ورزشی

غیبت اوبامیانگ برابر یونایتد به دلیل وخامت حال مادرش

بازیکن تیم ملی گابن آخر هفته و در جریان شکست آرسنال در دور چهارم جام حذفی مقابل ساوتهمپتون غایب بود و همچنین در رقابت با همان تیم در لیگ برتر بازی نکرد.

مایکل آرتتا روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری گفت: “من نمی دانم او برای بازی با یونایتد در دسترس خواهد بود یا بازی برای او امکان پذیر نیست.” من دیروز باهاش ​​صحبت کردم اکنون وضعیت بهتر شده است ، اما باید منتظر ماند و دید. او کاپیتان ما و یکی از مهمترین بازیکنان است. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا هر چه زودتر او را بیرون کنیم ، اما می فهمیم که او دوران سختی را پشت سر گذاشته است. او باید از خانواده اش حمایت مالی می کرد و ما کاملا او را درک می کنیم.

نیکولاس پپه و الکساندر لاکازت در پیروزی مقابل ساوتهمپتون برای اوباما گلزنی کردند.

“اوبامیانگ روز چهارشنبه توییت کرد” مادرم شرایطی را پشت سر می گذارد که من مجبور نیستم کنار او باشم. “او اکنون خیلی بهتر شده است و من امشب به خانه برمی گردم. بیشتر از همه ، من از پزشکان و پرستاران تشکر می کنم که به مادرم کمک می کنند. اکنون بیش از هر زمان دیگر مصمم هستم که به کارم ادامه دهم.

منابع نزدیک به ساکرامنتو گفتند که موارد قرنطینه وجود دارد و اوبامیانگ مجبور است در آزمون COVID-19 نیز شرکت کند ، بنابراین او نمی تواند مقابل منچستر یونایتد بازی کند.

توماس پارتی ، کایران تیرنی و امیل اسمیت روو دیگر بازیکنان آرسنال هستند که روز شنبه نمی توانند در یک بازی حساس برابر منچستریونایتد در لیگ برتر با تیم خود دیدار کنند.

دکمه بازگشت به بالا