ورزشی

عزت‌اللهی: دنبال شادی مردم ایران با کسب نتیجه در جام ملت ها هستیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین از جام ملت های 2023 آسیا، سید عزت الهی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال ایران اظهار داشت: توجه اردوی کیش و حضور پرشور شهروندان ما که در اینجا برای ما خوشحال هستند، باعث شد. ما قدرت و انگیزه زیادی برای رقابت با همه داریم بیایید برگزاری مسابقات جام ملت ها را شروع کنیم.

مجری خبر تیم ملی ایران همچنین گفت: خدا را شکر از نظر موقعیت شرایط خوبی داریم. به عنوان بازیکن، همه ما روی تاکتیک ها و کارهای فنی تمرکز می کنیم. حالا می خواهیم برای اولین بازی آماده شویم.

وی در خصوص یکپارچگی تیم ملی ایران گفت: مهمتر از همه این است که بتوانیم در طول مسابقات به هدفی که روی آن تمرکز کرده ایم برسیم و انتظارات مردم را برآورده کنیم. ما می خواهیم مردم را خوشحال کنیم اما نمی توانیم چیزی را پیش بینی کنیم.

عزت اللهی درباره قصدشان برای رسیدن به جام قهرمانی گفت: هدف ما این است که بهترین نمایش خود را به نمایش بگذاریم و با سربلندی از این مسابقات خارج شویم. در مورد فلسطین هم تحلیل خوبی انجام دادیم و نقاط ضعف و قوت آنها را پیدا کردیم.

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا