استان ها

پیکر پاک یک شهید گمنام در منطقه آزاد اروند تشییع و خاکسپاری می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شیمیشی از منطقه اروند آزاد، «حجت الاسلام والمسلمین هادی زرشناس» با اعلام این خبر گفت: مراسم تدفین 280 شهید گمنام از امروز یکشنبه آذرماه آغاز می شود. پنجم آذرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در سراسر کشور. در این روز چهارشنبه نهم آذرماه منطقه اروندا آزاد به دیار خود پذیرای یکی از این شهدای گرانقدر خواهد بود.

وی با بیان اینکه 14 شهید از 280 شهید تفحص شده در استان خوزستان تشییع می شود، گفت: تشییع این شهید گمنام ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 8 آذرماه از جنب ساختمان سازمان منطقه آزاد با حضور پرشور مردم آغاز می شود. مردم آبادان و خورماتو و سپس در ساختمان این سازمان به خاک سپرده شوند.

حجت الاسلام والمسلمین زرشناس به ساخت مزار شهید گمنام در این سازمان اشاره کرد و گفت: شهرهای آبادان و خورماتو نماد مقاومت، ایثار و پیشگام دوران مقدس هستند. دفاعی، ساخت مزار این شهید گمنام در دستور کار سازمان منطقه قرار گرفت، آزاد آروند منصوب شد و در روز عهد، پیکر پاکش در آغوش دیار شهیدان این منطقه خواهد ماند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: شهدای تفحص شده از مناطق عملیاتی چابه، مجنون، مهران، شلمچه، شرق دجله و بصره، سومار، شرهانی، بصره، میمک، خورماتو، فکه هستند. و پنجشیر. .

دکمه بازگشت به بالا