم.”

طلایی پوشان اصفهانی با جدایی از این گروه طلسم 11 ساله خود را به سمت مرحله حذفی خواهد شکست. در جده کار سختی خواهد بود، اما مصدومیت های مختلف در تیم عربستانی، سپاهان را امیدوار کرده است تا در این دیدار نمایشی شایسته ارائه دهد. پیروزی مقابل اتحاد سپاهان را به مرحله مسابقات می برد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا