عمومی

مدیریت بحران مسمومیت شیمیایی مدارس 

در شرایط کنونی، با توجه به گسترش سموم و مواد مصرفی و عدم قطعیت در مورد آنها و همچنین پراکندگی جغرافیایی آنها، اکیداً توصیه می کنم که هدف این رویداد، یعنی “دانش آموزان” را تا حد امکان حذف کنیم. . موضوع این رویداد. اقدامات باید مشخص شود! با توجه به اینکه این روز پایان سال و فرا رسیدن نوروز است، زمان مناسبی برای شناسایی علل و عوامل این بحران است.

با بیش از سی سال تجربه در بحران، مهمترین عامل در مدیریت بحران را رفع آسیب پذیری ها به طور کلی می بینم و در این مورد، این ضعیف ترین حلقه یا نقطه این داستان غم انگیز است که پتانسیل آسیب را دارد. دانشجویان و فضای روانی که می شناسم.

توصیه می کنم ادامه سال را ادامه دهید و مدارس مجازی را رصد کنید تا دلایل این مشکل مشخص شود. در دوران کرونا حداقل 6 مقاله علیه کلاس های مجازی نوشتم، اما هر بحرانی روش خاص خود را برای کنترل و مدیریت می خواهد. همچنین لازم به ذکر است که هر ماده شیمیایی توسط یک ماده داخلی به محیط داخلی منتقل می شود، من در واقع کمی متحیر هستم که چگونه یک ماده سمی یا ماده شیمیایی می تواند از ورودی وارد محیط بسته شده و باعث مسمومیت و پس زدن شود. نمی بینی؟ موضوع باید در آنجا دنبال شود! و نه در مجروحان، بلکه در افراد مسموم!

* استاد نمونه کشوری در مهندسی سازه

دکمه بازگشت به بالا