حوادث

جلوگیری از عرضه ۱۲۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در کشور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی شهرستان فرک از بازدید از 4 هزار واحد صنفی و کشف 1200 میلیارد تومان کالای قاچاق از محل فروش خبر داد.

به گزارش شیمیشی، سردار حسین رحیمی با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از مرز به مراکز عرضه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد، گفت: کالاهایی که به صورت قاچاق وارد کشور می شود دارای مشکلات و معایب مختلف و همچنین کمبود است. سلامت لازم استانداردها و مجوزها، اما متأسفانه برخی از تجار و بازرگانان به دلیل سود باد این کالاهای قاچاق را می فروشند که پلیس نیز با آنها برخورد می کند.

مدیر پلیس امنیت مالی فارک با تاکید بر اینکه در حال رصد و برخورد با موضوع قاچاق کالا از مرزهای مختلف کشور به انبارها و اماکن عرضه هستیم، گفت: از ابتدای سال جاری طرح های مختلفی را برای مقابله با آن اجرا کردیم. قاچاقچیان تجهیزات با استفاده از توانمندی های داخلی و خارجی از جمله وزارتخانه های حریم خصوصی، بهداشت و درمان و غیره را در حوزه های مختلف از جمله در سطح تامین اجرا کرده ایم.

رحیمی از رصد ویژه مبارزه با قاچاق کالا از ابتدای سال در سطح عرضه خبر داد و بر لوازم خانگی، لوازم یدکی، پوشاک، دخانیات و بهداشت تمرکز کرد و گفت: اجرای این طرح ها از از ابتدای سال تاکنون 4000 مکان جانمایی و از مرکز عرضه بازدید شده است.

رئیس پلیس امنیت مالی فراسی با اشاره به تشکیل یک هزار و 858 پرونده با عرضه کنندگان کالاهای قاچاق گفت: در اجرای این طرح حدود 1200 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد.

وی با تبریک به فعالان و تولیدکنندگان داخلی که به صورت قانونی در زمینه تولید و عرضه کالاهای تولیدی فعالیت دارند، گفت: قاچاق کالا تهدیدی واقعی برای اقتصاد و سلامت مردم است و پلیس در کنار حفظ حقوق با آنها برخورد خواهد کرد. از مردم اعمال مجرمانه با اقتدار

انتهای پیام

نویسنده تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با علاقه زیاد به کشف تازه‌ها هستم. همیشه در جستجوی اخبار تازه، دیدنی و منحصر به فرد هستم تا خوانندگان را به جریان اتفاقات بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا