استان ها

فداکاری ۸ هزار نفر از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری استان های چهارمحال و بختیاری ، دکتر. شیرانی ، رئیس دانشگاه شهرکرد ، خاطرنشان کرد: آمار جدید بیماری کرونا قلب در استان در 30 ژوئن 1999 به شرح زیر است:

در 24 ساعت گذشته ، علاوه بر وقایع خارجی ، آزمایش 13 بیمار بیمارستانی با مشکوک به علائم بالینی Quaid 19 که در مراکز درمانی وجود دارد تأیید شده است.

آمار مربوط به تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا در 24 ساعت گذشته و تعداد کل این بیماران از ابتدای خروج توسط سخنگوی وزارت بهداشت اعلام شده است. اما در شهرستان پیش بینی تقریباً مشابه روزهای گذشته است.

تاکنون 45 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا در مراکز درمانی استان تحت معالجه قرار می گیرند که 27 نفر از آنها مثبت و بقیه منتظر نتایج آزمایش برای تأیید یا تأیید بیماری خود هستند.

متأسفانه در 24 ساعت گذشته ، علیرغم دو مرگ و میر جدید به دلیل شیوع بیماری جدید کوید 19 در استان ، تعداد کل مرگ و میرهای ناشی از این بیماری در چهارمحال و بختیاری به 38 نفر رسیده است.

لازم به ذکر است که سایر آمارهای مربوط به بیماری عروق کرونا قلب هر روز توسط سخنگوی وزارت بهداشت درباره رسانه ملی و سایر نهادها گزارش می شود.

فاصله بین جسمی و روانی به طور جدی و با استفاده از ماسکی که در این روزها و روزهای بعدی مورد نیاز خواهد بود.

بیش از 120 روز پس از وقوع 19 خرداد ، 8000 نفر از کارکنان دانشگاه Tipi دانشگاه Fadakarnah در حال تلاش برای مبارزه با تاج هستند.

اگرچه علت نارسایی گردش خون عاملی در انتقال این بیماری است ، اما شواهدی وجود دارد که قرار گرفتن در معرض طولانی مدت ، اجتماعات خانوادگی و حضور در دوش از عوامل اصلی بیماری عروق کرونا قلب است. وجود دارد.

عدم توجه جوانی به توصیه های بهداشتی ، زیرا محرکهای بیماری های عروق کرونا یک عامل خطر جدی برای سالمندان و افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای است.

48

دکمه بازگشت به بالا