ترندهای کسب و کارعمومی

مزایای سقف جمع شونده

مزایا:

  1. انعطاف‌پذیری: سقف متحرک قابل تنظیم و تغییر است، به این معنی که می‌توان آن را باز یا بسته کرد و بر اساس نیاز مکان را تغییر داد.
  2. نورپذیری: با باز شدن سقف متحرک، نور طبیعی بیشتری وارد محیط در می‌آید، این امر می‌تواند فضای داخلی را روشن‌تر و طبیعی‌تر کند.
  3. تهویه مناسب: سقف متحرک می‌تواند در تهویه مناسب فضا نقش مهمی ایفا کند. باز شدن سقف متحرک می‌تواند هوای تازه و تهویه مناسب را به داخل فضا بیاورد.
  4. زیبایی و طراحی: سقف متحرک می‌تواند به طراحی و زیبایی محیط کمک کند و امکانات خلاقانه برای استفاده از سقف فراهم کند. این نوع سقف می‌تواند جلوه و ظاهری منحصر به فرد به محیط ببخشد.

معایب:

  1. قیمت: نصب و راه‌اندازی سقف متحرک هزینه‌بر و پرمخاطب است. هزینه احتمالی نگهداری و تعمیرات نیز باید در نظر گرفته شود.
  2. نیاز به فضای خالی: برای نصب سقف متحرک، فضای کافی در سقف مورد نیاز است. این به معنای این است که در برخی مکان‌ها که فضای خالی محدودی دارند، اجرای سقف متحرک ممکن نیست.
  3. پایداری سازه: سازه‌ای که سقف متحرک در آن نصب می‌شود، باید پایداری کافی داشته باشد تا وزن سقف را تحمل کند و از مشکلاتی مانند ارتعاشات و تکانه‌های زیاد جلوگیری کند.
  4. نیاز به تعمیر و نگهداری: سقف متحرک ممکن است به علت استفاده مکرر و مستمر، نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشد. این شامل تعویض قطعات، تعمیر موتورها و مکانیزم‌ها و سرویس‌دهی منظم می‌شود.
  5. محدودیت‌های طراحی: طراحی سقف متحرک ممکن است برخی محدودیت‌ها را در انتخاب مواد و استفاده از الگوها و طرح‌های مختلف اعمال کند.
  6. مشکلات عملکردی: سقف متحرک ممکن است با مشکلاتی مانند سر و صدا، خرابی سیستم مکانیکی، نقص در عملکرد الکتریکی و … روبه‌رو شود.

مزایا و معایب سقف متحرک– سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا – سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع مزایای سقف متحرک پارچه ای- مزایا معایب و کاربرد سقف متحرک- سقف متحرک و مزایا آن – سقف متحرک چیست – سقف متحرک خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف متحرک را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و … می باشیم.

مزایا و معایب سقف متحرک– مجموعه عظیم همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف متحرک در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای سقف متحرک پارچه ای- مزایا معایب و کاربرد سقف متحرک- سقف متحرک و مزایا آن – سقف متحرک چیست – سقف متحرک با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف متحرک پارچه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

سقف متحرک طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

 مزایای سقف متحرک چیست؟

1-خروج آب باران و یا برف :سقف های متحرک دارای یک سیستم آبگیر از درون برای تخلیه آب است که باعث می شود تا افراد در زیر این سقف ها به راحتی از فضای بیرون لذت ببرند و باران یا برف مزاحم دید آنها برای لذت بردن از منظره نشود .

2_ سقف های متحرک عایق سرما و گرما بوده و در صرفه جویی انرژی نقش بسزایی خواهد داشت.

3_ یکی دیگر از مزایای سقف های متحرک جلوه ی زیبایی است که به فضا و مکان شما می دهد و ترکیب جالبی برای معماری فضا می باشد .

4_ نور پردازی زیبا در شب: سقف های متحرک این امکان را دارد که در زیر سقف ها نور پردازی هایی انجام شود و یک مکان دنج آن هم در شب را به وجود آورد تا افراد به خوبی از آن استفاده کنند .

5_ مزایا و معایب سقف متحرک–  برای غلبه بر تابستان های داغ در شهرهای گرم می تواند به شدت آزاردهنده باشد، در زیر سقف متحرک به علت هوابند بودن می توان سیستم تهویه و سرمایش را نصب نمود و برای ساکنین و مشتریان را حتی در گرم ترین روزهای سال براحتی و بدون صرف هزینه و انرژی زیاد محیطی خنک فراهم نمود .

6_ ایجاد یک محیط بی نظیر به راحتی با قابلیت کنترل آب و هوا با یک سقف متحرک باعث گسترش مناطق زندگی در محیط داخلی یک ساختمان و افزایش زیربنای تجاری در کافه و رستوران می شود.

7_ سقف های متحرک با یک کلیک ریموت باز و بسته می شوند و دیگر زحمت زیادی برای شما نخواهند داشت.

8_ با نصب سقف متحرک در  فضای زندگی خود ، ارزش افزوده به خانه و ملک خود اضافه کنید.

9- سقف متحرک می تواند جذابیت خانه را افزایش دهد و یک ساختمان معمولی را در رده ساختمان های لاکچری قرار دهد.

10_ در فصول سرد و یا گرم سال با بستن سقف استخر می توان از یک فضای دلپذیر بدور از گرما و سرمای محیط بیرون استفاده نمود و در هنگامی که نیاز به آفتابگیری و هوای باز است سقف را باز نمود.

11- مزایا و معایب سقف متحرک– وجود یک سقف متحرک بر روی استخر مانع از ریختن فضولات و برگ درختان به درون آب استخر ، کثیف شدن آن ، تغیرات دمایی آب در اثر تابش خورشید ، تبخیر آب و کاهش هزینه های نگهداری می گردد.

معایب سقف های متحرک  :

۱-هزینه های بالای اجرا

۲-مثلا معایبی که سقف متحرک شیشه ای دارد کدر شدن شیشه به مرور زمان دراثر گرد و غبار و عوامل بیرونی خواهد بود.

کاربرد سقف متحرک :

سقف متحرک شیشه ای نیز در رستوران ها و یا ساختمان های تجاری مورد استفاده قرار میگیرد اما استفاده از این نوع سیستم ها در فضاهای مسکونی و در طبقات فوقانی ساختمان بدلیل تحمیل وزن سازه ای بالا به ساختمان ، توصیه نمی شود.

کاربرد سقف متحرک آلومینیومی در پوشاننده فضاهای باز رستوران ها، هتل ها، تجاری و  حیاط های منازل می باشد و کاربرد سقف متحرک پلی کربنات غالبا در پوشش استخر است.

مزایا و معایب سقف متحرک– در این مطلب در مورد موضوعات مزایای سقف متحرک پارچه ای- مزایا معایب و کاربرد سقف متحرک- سقف متحرک و مزایا آن – سقف متحرک چیست – سقف متحرک مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا – سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا – سیستم اکسس

  • مزایای خرید سقف جمع شو

تحول بزرگی در دکوراسیون داخلی و خارجی ایجاد کرده است. دکوراسیون نه تنها تاثیر مثبتی در حال و روحیه آدمی دارد، بلکه می توان به عنوان یک گزینه مهم در فروش بیشتر محصول و کالا هم روی آن حساب کرد. اگر قصد خرید سقف جمع شو را دارید اما هنوز در خرید آن تردید دارید، با مزایای خرید سقف جمع شو آشنا شوید و با خیالی راحت، خرید خود را انجام دهید.

محافظت در برابر نور آفتاب و اشعه UV

با این که نور خورشید و گرمای آفتاب در بسیاری از روزها دلنشین است اما همین نور، دارای اشعه UV است و سرطان زا است. استفاده از سقف جمع شو در حیاط خانه و استخرهای خانگی، کمک می کند تا از نور آفتاب و اشعه یو وی در امان بمانید. ایجاد سایبان در محیط های تجاری هم، باعث می شود تا مشتری احساس احترام و ارزش گذاری شما را نسبت به خود دریافت کند. همین موضوع ساده می تواند تاثیر چشمگیری در افزایش مشتری های یک فروشگاه یا رستوران داشته باشد.

استفاده از فضاهای بلا استفاده

با کمک سقف جمع شو می توان فضایی را ایجاد کرد که تا قبل از آن بلا استفاده بوده است. مثلا کافی شاپ ها می توانند در فضای بیرونی خود، با کمک سایبان جمع شونده و یا سقف جمع شو، محیطی مناسب برای حضور مشتریان خود استفاده کنند. از این طریق به افزایش مشتری خود نیز، کمک خواهند کرد.

مکانی دنج و خنک بسازید

با کمک سقف جمع شو می توانید مکانی دنج و خنک داشته باشید. فرقی نمی کند چه نوع مصرفی داشته باشید. مصرف تجاری یا مصرف خانگی از سقف جمع شو، در نهایت محیطی دنج و خنک می سازد. در محیط خانه می توانید از سقف جمع شو در پاسیو، سقف جمع شو در استخر، سقف جمع شو در حیاط خانه و بالکن استفاده کنید. در محیط های تجاری هم می توان به سقف جمع شو در رستوران ها، کافی شاپ ها، هتل ها، پارکینگ ها و گلخانه ها اشاره کرد.

در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

یکی از مهمترین مزایای خرید سقف جمع شو، صرفه جویی در مصرف انرژی است. در تابستان ها که کولر نقش مهمی در خنک کردن هوا دارد، می توان با نصب سقف جمع شو، بخش هایی از خانه را خنک تر کرد. مثلا سقف جمع شو در بالکن ها، کمک به خنک شدن هوای بالکن می کند. در این صورت کافی است که درب بالکن را باز بزارید تا به صورت طبیعی از هوای خنکی که در جریان خواهد بود، لذت ببرید. سایبان جمع شو بر روی کولرها هم، از دیگر مواردی است که کمک به مصرف کمتر انرژی می کند. اگر برای کولرهای خود، سایبان تهیه کنید، بدنه فلزی کولر، در روزهای آفتابی داغ نمی کند و هوادهی آن، بهتر و خنک تر می شود.

سقف جمع شو از ورود گرد و غبار پیشگیری می کند!

ورود گرد و غبار به مکانی که محافظت شده است، حس ناخوشایندی را ایجاد می کند. مثلا استخری را در نظر بگیرید که در حیاط خانه تان، وجود دارد. اگر این استخر با محفظه ای محافظت نشود، بعد از چند روز، روی آب، حشرات، برگ، گرد و غبار و ذرات دیگری می نشینند. حال اگر از سقف جمع شو در این استخر استفاده شود، گرد و غبار و سایر مواردی که گفته شد، وارد آب نمی شوند. سقف جمع شو در بالکن هم، دقیقا همین کار را انجام می دهد. با استفاده از سقف جمع شو کف بالکن، معمولا تمیز است و نیازی به شستشوی مداوم ندارد. اگر سقف جمع شو بالکن خود را در نوعی که به طور کامل، فضای بالکن را می بندد، انتخاب کنید، دیگر حتی می توانید یک گلخانه مناسب هم در بالکن خود ایجاد کنید. از دیگر مزایای سقف جمع شو، جلوگیری از ورود باران و برف است که این مورد هم، در فصل های سرد، کاربرد دارد.

ایجاد محیطی ارزان، برای کسب و کار

یکی از مهمترین ویژگی های سقف های جمع شو، قیمت به صرفه آن ها نسبت به ساخت محیطی با همان ابعاد و مصالح ساختمانی است. با کمک سقف جمع شو، نه تنها ظرافت و زیبایی را به محیط می آورید، بلکه می توانید کسب و کار مناسبی هم راه بیاندازید. مثلا می توانید با کمک سقف جمع شو، گلخانه ای زیبا در شهر تاسیس کنید. هر زمانی که نیاز به آفتاب داشتید، سقف را باز کنید و هر زمانی که نیاز به سایه و خنکی داشتید، سقف را ببندید. در این صورت نه تنها گل ها رشد مناسبی خواهند داشت، بلکه شما هم هزینه کمتری را صرف خواهید کرد.

تنوع رنگی و مدل در سقف های جمع شو

از دیگر مزایای مهم و قابل توجه در سقف های جمع شو، تنوع رنگی و مدلی آن است. افرادی که قصد خرید سقف جمع شو را دارند می توانند بر اساس دکوراسیون خود، طرح ها و رنگ های مختلف سقف جمع شو را انتخاب کنند. حتی می توانند بر روی سقف جمع شو، برند خود را تبلیغ کنند.

سقف جمع شو برقی

سقف جمع شو هم به صورت دستی و هم به صورت برقی در بازار وجود دارد اما استفاده از سقف جمع شو برقی، مزیت های بیشتری دارد. اگر قصد خرید سقف جمع شو را دارید، بهتر است کم

سقف جمع شو یکی از سیتم های نوین در انواع سازه های پارچه ای است. این سیستم ‌ها (که همچنین به عنوان آلاچیق جمع شونده یا سایبان جمع شونده نیز شناخته می ‌شوند) جدیدترین تکنولوژی زندگی در فضای باز است. آنها یک “اتاق در فضای باز” منحصر به فرد و متمایز ایجاد می ‌کنند و به نیاز تعدادی از سازه‌ ها از جمله خانه‌ ها، رستوران ‌ها، کافه‌ ها و سایر محیط های تجاری به سریعترین، زیباترین و مقرون به صرفه ترین شیوه ممکن پاسخ می‌دهند. سیستم‌ های سقف جمع شو ابعاد و سبک جدیدی به فضای بیرونی مسکونی یا تجاری می ‌بخشند.

برترین مزایای سقف های جمع شو

سقف ‌های جمع شونده کاربردی، دارای عمر طولانی مدت و کاربر پسند هستند و همچنین یک راه عالی برای اضافه کردن محیطی لوکس به خانه یا ملک شما با بهترین سبک ممکن هستند. بنابراین، به نوبه خود، خرید سیستم سقف جمع شو یک سرمایه گذاری عالی برای خانه یا ملک تجاری شماست.

از برترین مزایای سقف جمع شو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

یکی از مزایای اصلی سیستم سقف جمع شو انعطاف پذیری است. هنگامی که به طور کامل باز می ‌شود، از سازه در برابر خورشید یا باد و باران محافظت کند. هنگامی که به طور کامل جمع یا بسته می‌ شود، اجازه ورود نور خورشید را می ‌دهد و همچنین برای سرگرمی ‌های شبانه و تماشای ستارگان در ماه ‌های گرم سال عالی است. این سازه گزینه بسته شدن جزئی را نیز ارائه داده که اجازه می ‌دهد مقدار کمتری آفتاب و گرما در بین فصول مختلف به داخل نفوذ پیدا کند.

  • حفاظت کامل در برابر باران

سقف جمع شو 100% ضد آب است، بنابراین لازم نیست نگران آب و هوای مرطوب باشید!

سیستم‌ های سقف جمع شو دارای یک سیستم ناودانی داخلی برای تخلیه آب هستند که به شما این امکان را می‌دهد تا هر زمان که بخواهید حتی در شدیدترین بارندگی ‌ها از فضای بیرونی خود لذت ببرید.

یکی دیگر از مزایای سقف جمع شو این است که فضای نشیمن خانه شما را گسترش می ‌دهد و فضای کارآمدتری را به زیبایی ایجاد می‌ کند. این سیستم یک راه حل بسیار کاربردی برای سرگرمی ‌های امروزی به شما می‌ دهد، در حالی که فضایی استثنایی برای خانه شما ایجاد می‌کند که هم راحت بوده و هم با تغییر آب و هوا کنترل می ‌شود.

  • مبلمان و یراق آلات محافظت شده

مبلمان، یراق آلات و پارچه ‌های شما وقتی در معرض آب و هوای بد قرار می ‌گیرند، کمرنگ، سست و حتی دچار تغییر سایز می ‌شوند. سقف جمع شو از اثاثیه شما در برابر اثرات مضر خورشید، باد و باران محافظت می‌کند و برای مدت زمان طولانی تری آن را زیبا نگه می‌ دارد. اگر سیستم شما برای جلوگیری از ورود نور خورشید از پنجره‌های شما نصب شده باشد، محافظت می‌ تواند به وسایل و اثاثیه داخل خانه شما نیز گسترش یابد.

تمام سیتم های سقف جمع شو با کنترل ‌های موتوری پیشرفته ساخته شده‌ا ند که با لمس ساده یک دکمه، امکان کار از راه دور را ارائه می کنند. برای راحتی بیشتر، با افزودن حسگرهای باد و خورشید، سیستم خود را برای باز و بسته شدن اتوماتیک کنید.

  • دوام برای مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی

یکی دیگر از مزایای سقف جمع شو این است که در برابر شرایط آب و هوایی بد نیز مقاومت دارد. ما سیستم های سقف جمع شو خود را با استفاده از مواد صنعتی با کیفیت بالا، از جمله فولاد ضد زنگ، آلومینیوم با پوشش پودری و پارچه ‌های مقاوم در برابر آب و هوا تولید می ‌کنیم. آن ها به اندازه کافی قوی هستند تا در برابر سخت ترین شرایط آب و هوایی و خورشید سوزان نیز مقاومت کنند. سیستم های ما همچنین در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند و چنین مزیتی آن ها را هم برای مناطق ساحلی و هم برای شهرها مناسب می‌ کند.

  • ترکیب آسان با پرده ‌های فضای باز

گزینه ‌های متعدد سیستم سقف جمع شو نیز در بازار موجود است که با پرده‌های فعلی شما در فضای باز مناسب خواهند بود. همچنین می‌ توان آن ‌ها را همراه با سایر محصولات نصب کرد و به شما امکان کنترل کامل بر باد، باران، گرما و تابش نور از هر زاویه را می ‌دهد. ما همچنین می‌ توانیم رنگ ‌های همه محصولات را به صورت سفارشی تطبیق دهیم و یک زندگی در فضای باز منحصر به فرد و زیبا برای خانه شما ایجاد کنیم.

سقف ‌های جمع شونده می ‌توانند سیستم ‌های روشنایی را در سقف شما نصب کنند که نه تنها کاربردی هستند، بلکه فضای گرم و دلپذیری را ایجاد می ‌کنند که برای استفاده در شب و سرگرمی عالی است.

سقف جمع شو علاوه بر ایجاد فضای نشیمن اضافی، ارزش فوری به خانه شما اضافه می‌کند. خانه شما یک منطقه سرگرم کننده و شیک خواهد داشت که سبک زندگی در فضای باز را ارتقا می‌دهد.

  • کاهش هزینه‌ های انرژی و اثرات آن بر محیط زیست

نصب سیستم ‌های محافظ سایه در فضای باز، یک عایق عالی در برابر گرما و سرما را به خانه شما می ‌دهد. سیستم سقف جمع شو علاوه بر حفظ دمای محیط زندگی در طول سال، به شما کمک می‌کند تا در هزینه ‌های گرمایش و سرمایش صرفه ‌جویی کنید و در عین حال تأثیر شرایط جوی بر محیط را کاهش دهید.

استفاده از سقف جمع شو در استادیوم

یکی دیگر از مزایای سقف جمع شو استفاده از آن در استادیوم هاست. اگر مسابقات بین المللی فوتبال را تماشا کرده باشید، احتمالاً با سیستم‌ های سقف جمع شو آشنا هستید. آن ها استادیوم ‌ها را پوشش داده و به رویداد اجازه می ‌دهند حتی در باران، سرما یا گرما به جلو برود. علاوه بر این، سرپناهی برای تماشاگران فراهم می ‌کنند.

انواع سیستم‌های سقف جمع شو از استادیومی به استادیوم دیگر بسته به طراحی معماری سازه متفاوت است. به عنوان مثال، استادیوم تویوتا در ژاپن سقفی به سبک آکاردئونی دارد، در حالی که میلر پارک از سقفی فن مانند بهره می ‌برد. در بیشتر موارد، فلز درصد قابل توجهی از سازه را تشکیل می‌ دهد، اما استادیوم ‌های دیگری با مقاوم در برابر آب نیز وجود دارند.

سیستم ‌های سقف جمع شو معمولاً در استادیوم ‌ها استفاده می ‌شود. با این حال، آیا می‌دانستید که می ‌توانید برای برنامه ‌های مختلف نیز یکی از آن ها را بسازید؟ آنها برای مصارف صنعتی، تجاری و حتی مسکونی ایده آل هستند.

سخن پایانی

بدون شک همان طور که می دانید، مزایای سقف جمع شو بی شمار است. با خرید آن ها، شما قادر خواهید بود ارزش ملک خود را افزایش داده و آن را از مزایایی بهره ‌مند سازید که زندگی در ملک را بسیار دلپذیر تر خواهد کرد.

ارائه دهنده انواع سقف و سازه متحرک همچون سقف جمع شو، ، و… می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش سازه مورد نیاز خود تنها کافیست با کارشناسان ما در هوبر با شماره تماس حاصل نمایید.

ی بیشتر هزینه کنید تا در باز و بسته کردن آن، انرژی زیادی را صرف نکنید. در سقف جمع شو برقی با کمک ریموت، از فاصله 50 متری می توانید، در هر زمان از شبانه روز، سقف را باز و بسته کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا