علمی و پزشکی

کرونا تا پایان امسال همراهمان است/نگرانی از شیوع کرونا در استان‌های سفید

معاون وزیر بهداشت گفت: ما از لحاظ تاج و تخت نگران شرایط قرمز ، آبی و سفید برای استانها و شهرها هستیم و با این حادثه بیشتر نگران استانهای سفید هستیم. نه ، زیرا گوسفندها گرسنه هستند و تاکنون نیامده اند.

به گزارش شیمیشی ، دکتر قاسم جان بابایی با دکتر گویا ، مدیر دپارتمان بیماریهای عفونی وزارت بهداشت ، برای گفتگو درمورد بیماران مبتلا به کوویدوز در استان و همچنین وضعیت بیمارستانهای کرونا ، از استان آذربایجان شرقی بازدید کرد.

در این بازدید 5 پروژه بهداشتی در کالیبر و اهر با حضور معاون وزیر بهداشت افتتاح شد. در همین حال ، مرکز دیالیز 11 رقمی بیمارستان خمام خمینی در کلیبر ، شهر آبش احمد و مرکز بهداشت روستایی و مرکز بهداشت گسترده نجف تراکمه کلیبر افتتاح شد. در اهر بخش پزشکی بیمارستان باقرول اولوم و مرکز ارتباطات بهداشتی روستایی راوشجان در 1100 متر مربع افتتاح و 27 میلیارد ریال هزینه در بردارد.

جان بابایی به همراه جمعی از مدیران و کارمندان استان ، از پروژه های دیالیز و زنان و زایمان (زنان و زایمان) در بیمارستان های اهر و باقر العلوم در این شهر بازدید کردند و روند ارائه خدمات به بیماران میتلا را در Quaid 19 ارزیابی کردند.

پس از آن معاون وزیر بهداشت در سفر خود به شهر تبریز ، عملکرد بخش های مختلف مرکز آموزش پزشکی رضامام رضا (ع) را ارزیابی کرد.

وی در جریان این بازدید گفت: “با توجه به ارزیابی های انجام شده می توان با اطمینان گفت که بیمارستان رضامام رضا (ع) تبریز مرکز اصلی مراقبت از بیماری عروق کرونا ویروس قلب و یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات پزشکی در کشور است. ” روزها خوب گذشت.

جان بابایی افزود: “در سالهای گذشته ، اکنون اقدامات انجام شده برای توسعه بیمارستان ها در بیمارستان رضام رضایی تبریز به استان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: صدها نفر که در بیمارستان ها تحت مداوا قرار می گیرند با مراقبت تیم پزشکی و درمانی تحت درمان قرار می گیرند که بهترین وضعیت در کشور است. عملکرد شغلی را پیدا کنید.

گفتنی است ، معاون وزیر بهداشت در جلسه ریاست جمهوری استان برای مبارزه با کرونا حضور یافت و به آخرین گزارش در مورد الگوی coronavirus در استان در آذربایجان شرقی گوش داد و گفت: “در صورت توسعه زیرساختهای پزشکی و بهداشتی در دولتهای 11 و 12 اگر نه ، کورونا خوب نبود و اوضاع بدتر بود.

وی با تأکید بر اینکه هم افزایی برای مدیریت و کنترل بیماری عروق کرونا ویروس قلب مورد نیاز است ، اظهار داشت: اگر کنترل بیماری در جایی انجام نشود ، هرچه زیرساخت های بیشتری داشته باشیم ، با افزایش مالیات بیماری ، ارزش مرگ و میر و خانواده های داغ باورنکردنی تر خواهیم بود. .

وی گفت: “کرونا بیماری نیست که امروز به رنگ سرخ شود و فردا سفید شود ، اما ما هنوز در گوسفندان او هستیم.” “تجربه جهانی نشان می دهد که هرگونه محدودیتی که نادیده گرفته نشود باعث افزایش سینوزیت می شود.” مشاهده گردید.

با توجه به اینکه این بیماری تا پایان امسال با ما همراه است ، جان بابایی اظهار داشت: تعریف شرایط قرمز ، آبی و سفید از نظر تاج برای استان ها و شهرها نیز مهم است و با این واقعه بیشتر نگران استان های سفید هستیم. “” زیرا هنوز گوسفندان قدرت خود را به دست نیاوردند.

وی ادامه داد: از آنجا که بیشترین خطر این بیماری مربوط به سالمندان و کودکان است و در زمینه انتقال نیز مهم است ، هر استان برای مدیریت شیوع ویروس با توجه به دریای خاص خود باید نسخه دیگری را اتخاذ کند. “”

ظف با اشاره به لزوم ایجاد پروتکل های دقیق بهداشتی در مکان های تجاری و پیچیده و واحدهای تجاری ، افزود: اگر شخصی شغلی را راه اندازی کرده است که با پروتکل های بهداشتی و دید اجتماعی همسو نباشد ، باید متوقف شود. برای دیگران الگو باشید

معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: تغییر در دریا باید به عنوان یک نشانه مؤثر در افزایش تعداد بیماران مدیریت شود.

وی گفت: “پس از پایان کشور ، هیچ استان نمی تواند بگوید من سفید هستم و من سفید خواهم ماند.”

معاون وزیر بهداشت همچنین ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده برای توسعه زیرساختهای پزشکی آذربایجان شرقی ، تأکید کرد: امسال 40 حلقه چاه ویژه به امکانات پزشکی استان اضافه شده و بیمارستان مینی آذری نیز اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا