علمی و پزشکی

توضیح هلال‌احمردرباره محموله ۲میلیون دُزی واکسن کرونا/ورود نیمی ازمحموله با پروازی دیگر به کشور

سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره تحویل واکسن کرونا که صبح امروز وارد کشور شد ، اظهار داشت: به دلیل بارگذاری کم ، پرواز امروز یک میلیون مورد واکسن را تحویل داده و بقیه به پرواز بعدی می رسند.

محمد حسن قوسیان مقدم در مصاحبه با شیمیشی ، وی در مورد حمل سوزن تاج که امروز صبح توسط این گروه وارد شده است ، گفت: آخرین محموله سوزن تاج که توسط هلال احمر خریداری و تحویل شده است 2 میلیون مورد است اما به دلیل ممنوعیت پرواز امروز صبح ، فقط یک میلیون مورد را پذیرفته ایم و محموله باقیمانده با هواپیمای دیگری از کشور مبدا به ایران می رسد.

وی با تأکید بر اینکه دلیل تفاوت میزان محموله خریداری شده و محموله ای که صبح امروز وارد کشور شده است فقط میزان محموله ای است که در پرواز است ، گفت: وزارت بهداشت قبلاً 100000 مورد واکسیناسیون را تحویل داده است و ما یک میلیون مورد واکسیناسیون 10 برابر بار بارگیری که هر بار به همراه می آورد ، داشته باشید.

وی تأکید کرد: بنابراین با توجه به محدودیت حمل بار ، این پرواز صبح امروز یک میلیون مورد واکسیناسیون را به کشور تحویل داد و محموله باقیمانده با هواپیمای دیگر آماده ارسال به کشورمان است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: ما در حال ادامه خرید هستیم و در حال حاضر نمی توانیم جزئیات بیشتری در مورد نوع خرید ، کشوری که خریداری کرده ایم و غیره ارائه دهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا