ورزشی

عراق رکورد ۳۶ ساله ژاپن را متوقف کرد

تیم ملی فوتبال عراق رکورد 36 ساله شکست ناپذیری ژاپن را متوقف کرد.

به گزارش شیمیشی، عراق و ژاپن در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2023 از ساعت 15 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهر آموزش و پرورش به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان عراق با نتیجه به پیروزی رسید. 2-1 مقابل سامورایی ها پیروز شد. .

عراق با این پیروزی 6 امتیازی شد و با تکیه بر صدر جدول گروه D راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. در این گروه ژاپن با 3 امتیاز دوم است.

اما این شکست در حالی به ژاپن رسید که آنها در 15 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها شکست نخورده بودند و در 11 بازی متوالی حریفان خود را شکست داده اند.

گفتنی است عراقی با پیروزی رویایی خود مقابل ژاپن به رکورد 36 ساله این تیم پایان داد. آخرین باری که ژاپن در بازی گروهی جام ملت های آسیا شکست خورد در جام ملت های آسیا در سال 1988 بود که با نتیجه 3 بر صفر مغلوب قطر شد و حالا بعد از 36 سال این رکورد توسط شاگردان عیسی کاساس متوقف شده است.

انتهای پیام

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا