ورزشی

آرزویم این است که بتوانیم در این رشته در المپیک حضور داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری شیمیشی؛ نشست خبری عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی با هدف آغاز فعالیت رسمی انجمن کرلینگ برگزار شد.

نظریان شروع ورزش در کشورمان را نقطه عطفی در ورود ورزش های جدید به ایران ارزیابی کرد و گفت: اسکی در ایران سالهاست که وجود دارد اما در زمینه هایی مانند کرلینگ جوان است و کار زیادی در پیش دارد. از آن . المپیک زمستانی با 15 رشته برگزار می شود و امیدوارم به زودی بتوانیم در این رشته در المپیک زمستانی حضور داشته باشیم. در بازی‌های زمستانی آسیایی، باشگاه آماده است و امیدوارم انجمن باشگاه رشد کند و ما با یک گروه چند رشته‌ای که فراتر از اسکی است، آنجا باشیم. ما آغاز راه جدیدی هستیم و باید در سال های آینده چنین عرصه هایی را گسترش دهیم و مدال آوری کنیم.

وی ادامه داد: اردوی زمستانی آغاز شده است و باید با قدرت در اردو برویم و قول دهیم سال آینده سکوهای خوبی کسب کنیم و کشور را شاد و سربلند کنیم.

محمود عبداللهی رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی کرلینگ گفت: امروز اعلام حضور کردیم و گزارش آغاز فعالیت کرلینگ برای درخواست عضویت به فدراسیون جهانی ارسال می شود. بعد از آن درخواست مربی خارجی می کنیم و سپس برای جذب بازیکنان فراخوان می دهیم. ایرانی های خارج از کشور هستند که در این زمینه فعال هستند و می توانند به ما کمک کنند. با شورای شهر و شهرداری تهران رایزنی کردیم تا کارگاهی برای استعدادیابی و بحث درباره فعالیت های قهرمانی در بازار بزرگ ایران راه اندازی کنیم.

وی در خصوص اجناس این رشته گفت: با مهندسی معکوس توپ سنگی این رشته در داخل کشور ساخته شد و به محصول رسید. ما همچنین از کفش هایی با طراحی خاص استفاده می کنیم.

258 258

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا