ترندهای کسب و کارفرهنگ و هنر

بهترین فیلم های جدید عاشقانه خارجی

چه فیلم سینمایی عاشقانه ای ببینیم؟ بسیاری از فیلم ها با ژانر عاشقانه ساخته می شوند اما همه آنها داستان عاشقانه و عاشقانه ندارند. در این مقاله از مجله زوم لایف، فیلم هایی ارائه شده است که در کنار تم عاشقانه، داستان عاشقانه ای زیبا و دیدنی را روایت می کنند. اگر می خواهید با بهترین فیلم های عاشقانه خارجی آشنا شوید، لیستی از بهترین و جدیدترین فیلم های عاشقانه 2023 و همچنین عاشقانه ترین فیلم های خارجی قدیمی را برای شما آماده کرده ایم. در جدیدترین آپدیت 13 فیلم عاشقانه به این لیست اضافه شده است. اگر دوست دارید فیلم های عاشقانه تماشا کنید، توصیه می کنیم هر از چند گاهی از این مقاله دیدن کنید. سعی می کنیم در این لیست بهترین فیلم های عاشقانه دنیا را به همراه تریلر معرفی کنیم.

بهترین فیلم های جدید عاشقانه خارجی

فیلم های عاشقانه جدید 2023

فیلم عاشقانه: آخرین نامه از معشوق تو

یکی از بهترین فیلم های عاشقانه جدید فیلمی به نام آخرین نامه عاشق است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته جوجو مویس ساخته شده است.بازیگران مشهوری چون شایلین وودلی و کالوم ترنر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم دو خط زمانی را نشان می‌دهد، یکی در دهه 1960 و دیگری در زمان حال. در اولین تایم لاین، جنیفر به دلیل تصادف رانندگی حافظه خود را از دست می دهد و چیزی از ملاقات با همسرش و عشق آنها به یاد نمی آورد. جنیفر سعی می کند با کمک نامه هایی که و همسرش رد و بدل می کنند، داستان آشنایی و رازهای عشقشان را دوباره کشف کند.

در تایم لاین دیگری با الی آشنا می شویم که به تازگی از دوست پسرش جدا شده است. او در یک مجله کار می کند و باید در مورد سردبیر آنها که اخیراً فوت کرده است مقاله بنویسد، اما در طول تحقیقات خود با نامه ای روبرو می شود که در آرشیو آنها گم شده است. این نامه برای زنی به نام جی نوشته شده و از احساسات پرشور نویسنده و گیرنده نامه می گوید. اگر به دنبال فیلم جدیدی هستید که در تایم لاین های مختلف اتفاق بیفتد، رنگ داستان های کلاسیک داشته باشد، برگرفته از کتابی معروف باشد و از همه مهمتر داستانی عاشقانه و احساسی داشته باشد، این فیلم را به شما پیشنهاد می کنیم.فیلم عاشقانه 2022: ترغیب

فیلم عاشقانه 2022: ترغیب

این داستان به این سوالات پاسخ می دهد. داستان عشق این فیلم بین آن الیوت و کاپیتان فردریک ونتورث می گذرد. او ۸ سال پیش پیشنهاد ازدواج کاپیتان را رد کرد و حالا این دو نفر بعد از سال ها دوباره در کنار هم هستند. ترغیب اقتباس دیگری از داستانی به همین نام نوشته جین آستن است. اگر از طرفداران داستان هایی هستید که در قرن هجدهم در انگلستان اتفاق می افتد، این رمان عاشقانه 2022 را در لیست تماشای خود قرار دهید. قبلاً اقتباس هایی از این اثر وجود داشته است، اما اگر آخرین اقتباس را می خواهید، حتماً باید به سراغ Persuasion 2022 بروید.

بهترین فیلم های عاشقانه جهان: خورشید نیمه شب

اگر می خواهید یک فیلم عاشقانه خوب ببینید یکی از پیشنهادات ما فیلم عاشقانه خورشید نیمه شب است. این فیلم به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفت. اما ما این فیلم را در لیست فیلم های عاشقانه تکنولایف به شما معرفی می کنیم تا از تماشای آن لذت ببرید. داستان فیلم با دختری به نام کیتی شروع می شود که به بیماری نادری مبتلا است. او به نور خورشید حساسیت دارد و نور خورشید می تواند او را بکشد. به همین دلیل، کیتی هرگز نمی تواند در طول روز از خانه خارج شود. پدر فقید کیتی و تنها دوستش، مورگان، تنها افرادی هستند که کتی با آنها وقت می گذراند.

یک شب که برای نواختن گیتار به ایستگاه قطار می رود، با پسری به نام چارلی آشنا می شود. این اولین باری است که چارلی کیتی را می بیند، اما کیتی بارها چارلی را از پنجره اتاق خوابش دیده و از کودکی به او علاقه داشته است. حالا کیتی و چارلی من را دوست دارند. اما چه نوع داستانی بین این دو شکل گرفت؟ داستان برای آنها چگونه به پایان می رسد؟ برای لو نرفتن اصل ماجرا توصیه می کنیم حتما این اثر خاص و لذت بخش را تماشا کنید.

فیلم عاشقانه کره ای: دختر قرن بیستم

سینمای کره در خلق فیلم های عاشقانه برابری ندارد. فیلم های عاشقانه این سینما می تواند دل مخاطب را به دست آورد و نظر مثبت را به خود جلب کند. فیلم دختر قرن بیستم یکی از آن فیلم های زیبایی است که در عرض 2 ساعت دلتان را آب می کند. اگر از طرفداران سینمای شرق هستید حتما این فیلم را ببینید. این فیلم درباره عشق و دوستی چند دانش آموز دبیرستانی است. بورا، یک دختر 17 ساله شاد و سرزنده، دوست خود یون دو را تشویق می کند تا برای جراحی قلب به آمریکا سفر کند، اما یوندو که اخیراً عاشق پسری به نام بک هیون جین شده است، نمی خواهد در این سفر برود.

بورا که نگران سلامت یون دو است، قول می‌دهد تا زمانی که هیون جین رفته است، مراقب او باشد و هر اطلاعاتی که درباره او پیدا کند را برای دوست دخترش بفرستد. بورا پس از مریض شدن در آن سال تحصیلی، هیونجین و بهترین دوستش پونگ وون هو را به عنوان سایه دنبال می کند و پس از مدتی احساسات بین بورا و وون هو شکل می گیرد.تا اینجا همه چیز عالی به نظر می رسد، اما مهم ترین چیز این است که وون هو دقیقاً همان کسی است که یوندو به او علاقه مند بود.

بهترین فیلم های رمانتیک در IMDB: The Movie Love Rosie

فیلم Love Rosie یکی از آن فیلم‌های رمانتیک انگلیسی است که متاسفانه مورد توجه قرار نگرفته و نادیده گرفته می‌شود. سم کلافلین و لیلی کالینز یکی از بهترین بازی های خود را در این فیلم ارائه کردند و با بازی خود احساسات تماشاگران را برانگیختند.

داستان این فیلم در مورد عشقی است که زمان زیادی طول می کشد تا شناخته شود و به هم متصل شود. رزی و الکس که از سال‌های نوجوانی با هم دوست بوده‌اند، علی‌رغم احساسی که نسبت به یکدیگر دارند، بارها و بارها به خاطر سوءتفاهم‌های زیادی که در مورد آنها و افراد مختلفی که برای قرار ملاقات انتخاب می‌کنند به وجود می‌آید، قلبشان شکسته است. اما عشقی که قرار است به پایان برسد پایان خواهد یافت. اگر به دنبال یک فیلم عاشقانه برای ولنتاین هستید و این فیلم تمیز را از دست داده اید، حتما تماشای این اثر زیبا را به شما توصیه می کنیم.

فیلم عاشقانه خوب: مسافران

حدود 5258 نفر در خواب عمیق در سفر به سفینه فضایی هستند تا 120 سال بعد بیدار شوند. با این حال، جیم ناگهان از خواب بیدار می شود. او چاره ای ندارد جز اینکه روزهایش را تنها بگذراند.پس از مدتی این تنهایی به قدری او را تحت فشار قرار می دهد که تصمیم می گیرد آرورا، یکی از مسافران را از خواب بیدار کند. آرورا و جیم اکنون تنها افراد بیدار در این سفینه فضایی هستند و بقیه تا یک قرن دیگر بیدار نخواهند شد. داستان عشقی که بین این دو نفر می گذرد ارزش دیدن دارد و آن را به انتخابی ناب برای طرفداران ژانر عاشقانه تبدیل می کند.

فیلم عاشقانه: تصمیم به ترک

فیلم تصمیم به ترک یکی از بهترین فیلم های رمانتیک سال 2022 است که جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم کن فرانسه را برای کارگردانش به ارمغان آورد. این فیلم برای کسانی مناسب است که داستان عاشقانه خود را پر از ماجراهای رازآلود و جنایی دوست دارند. داستان فیلم درباره کارآگاهی است که در مورد مرگ مردی تحقیق می کند اما با گذشت زمان به بیوه مرموز این مرد علاقه مند می شود. روند این فیلم کمی کند است و صبر شما را می طلبد اما در پایان از تماشای این فیلم از خودتان تشکر خواهید کرد.

دکمه بازگشت به بالا