عمومی

اعلام رنگ بندی شهرهای قرمز و نارنجی تا پایان امروز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر دوشنبه در یک نشست خبری. دفرماندار تهران با بیان اینکه علی رغم همه کمبودهای زیرساختی در زمینه بهداشت و پزشکی ، استان تهران موفق به شکست کرونا شده بود اظهار داشت: از این نظر همکاری بسیار خوب مردم بسیار موثر بود.

محسنی بندپی ، اظهار داشت که نیروهای هلال احمر نوروز سال 99 را جشن می گیرند سنجی وی گفت: “بسیچ ، دادگاه كنترل و اتحادیه های صنفی نیز در رابطه با تاج شریک خوبی بودند.”

استاندار تهران د ر وی ادامه داد: ویروس کرونا باعث شکوفایی دریاهای کشور شده و اکنون به تولید مستقل در تولید ماسک دست یافته ایم و امیدواریم اولین مرحله تزریق کرونا در ماه ژوئن وارد کشور شود.

محسنی بندپی از تخلیه 2000 بیمار مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا تا روز گذشته خبر داد و افزود: این تعداد بیمار در بیمارستان های استان تخلیه شده و سال گذشته 15000 بیمار در پایتخت فوت کرده اند. اند.

وی با اشاره به اعلامیه هشدار دهنده در مورد تعطیلات نوروز و خروج کرونا گفت: “هم اکنون ، ما شاهد تغییر ویروس در 29 استان کشور هستیم و این مسئله باعث تشدید مشکل می شود.”

فرماندار تهران رنگ شهرهای قرمز و نارنجی را تا پایان امروز دوشنبه 25 اسفند اعلام کرد و گفت: از همه می خواهیم در صورت امکان سفر نکنند و مطابق مقررات بهداشتی مکان های گردشگری را در اختیار مسافران قرار دهند.

دکمه بازگشت به بالا