ترندهای کسب و کارعمومی

کدام مدل آب سرد کن مناسب شرکت است ؟

آیا تاکنون از خرید یک وسیله خانگی، صنعتی و … پشیمان شده اید؟ چرا نتوانسته اید خرید مناسبی داشته باشید؟ اگر قصد دارید خرید ایده آلی داشته باشید و از بهترین مارک آبسردکن موجود در بازار استفاده کنید توصیه می کنیم که این مطلب را تا انتهای مطالعه نمایید. آبسردکن یک وسیله ضروری و مهم خصوصاً در فصول گرم سال است که می تواند در منازل، شرکت ها، محل کار و … مورد استفاده قرار بگیرد. از آنجایی که امروزه ده ها برند مختلف در بازار حضور دارند لازم است که مصرف کننده ها در هنگام خرید دقت و حساسیت بالاتری داشته باشند. خواندن این مقاله در خرید آبسردکن به شما کمک می کند.

انواع آبسرد کن

آبسردکن سه مدل دارد؛ مخزن دار، بطری دار و آنی

مدل مخزن دار:این نوع به لوله آب شهری متصل است از طرفی برای تخلیه آب اضافی باید به لوله فاضلاب هم متصل باشد.اگر قرار است در جایی از این دستگاه استفاده کنید که دسترسی نزدیک به شیر آب هست از نظر هزینه مقرون به صرفه است چون هزینه خرید بطری از بین می رود.

مدل بطری دار:این مدل را احتمالا مانند سایر مدل ها مشاهده کرده اید که یک بطری آبی رنگ بر روی دستگاه نصب است که در واقع کار همان مخزن را انجام می دهد.اگر در جایی دسترسی نزدیک به لوله آب وجود ندارد این مدل گزینه خوبی است.وقتی در محلی نیاز به دستگاه دارید که مصرف آب کم است؛ می توانید از این نوع آبسرد کن استفاده کنید.

مدل آنی: شروع استفاده از این مدل به سال 2007 بر می گردد.منبع آب در این مدل حذف شده و در لحظه آب را خنک می کند.

لوازم و تجهیزات آبسردکن

فیلتر؛مدل های مخزن دار معمولا دارای فیلتر هستند ومدل های بدون مخزن نیز دارای فیلتری در مسیر آب می باشند.اگر در محل کم رفت و آمد دستگاه را نصب می کنید، از مدل فیلتر دار استفاده کنید.در غیر این صورت هزینه تعویض مداوم فیلتر مقرون به صرفه نیست.

مهم ترین نکاتی که در خرید آبسردکن باید به آنها دقت کرد

هر کدام از شرکت های تولید کننده آبسردکن برای محصولات خود ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی تعبیه کرده اند که می توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند. در هنگام خرید آبسردکن لازم است که به نکات و فاکتورهای مختلف و متعددی توجه شود که مهم ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

  • برند و شرکت تولید کنند آبسردکن
  • نوع آبسردکن (آبسردکن منبع دار، آبسردکن مرکزی، آبسردکن اتصال مستقیم، آبسردکن فانتزی، آبسردکن معمولی، آبسردکن صنعتی)
  • توجه به میزان مصرف انرژی دستگاه
  • توجه به میزان و مدت گارانتی محصول
  • توجه به قیمت آبسردکن
  • میزان صدای آبسردکن خصوصاً در هنگام استفاده در منازل
  • توجه به طراحی آبسردکن و آپشن های مختلفی همچون چکه گیر، جا لیوانی، شیر دکمه ای، نوع فیلتر و …
  • استانداردهای آبسردکن و میزان سلامت آن
  • قابلیت های مختلف آبسردکن مانند تولید آب گرم، داشتن یخچال و …
  • سیستم آبرسانی به دستگاه، سیستم قفل آب گرم، سایز و اندازه و …

در مقاله ای به عنوان راهنمای خرید آب سرد کن  در سایت ژینال به بررسی مهم ترین فاکتورها و نکات در خرید این وسیله پرداخت است که می تواند کمک زیادی به خریداران و مصرف کننده ها بکند. در زیر بهترین آبسردکن های مارک گوسونیک رو برای شما آورده ایم با کلیک بر روی هر عکس می توانید به صفحه مشخصات، قیمت و خرید آن بروید.

دکمه بازگشت به بالا