ورزشی

عکس| بمب طارمی برای عربستانی‌ها؛ ستاره ایرانی الهلال را دوست دارد!

آینده مهدی طارمی برای فصل آینده مشخص نیست. قرارداد این بازیکن با پورتو در تابستان آینده به پایان می رسد.

نراتزوری ها که به خریدهای رایگان و صفر یورویی شهرت دارند، مذاکرات را برای جذب طارمی در ژوئن سال آینده آغاز کرده اند، اما گفته می شود باشگاه های عربستانی فصل گذشته به میرزا گل پرتغالی چشم دوخته اند، هرچند او. آنها پیشنهادی از این کشور دریافت کردند و ادامه حضور در فوتبال اروپا را انتخاب کردند.

1977179

در تابستان گفته می شد الهلال یکی از تیم هایی است که مهدی طارمی می خواست. پرافتخارترین تیم قاره آسیا برای تقویت یک بازی آسیایی که بتواند از سهمیه آسیایی در لیگ قهرمانان اروپا استفاده کند از تقویت خط حمله خود ابایی نکرد اما مهاجم ایرانی پورتو به این پیشنهاد پاسخ منفی داد.

حالا گفته می شود الهلال ممکن است در تابستان با پیشنهادی متقلبانه برای جذب طارمی اقدام کند و همین موضوع باعث شد یکی از هواداران این تیم عربستانی در کمپ تیم ملی قطر به سراغ مهاجم بوشهری رفته و از او سوال کند. . لباس آبی ریحا را بپوش

1977180

در ویدئویی که در تمامی اکانت های کاربران مشهور عربستانی به اشتراک گذاشته شده است، دو هوادار عربستانی به سراغ مهدی طارمی رفته و از او می خواهند به الهلال بیاید. طارمی که ابتدا صحبت آنها را متوجه نمی شود، سپس با شنیدن نام الهلال عبارت “من عاشق الهلال” را به زبان انگلیسی بر زبان می آورد که با خوشحالی این هوادار عربستانی همراه است.

این ویدئو بیش از یک میلیون بازدید در صحنه مجازی عربستان داشته است و هواداران الهلال از اینکه طارمی به این تیم و حتی تیم رقیبشان النصر که شهرت جهانی دارد، علاقه نشان داده بسیار خوشحال هستند. ، آواز خواندند. جهان تبدیل شده است

1977178

رسانه ورزشی عربستان سعودی با انتشار این ویدئو، عنوان “طارمی موضع خود را برای حضور در مذاکرات رسمی با الهلال اعلام کرد” را برای اخبار خود انتخاب کرد و نوشت که بازیکن ایرانی پورتو از علاقه خود به الهلال خبر داده است. به روش خودش جالب است

1977182

نکته جالب اینجاست که تمامی صفحات معروف عربستان که میلیون ها فالوور در توئیتر دارند از جمله صفحه گل عربی این ویدئو را منتشر کرده اند و به نظر می رسد هواداران الهلال از صحبت های طارمی خوشحال شده اند. جایی که او مهاجم ایرانی الهلال را انتخاب می کند در واکنش به اظهارات الاهلی و الهلال است که هر دو طارمی را در تیم محبوب خود می خواهند.

258 258

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا