عمومی

توضیحات وزارت کار درباره آتش سوزی شکوهیه قم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سخنگوی وزارت تعاون ، کار و امور خیریه اجتماعی پس از آتش سوزی در یکی از واحدهای صنعتی این شهر صنعتی. قیمت قم ، مدیر کل وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: این اداره مدیریت ایمنی و بهداشت سیستم کار را دارد و در سه سال گذشته 4 بازرسی از این کارگاه توسط بازرسان کار انجام شده است در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی.

علی مظفری ، تصریح کرد: طبق گزارش بازرسی اداره کل تعاون ، کار و امور خیریه اجتماعی قم ، آتش سوزی در شرکت تولیدکنندگان صنایع شیمیایی رخ داده است که روغن و جنین این اتفاق افتاد و حدود 120 نفر در آنجا هستند.

مظفری توضیح داد: در زمان وقوع این حادثه ، یک کارگر و یک کارمند شرکت آسیب ندیدند و فقط دو آتش نشان سوخته به مراکز درمانی قم اعزام شدند.

وی افزود: امکانات ایمنی این شرکت با مسئولیت ایمنی تأیید شده و سلامت شغلی مستقل را بر عهده دارد.

به گفته وی ، این شرکت دارای یک واحد مدیریت HSE و یک کمیته حفاظت فنی بهداشت حرفه ای ، موضوع آیین نامه کمیته های حفاظت فنی و بهداشت حرفه ای نیز در این شرکت ایجاد شده است. می گزارش های دوره ای را به طور منظم به اداره استخدام ارائه دهید.

مدیرکل وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افزود: گزارش اولیه نشان می دهد که این مجموعه دارای مدیریت ایمنی ، سلامت سیستم عامل و سیستم اطفا حریق و آتش سوزی است اما باید علت حادثه بررسی شود. “

مظفری تاکید کرد: نتایج تحقیقات بیشتر متعاقبا اعلام می شود.

دکمه بازگشت به بالا