ورزشی

اصفهان قهرمان مسابقات تنیس دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد/ نایب قهرمانی به میزبان رسید

اصفهان قهرمان مسابقات تنیس جوانان دانشگاه آزاد شد و دوم شد.

در مسابقات تنیس روی میز دانشجویان جوان دانشگاه آزاد اسلامی، تیم های استان های اصفهان و قزوین به ترتیب مقام قهرمانی و مقام دوم را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری آنا، مراسم اختتامیه مسابقات تنیس روی میز دانشجویان جوان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و نماینده سازمان مرکزی و نماینده فدراسیون در سالن امینی ورزش دانشگاه آزاد قزوین.

در این مراسم باشکوه از تیم های برتر با اهدای لوح، مدال و کاپ تقدیر به عمل آمد.

در این مسابقات تیم های استان های اصفهان و قزوین به ترتیب مقام قهرمانی و دوم را کسب کردند و تیم های استان های کردستان و خوزستان با هم به مقام سوم دست یافتند.

به گزارش خبرنگار آنا، در این مراسم حمیدرضا سامری خلج ناظر مسابقات و نماینده سازمان مرکزی و رضا حبیب نژاد ناظر فنی و نماینده فدراسیون گزارشی از نحوه برگزاری مسابقات برای میزبانی واحد قزوین روند، مسائل فنی و سطح کمی و کیفی این مسابقات. .

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا