ترندهای کسب و کارعمومی

چگونه خانه خود را با موبایل کنترل کنیم؟

برای تبدیل موبایل به ریموت درب پارکینگ ابتدا نیاز است محصول “‘گیرنده هوشمند هومرا خریداری کنید. شما میتوانید با استفاده از این محصول به راحتی تمام درب های پارکینگ ریموتی،کرکره برقی، هوشمندسازی ساختمان، قفل های برقی، در حیاط و. را هوشمند کنید. این دستگاه نیازی به WIFI، مودم ،اینترنت و یا حتی سیم کارت ندارد. برای استفاده از دربازکن موبایلی هوم باید را دانلود نمایید و حساب کاربری بسازید. در دو نسخه برای گوشی های اندروید و اپل (iOS) موجود است و به راحتی می توانید از طریق کافه بازار، گوگل پلی استور و اپ استور دانلود نمایید.

برخی از ویژگی‌های دربازکن موبایلی پارکینگ

برخی از ویژگی‌های سیستم تبدیل موبایل به ریموت پارکینگ به شرح زیر است:

اشتراک‌گذاری کلید مجازی:

شما به راحتی می‌توانید به هرکسی امکان دسترسی به درب پارکینگ و کنترل آن را بدهید. فقط کافی است فرد موردنظر اپلیکیشن هوم را دانلود کند و شما از طریق وارد کردن شماره تلفن همراه فرد مورد نظر در حساب کاربری خود دسترسی 1 روزه، 1 ماهه و یا 1 ساله برای فرد تعریف کنید. تعداد کاربران اپلیکیشن سیستم هوشمند هوم نامحدود است.

اضافه کردن ریموت فیزیکی روی دربازکن موبایلی

در سیستم هوشمند هوم امکان تعریف 128 کد ریموت وجود دارد. برای مثال در ساختمانی اگر افرادی گوشی هوشمند نداشتند، مالک می تواند برای آن افراد ریموت تهیه کند و روی دستگاه تعریف نماید. با این تفاوت که امکان غیر فعال کردن این ریموت ها به صورت تکی روی سیستم دربازکن هوشمند هوم امکان پذیر است.

خانه هوشمند برکر نماینده کمپانی برکر آلمان در ایران ارائه دهننده تمامی محصولات هوشمند سازی ساختمان و کلید و پریز برکر آلمان/طراح و مشاور و اجرا خانه هوشمند است.

لیست کاربران:

درصورتی که برای اولین بار دستگاه را نصب و راه‌اندازی کنید، شما به عنوان مالک دستگاه محسوب می‌شوید و قابلیت اشتراک گذاری کلید مجازی یا ایجاد دسترسی برای افراد دیگر را دارید که بعد از اضافه کردن افراد مختلف لیستی از آن‌ها برای شما نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید دسترسی آن‌ها را بگیرید و یا آن‌ها را ادمین کنید. افرادی که ادمین می‌شوند قابلیت اشتراک گذاری کلید مجازی را دارند.

گزارش تردد:

مالک دستگاه می تواند 200 گزارش تردد آخر کاربرهای اپلیکیشن و ریموت را مشاهده کند، یعنی میتواند ببیند چه کسی در چه زمانی از کدام در تردد داشته است. این قابلیت به مدیر ساختمان کمک می کند تا امنیت ساختمان را بالا ببرد و مانع ورود افراد غیر مجاز به ساختمان شود.

دادن دسترسی از راه دور:

شما از طریق بلوتوث به راحتی می‌توانید درب پارکینگ خود را باز و بسته نمایید ولی برای دادن دسترسی به افراد دیگر حتما باید به اینترنت متصل باشید. برای مثال در منزل نیستید ولی می‌خواهید کسی از پارکینگ شما استفاده کند، به راحتی از طریق اینترنت، شما دسترسی را برای فرد مورد نظر فعال می‌کنید و فرد مورد نظر از طریق اینترنت این دسترسی را روی اپلیکیشن هوم دریافت می‌کند و با بلوتوث می‌تواند کنترل درب پارکینگ خود را در موبایل خود داشته باشد

روشن کردن اتوماتیک بلوتوث:

در گوشی های اندروید نیازی به روشن کردن بلوتوث نیست و فقط کافی است وارد اپلیکیشن هوم شوید و دکمه مورد نظر خود را فشار دهید. اپلیکیشن به صورت اتوماتیک بلوتوث گوشی را روشن کرده و به دستگاه متصل میشود و در را باز می کند.

برای ارتباط با ما می توانید در آنیپکو در ارتباط باشید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

 

دکمه بازگشت به بالا