استان ها

کانون گیلان عنوان دستگاه برگزیده جشنواره شهید رجائی را ازآنِ خود‌ کرد

به گزارش خبرگزاری شیمیشی از گیلان ؛ این جشنواره به چهلمین سالگرد شهدای دولت اختصاص دارد و با هدف برنامه ریزی یک حرکت جدید برای تقویت حرکت در جهت رشد سیستم اداری کشور و تحت حمایت نهادهای معتبر منطقه انجام می شود.

بر این اساس ، مرکز رشد کودک و نوجوان گیلان ، با در نظر گرفتن بروز علائم عمومی و اختصاصی نسبت به سال قبل و رفتارهای م effectiveثر ، با استفاده از روشهای جدید مدیریتی و تدوین برنامه در یک حرکت و روند مستمر ، به عنوان نهاد انتخاب در سال 1399. در زمینه فرهنگ و آموزش. دانشمندان به طور علمی اثبات کرده اند.

مراسم تجلیل از سازمان های منتخب در اول سپتامبر 1400 با حضور ارسلان زارع استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد. توسعه “دولت الکترونیکی” از سوی سعید جلیل میرعظیمی ، رئیس اداره کل مرکز توسعه کودکان و نوجوانان استان گیلان انجام شد.

شایان ذکر است جشنواره رجایی رجایی با هدف شناخت افرادی که در خدمت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می کنند ، با نظارت ، ارزیابی ، ارزیابی و تشویق عملکرد دستگاه های حکومتی در سطوح مختلف را ارتقاء و ارتقاء می بخشد. آنها در سراسر کشور. در سال 1397 نیز این عنوان را به خود اختصاص داد.

11

دکمه بازگشت به بالا